Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jak rozpoznac czy turbo ma byc z norma euro 3 czy euro 4?

 

co ma turbo do normy EURO?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
w katalogu realoem wychodzi z mojego vinu ze sa 2 rodzaje i w sprzedazy tez.nie wiem czym to sie rozni euro 3 a euro 4?
Opublikowano
Zdaje się, że przy normie EU3 turbina jest sterowana podciśnieniowo a w EU4 już elektornicznie. Tak samo jest z kolektorem ssącym. Również jest inny do EU3 i EU4.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że te rozważania nie są potrzebne. Firma sprzedająca turbiny na pewno doskonale wie jak dobrać ją do konkretnego samochodu.
Opublikowano
Zdaje się, że przy normie EU3 turbina jest sterowana podciśnieniowo a w EU4 już elektornicznie. Tak samo jest z kolektorem ssącym. Również jest inny do EU3 i EU4.

a wiec moja 535d ma norme euro 4 i mam sterowanie mechaniczne, teoria wiec obalona ;)

... vin B654028

numer twojej sprezarki wedlug VIN to:11657790 308

Opublikowano
Koledzy,jak to się ma z tą regeneracją turbo w e60 530d 2004r:czy jest możliwe ze turbina będzie w gorszym stanie jak przed regeneracją(czyli brak mocy)?ktoś z was regenerował już?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja regenerowałem. Turbina stanęła na ośce. Było robione w porządnej firmie i auto śmiga jak złoto do tej pory.
  • Moderatorzy
Opublikowano
kolego kruk podaje vin B654028

 

Twoja turbina ma numer części 7790308

Opublikowano
hmm i nie wiem co tu myslec firma przyslala mi oferte na 3800zl netto dobrala z vinu turbo o numerze (11657789083) czyli z euro 3 -tak
  • Moderatorzy
Opublikowano
Być może jest zamienna tego nie wiem ale jestem pewien że masz z tym numerem który Ci podałem.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Z filtrem lub bez Twoja jest bez.
Opublikowano
moze i jako doposazenie,myslalem ze wszystkie jak lecialy od 2004r maja juz w standardzie dpf.czyli musze kupic turbo o tym numerze co firma mi zaoferowala (11657789083) ?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli firma gwarantuje to bierz a jak nie jesteś pewny to dzwoń do serwisu.
Opublikowano
a wiec moja 535d ma norme euro 4 i mam sterowanie mechaniczne, teoria wiec obalona ;)

 

Ale Ty masz 2x Turbo :) Kto wie jak to jest :) Może faktycznie źle fakty połączyłem, ale wiem, że w podobnych latach 218KM zminił się na turbo z elektroniką i jednocześnie kolektor ssący również jest inny. A zresztą - co to za różnica ;)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Regeneracja na oryginalnych częściach ? Jeżeli tak to na używanych bo oryginalnych zestawów naprawczych Garret nie udostępnia. Domyślam się, że te klapki w kolektorze wymieniono w trakcie tej samej wizyty co niestety prowadzi do wniosku, że tą większą turbodziurę powoduje zregenerowana turbosprężarka, a nie brak klapek, których wywalenie takiego efektu nie daje.
Opublikowano
Klapki i turbodziura :D Czy z klapkami, czy bez moje auto jeździło co do joty identycznie! Turbodziura jest przez słabo zrobioną turbinę. Nie dla jaj kupowałem nową turbinę jak moją coś trzepnęło... Odłóż i załóż nową, zobaczysz, gdzie jest wtedy turbo dziura :)
Opublikowano
Witam

Czy ktoś regenerował turbo w Mielcu i okolicach i jest zadowolony z usługi, może polecić firmę bo podobno jest tam zagłębie firm regenerujących turbo i nie chciałbym trafić na jakiegoś druciarza :

Posiadam takie turbo http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NP71&mospid=48810&btnr=11_3873&hg=11&fg=50

 

 

Regeneracja odbędzie się na nieoryginalnych = chińskich częściach. Garet wystosował pismo, że nie udostępnia części zamiennych do tej turbiny. Próbuj, może się uda :( Ja też to przerabiałem. Znalazłem 3700zł i kupiłem nową. Jestem zadowolony.

Opublikowano

Czy w ogóle komuś udało się zregenerować i przejechał na niej przynajmniej 50 tyś ?

U mnie jest wyciek spod turbinki oraz olej w przewodzie powietrza doładowującego, nie ma nadmiernego kopcenia, czasami przytnie przy przyśpieszaniu, mam nalatane 150 tyś

Mechanior proponuje mi regenerację turbinki za 650 zł ale mówi że musi mi wymienić olej i filtr (mimo że wymieniałem olej miesiąc temu castrol 5w30 :mad2: ) i nie wiem co mam robić ?

I mam do wyboru nowe turbo ok. 4 tyś z wymianą lub regeneracja za 650 zł plus olej z filtrem

Mam pytanie czy zakładając nową też muszę zmieniać olej na nowy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.