Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Temat z czystej ciekawości jak tam Wasze auta . Ja o moje turbo dbałem , z tym ,że kupilem samochod majacy 134 kkm przejechane , wiec nie wiem jak ktos jezdzil nim wczesniej .padlo przy przebiegu 151 kkm. Facet regenerujacy , powiedzial ze BMW maja jedne z najgorszych turbin , dlatego pytam jak z Waszymi ? . Cały problem w tym ,że padło mi w okolicach Zadaru na CHorwaji ok 1100 km od domu :evil:
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moje turbo też już powoli daje znać że zbliża się jego koniec.... :(

 

Jak Ci auto chodzi po regeneracji?

 

Jakie miałeś objawy padającego turbo?

Opublikowano
Moja turbina byla wymieniona przy przebiegu 200 000km. Sama wymiana to koszt 1700 zł w BMW. Na szczescie to nie ja to robilem :D
Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

Witam.

 

Jakies 6 miesiecy temu sprzedalem e60 530d 218km z ok 235tys km. Turbo nie tykane. Zostalo sprzedane do znajomego i teraz ma ok 270tys km a turbo nadal trzymie. Ja autem zrobilem ok 50tys km z ciezka noga. Oczywiscie na cieplym silniku, o dizla trzeba dbac. Zobaczymy ile jeszcze turbo wytrzymie, ale jak na razie duzo wytrzymalo.

 

Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ściągnąłem jakiś czas temu 530d 231KM z przebiegiem 173 tys km właśnie z padniętą turbiną. Stanęła na ośce. Typowe zarżnięcie autobanowe. Do tego mam wrażenie, że właściciel nie za często wymieniał olej a to niestety ma znaczenie. Naprawa turbiny kosztowała 1200 zł. Klient zadowolony, śmiga autem do dzisiaj bez problemu.
Opublikowano
Ściągnąłem jakiś czas temu 530d 231KM z przebiegiem 173 tys km właśnie z padniętą turbiną. Stanęła na ośce. Typowe zarżnięcie autobanowe. Do tego mam wrażenie, że właściciel nie za często wymieniał olej a to niestety ma znaczenie. Naprawa turbiny kosztowała 1200 zł. Klient zadowolony, śmiga autem do dzisiaj bez problemu.

 

Witam. Naprawa wyszla tanio. Tak jak napisales olej niestety ma znaczenie. Zapomnialem o tym napisac wczesniej. Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40 do kolejnej wymiany po 10tys km nie brakowalo ani mililitra oleju. Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.

 

o dizla trzeba dbac.

 

Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40

 

Piszesz że o diesla trzeba dbać a wlałeś pół syntetyk ? No proszę Cię :nienie: , chyba nie byłeś świadomy jak kiepskie posiada właściwości smarne.

Opublikowano
Witam.

 

o dizla trzeba dbac.

 

Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40

 

Piszesz że o diesla trzeba dbać a wlałeś pół syntetyk ? No proszę Cię :nienie: , chyba nie byłeś świadomy jak kiepskie posiada właściwości smarne.

 

 

Witam.

Moze mi sie nazwy porombaly. Jutro z rana zrobie fotke banki z oleju poniewarz jestem w trasie. Ja jestem elektronikiem, w mechanike za bardzo nie lubie sie mieszac, ale moje auto wole zrobic sam. Pozdrawiam.

 

PS. Moze istnieje jakas ruznica ze na warunki hiszpanskie leje sie inny olej niz w PL?

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Opublikowano
swoja musialem wymienic przy 155 kkm, wczesniej absolutnie żadnych objawów, o turbo wiem jak dbać.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Skovron , jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS . Wracajac do Oleju , chyba nie za dobrze ale miałem wlany 0W40 , nie wiem czy to mogło mieć jakieś znaczenie. Ja o Turbine dbałem , ale czym jest 15 tysiecy pzy 134 zrobionych przez poprzedniego własciciela który mogl ja katować ? . Co dziwne , auto do samego końca nie brało mi oleju. Turbo po wyjeciu było bardzo zmasakrowane , dopiero wczoraj zadzwonil facet z MAAR`u z wyceną za regeneracje , i tragedii nie ma 1400 zł
Opublikowano

Pytam tak na przyszłość..

Ma ktoś jakąś sprawdzoną firmę która zregeneruje ewentualnie mi turbo w 530d?

 

koszt nowej trochę przeraża, więc może warto rozejrzeć się za jakąś regeneracją...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby co to kontaktuj się ze mną to Cię pokieruję. Pewna i sprawdzona firma.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój mechanior ma sprawdzoną i przetestowaną firmę. Jak będę u niego to się dowiem dokładnie i napiszę Wam.
Opublikowano
...jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS ...

 

Mi takie PSSS robi już od ponad 20 tyś km. U Ciebie jak długo był taki dzwiek przed padnieciem turbo?

 

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Firma turbotec jako jedyna daje 2 lata gwarancji na regenerowaną turbinę.
Opublikowano
Skovron , jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS . Wracajac do Oleju , chyba nie za dobrze ale miałem wlany 0W40 , nie wiem czy to mogło mieć jakieś znaczenie. Ja o Turbine dbałem , ale czym jest 15 tysiecy pzy 134 zrobionych przez poprzedniego własciciela który mogl ja katować ? . Co dziwne , auto do samego końca nie brało mi oleju. Turbo po wyjeciu było bardzo zmasakrowane , dopiero wczoraj zadzwonil facet z MAAR`u z wyceną za regeneracje , i tragedii nie ma 1400 zł

Czemu 0W40 nie za dobrze???

Tomek
Opublikowano
Mi takie PSSS robi już od ponad 20 tyś km.

 

U mnie tak robi od początku jak kupiłem. Doszedł wirus na 250KM i około 60kkm i nic się nie dzieje :mrgreen: no może czasami trochę zakopci :x

http://img820.imageshack.us/img820/8426/bkpy.jpg


EX: 530 dA

Opublikowano
to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje

 

Ujjjj zobaczymy jak daleko zajedzie. Olej to podstawa trzeba go wymieniac wraz z filtrem.

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje

 

Ujjjj zobaczymy jak daleko zajedzie. Olej to podstawa trzeba go wymieniac wraz z filtrem.

 

Hehe i kto to mówi, ten co do swojego E60 530d wlał Castrol Magnatec 10W40 :cool2:

Opublikowano
Egr-a trzeba komputerowo przestawic i bedzie czysciutko.

 

O czym dokładnie mówisz? Mi też lubi zadymić mimo nowej turbiny. Muszę jeszcze wyczyścić ten EGR, ale o jakich ustawieniach mówisz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.