Skocz do zawartości

3XX "Bubel z logo BMW"


Unkas

Rekomendowane odpowiedzi

A poza tym co koledzy wyżej napisali, to czytać cokolwiek na wp.pl to tak samo jak kupować Fakt albo Super Express. Jak mi wpadnie taka gazeta w ręce to zawsze mam wrażenie, że do gotowych zdjęć ktoś dopisuje teksty. Podobnie z wp - im wieksza afera i nadmuchany tytuł tym większy chłam w treści. Tyle. :mrgreen: .

 

wp.pl to szmatławiec jaki mało, ale tu niestety przedrukowali to bezpośrednio z Auto Świata, a to chyba niemiecka gazetka

Więc gratuluję kolegom Niemcom super marketingu. Niech tak jeszcze napiszą o jakimś nowym modelu produkowanego przez siebie auta. Bomba. :mad2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tam lubie swoje m47 :cool2: jak padnie dwumas lub pompa to sie wymieni i bedzie śmigać dalej :) wiadomo nie jest to nowy samochód i jak każdy sie psuje... ryzyko wliczone w cene :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tam lubie swoje m47 :cool2: jak padnie dwumas lub pompa to sie wymieni i bedzie śmigać dalej :) wiadomo nie jest to nowy samochód i jak każdy sie psuje... ryzyko wliczone w cene :twisted:

Racja :cool2: W sumie z czarnych przepowiedni co do eksploatacji silnika diesla w bmw to zrobione mam sprzęgło z dwumasem, regenerację wtrysków i wywalone klapki, czyli zostało mio koło pasowe i turbo :D. A potem to już tylko jaaaaazda ... hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, 2.0 diesel, ktoś kupuje takie auta w ogóle? ;) Rozumiem benzyna droga więc ekonomicznie diesel tańszy ale żeby kupować najmniejszego diesla? :mrgreen:

Ale poczyta taki właściciel paska w dieslu czy jakiegoś gofla i ma radochy. :norty:

 

 

:mad2: :mad2: :duh: :duh: :mad2: :shock:

 

Nie wiedziałem że istnieją ludzie z poglądami takimi jak autor tego postu :mad2: :mad2: :duh:

Edytowane przez arnold
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie ogarniam tych artykułów i dużej części tematów na forach. Ludzie po prostu kupują okazyjne diesle i potem rodzą się negatywne opinie na ich temat. Ja do zeszłego tygodnia jeździłem M47, 2 lata, 40 tys. km, poza przepływomierzem i dwoma elektrozaworami nie miałem żadnej awarii. Aktualnie szukam 330i, ale powoli przekonuję się, że to ciężki temat i chyba zostanę przy dieslu i poszukam 330d 204km, mam nadzieję, że będzie mi służyć tak jak poprzedni :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno w swojej przekroczyłem 200 tys

3 lata temu miała 150 tys przebiegu , od zakupu w silniku tylko koło pasowe wymieniałem no i teraz świece wymieniłem bo w zimę mi czasami brzydko zapalała , teraz mniej jeżdżę dlatego też padło na 3,0 :)

 

ani mi turbo nie poleciało , ani wtryski , dwumas też ma się dobrze , kazałem ostatnio sprawdzić klapki i są w idealnym stanie - w silniku oprócz przeglądów nie ma co robić , 2,0 miałem wcześniej i też nie miałem z nim problemów więc może mam ręke do samochodów albo zwyczajnie o nie dbam

, jak ktoś wymienia olej na czas filtry , robi zawias i generalnie inwestuje w auto to ma i mu się nie psuje , natomiast jak ktoś oszczędza na przeglądach zawisie czy kupuje lipne paliwo byle tanio no to później ma tanio remontując silnik

 

a ten artykuł pisał widocznie jakiś zakompleksiony skodziarz , szkoda komentować , jazda na benzynie swoje kosztuje a liczenie że klekot się rozsypie a benzyna nie ? mi tam się nie sypie i co ten redaktor mi powie ? jak ma mi się benzyna lepiej kalkulować ? jak dla mnie klekot jest najtańszym rozwiązeniem i dający sporo frajdy z jazdy - i to chyba się najbardziej liczy w BMW - "radość z jazdy" jakoś w innych autach tego nie czułem a benzyna jest super tylko nie dała by mi tyle radości z jazdy bo nie mógbym sobie pozwolić na taką jazdę jak w klekocie jeżdżę - zwyczajnie by mnie na to nie było stać

 

do aut benzynowych też trzeba dokładać a nie pisać głupoty że się kupi i złotówki nie dołoży i silniki bezawaryjne , też w klekocie mam bezawaryjny ale kasy i tak sporo w swoją e46 włożyłem .

 

bylem ostanio w egipcie , zgadnijcie jakie mają ceny paliw

PB - 1zł

ON - 0,60zł

 

ale jak się kupuje od Rusjan ropę po najdroższych stawkach na świecie to takie ceny się ma

araby się proszą aby kupić ropę od nich , tankowce swoje przyslą byle kupić od nich ropę - ale nie bo przeciez musimy kupować najdroższe paliwo i gaz od Rosjan , a TV usłyszysz że mamy i tak najtańsze paliwo w UE - szkoda że pomijają to że faktycznie o parę groszy mamy tańsze ale za to 4x mniej zarabiamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hehehe, 2.0 diesel, ktoś kupuje takie auta w ogóle? ;) Rozumiem benzyna droga więc ekonomicznie diesel tańszy ale żeby kupować najmniejszego diesla? :mrgreen:

Ale poczyta taki właściciel paska w dieslu czy jakiegoś gofla i ma radochy. :norty:

 

 

:mad2: :mad2: :duh: :duh: :mad2: :shock:

 

Nie wiedziałem że istnieją ludzie z poglądami takimi jak autor tego postu :mad2: :mad2: :duh:

 

"Nie wiedziałem", że istnieją ludzie których przerasta zrozumienie prostego pisma obrazkowego.

 

Tu może kolega poczytać, http://pl.wikipedia.org/wiki/Emotikon przyda się na przyszłość. Po co się od razu tak spinać.

 

HINT: STARY TO BYŁ ŻART dlatego na końcu było ;) I raczej nie jest to w tym wypadku mój pogląd.

Edytowane przez BaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno w swojej przekroczyłem 200 tys

3 lata temu miała 150 tys przebiegu , od zakupu w silniku tylko koło pasowe wymieniałem no i teraz świece wymieniłem bo w zimę mi czasami brzydko zapalała , teraz mniej jeżdżę dlatego też padło na 3,0 :)

 

ani mi turbo nie poleciało , ani wtryski , dwumas też ma się dobrze , kazałem ostatnio sprawdzić klapki i są w idealnym stanie - w silniku oprócz przeglądów nie ma co robić , 2,0 miałem wcześniej i też nie miałem z nim problemów więc może mam ręke do samochodów albo zwyczajnie o nie dbam

, jak ktoś wymienia olej na czas filtry , robi zawias i generalnie inwestuje w auto to ma i mu się nie psuje , natomiast jak ktoś oszczędza na przeglądach zawisie czy kupuje lipne paliwo byle tanio no to później ma tanio remontując silnik

 

a ten artykuł pisał widocznie jakiś zakompleksiony skodziarz , szkoda komentować , jazda na benzynie swoje kosztuje a liczenie że klekot się rozsypie a benzyna nie ? mi tam się nie sypie i co ten redaktor mi powie ? jak ma mi się benzyna lepiej kalkulować ? jak dla mnie klekot jest najtańszym rozwiązeniem i dający sporo frajdy z jazdy - i to chyba się najbardziej liczy w BMW - "radość z jazdy" jakoś w innych autach tego nie czułem a benzyna jest super tylko nie dała by mi tyle radości z jazdy bo nie mógbym sobie pozwolić na taką jazdę jak w klekocie jeżdżę - zwyczajnie by mnie na to nie było stać

 

do aut benzynowych też trzeba dokładać a nie pisać głupoty że się kupi i złotówki nie dołoży i silniki bezawaryjne , też w klekocie mam bezawaryjny ale kasy i tak sporo w swoją e46 włożyłem .

 

bylem ostanio w egipcie , zgadnijcie jakie mają ceny paliw

PB - 1zł

ON - 0,60zł

 

ale jak się kupuje od Rusjan ropę po najdroższych stawkach na świecie to takie ceny się ma

araby się proszą aby kupić ropę od nich , tankowce swoje przyslą byle kupić od nich ropę - ale nie bo przeciez musimy kupować najdroższe paliwo i gaz od Rosjan , a TV usłyszysz że mamy i tak najtańsze paliwo w UE - szkoda że pomijają to że faktycznie o parę groszy mamy tańsze ale za to 4x mniej zarabiamy

 

Skończ człowieku już pisać. Nie znasz się ani na dieslach, ani na polityce, ani na ekonomi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skończ człowieku już pisać. Nie znasz się ani na dieslach, ani na polityce, ani na ekonomi.

 

fajne forum tu macie , rozumiem że mi jako użytkownikowi kilku deasli tutaj nie wolno się wypowiedzieć ???

 

Mam własną firmę więc mnie kolego ekonomii nie ucz , twoja wola to pouczaj ludzi o dislach - przecież je masz użytkujesz jak widać z opisu :) , ja tylko i wyłącznie napisałem to co w swoich klekotach robiłem a praktycznie do silników się nie dotykałem , nie mam takiej wiedzy fachowej jak ty :duh:

co mi radzisz fachowcu - zmienić samochody firmowe na benzynę ? oświeć mnie proszę ? podziel się na pewno jako użytkownik benzyny znasz wszystkie usterki deasli na pamięć i codziennie przed udaniem się na spoczynek poprawiasz sobie humor i wyliczasz ile to ty "zarabiasz" codziennie jeżdżąc benzyną, na pewno już ci się zwrócił zakup samochodu :cool2: przyznaje się bez bicia że ja tych usterek nie znam bo nigdy mi się nie przytrafiły :))

 

200 tys moja ma przelatane i ani turbo nie padło , ani wtryski ani dwumas :) , to jak to się ma do tego artykułu ??? autor tego artykułu pominął kilka ważnych czynników i wybiórczo wybrał to co mu odpowiadało , dalej nie będe rozwijał po bo co dla was to jest nieistotne że wiekszości usterek klekotów jest spowodowane nieumiejętnym chiptiuningiem , czy zwyczajnie ktoś kupuje szrota z przebiegiem 150 tys a w rzeczywistości ma ze 300 tys i zapewne nie był serwisowany tak jak należy -i można by jeszcze wiele pisać , ale lepiej napisać że klekot to szrot i wszyscy co jeżdżą deslami są szaleni - tak kolego ???

 

a ty się zachwycasz fiatami i alfami - większego badziewia trudno znaleźć , lepiej sobie skodę kupić niż to , ale twoja wola chłopie po co ty wogole na forum BMW jesteś - chcesz nas przekonać do fiatów i alf ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
.... wyliczasz ile to ty "zarabiasz" codziennie jeżdżąc benzyną, na pewno już ci się zwrócił zakup samochodu .....

 

Tu na forum tylko dizlowcy wyliczają ile "oszczędzają/zarabiają" na jeździe na ropie zamiast benzynie. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... wyliczasz ile to ty "zarabiasz" codziennie jeżdżąc benzyną, na pewno już ci się zwrócił zakup samochodu .....

 

Tu na forum tylko dizlowcy wyliczają ile "oszczędzają/zarabiają" na jeździe na ropie zamiast benzynie. :lol:

 

Mnie litr ropy kosztuje 3 zł , a benzyny 5 zł do tego benzyna spali o 2 litry więcej, stąd wzięła się "popularność" diesli , gyby PB było po złotówce to klekotów by nie było osobowych , u mnie benzyna zwyczajnie nie ma sensu . a wróżenie z fusów czy mi się popsuje czy nie - to nie dla mnie , mam to już sprawdzone , mi się nie psują ale tez nie kupuje szrotów po super okazyjnej cenie , nie chipuje diesla bo po co , przebieg orginalny nie kręcony, serwisuje i dbam o autko , części wszystkie ori - a ono mi się odwdzięcza bezawaryjną jazdą :)

 

szkoda że autor pominął te drobne kwestie , ale większości awarii klekotów jest winien chiptiuning - od tego leci turbo , wtryski i dwumas czy zwyczajnie sprzęgło , u mnie przy 200 tys sprzęgło jest ori

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.