Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od niedawna jeżdżę BMW 1 benzynowym 116i o przebiegu 70 tys. Mam taki problem. Nie mogę płynnie ruszyć. Nawet przy bardzo wolnym puszczaniu sprzęgła jest szarpnięcie. Tak jakby sprzęgło było twarde i ustawione tak żeby od razu "chwytać'. Jeżeli przygazuję mocno i wejdę na wysokie obroty szarpnięcie jest mniejsze. Mniejsze szarpnięcia są na wyższych biegach a i tu też trzeba gazować. Do tej pory jeździłem Fiatem Bravo i tam nie mialem takich problemów. Sprzęgło było jakby płynniejsze.

Czy to taka uroda BMW 1 i muszę wyczuć auto czy coś nie tak ze sprzęgłem? dzięki za jakieś info

Opublikowano
szarpnięcie nie musi leżeć po stronie sprzęgła. auto jest nowe czy używane? jeśli używane to być może jest do wymiany gumowy łącznik na wale

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

  • Członkowie klubu
Opublikowano
szarpnięcie nie musi leżeć po stronie sprzęgła.

Dokładnie :cool2: Może problem jest po stronie silnika :?:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Auto kupione jako roczne z przebiegiem ok. 15 tys. U dilera w serwisie mówią jak mantrę, że wszystko jest OK. Tylko trzeba bardzo gazować i wchodzić na obroty i wtedy nie będzie szarpać . CO robić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.