Skocz do zawartości

Max wyposazenie E60/61


malarz84

Rekomendowane odpowiedzi

czy podgrzewane / wentylowane / masujace fotele wystepuja tylko w "komfort" ?

fotele wygladaja bardzo wygodnie :)

 

czy w E60/61 jest 3 strefa klimy na tylna kanape ?nawiewy są ale czy potrafią chłodzić

 

ad 1.

Podgrzewane fotele - można zamówić do każdej wersji siedzeń

Wentylacja - występuje tylko w połączeniu z tapicerką skórzaną Nasca lub Nappa + exclusive w każdym razie perforowana skóra. Standardowo jest Dakota. Wentylację można zamówić do standardowych siedzeń również (ja tak mam).

Masaż - występuje tylko w komforcie.

Widziałem dużo E60 z siedzeniami komfortowymi ale bez wentylacji i masażu. Jedynie z podgrzewaniem. W 7er częściej występują te opcje (wyższa klasa ;) )

 

ad 2.

Nie ma czegoś takiego jak "3 strefa" - z nawiewów leci powietrze w temperaturze zapodanej na kokpicie. Jedyne co można zrobić na tylnych siedzeniach to regulować ciepło/zimno suwakiem co jakoś średnio się sprawdza. 3 strefę spotkałem w E-klasie Mercedesa (thermotronic) i tam jest faktycznie możliwość regulacji temperatury - jak dobrze pamiętam to są nawet AŻ 4 strefy ;) bo dla każdego pasażera z osobna

 

 

ok, czyli jesli np. kierowca ma 20 stopni i pasazer tez, ustawie "zimne" powietrze na tylnim suwaku bedzie leciało 20 stopni ?

w moim e46 jesli włącze klimatyzacje a mam klimatronic to srodkowym nawiewem moge dodatkowo regulowac natężenie zimnego mimo ze na klimatroniku jest np. 19,5 stopnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy podgrzewane / wentylowane / masujace fotele wystepuja tylko w "komfort" ?

fotele wygladaja bardzo wygodnie :)

 

czy w E60/61 jest 3 strefa klimy na tylna kanape ?nawiewy są ale czy potrafią chłodzić

 

ad 1.

Podgrzewane fotele - można zamówić do każdej wersji siedzeń

Wentylacja - występuje tylko w połączeniu z tapicerką skórzaną Nasca lub Nappa + exclusive w każdym razie perforowana skóra. Standardowo jest Dakota. Wentylację można zamówić do standardowych siedzeń również (ja tak mam).

Masaż - występuje tylko w komforcie.

Widziałem dużo E60 z siedzeniami komfortowymi ale bez wentylacji i masażu. Jedynie z podgrzewaniem. W 7er częściej występują te opcje (wyższa klasa ;) )

 

ad 2.

Nie ma czegoś takiego jak "3 strefa" - z nawiewów leci powietrze w temperaturze zapodanej na kokpicie. Jedyne co można zrobić na tylnych siedzeniach to regulować ciepło/zimno suwakiem co jakoś średnio się sprawdza. 3 strefę spotkałem w E-klasie Mercedesa (thermotronic) i tam jest faktycznie możliwość regulacji temperatury - jak dobrze pamiętam to są nawet AŻ 4 strefy ;) bo dla każdego pasażera z osobna

 

 

ok, czyli jesli np. kierowca ma 20 stopni i pasazer tez, ustawie "zimne" powietrze na tylnim suwaku bedzie leciało 20 stopni ?

w moim e46 jesli włącze klimatyzacje a mam klimatronic to srodkowym nawiewem moge dodatkowo regulowac natężenie zimnego mimo ze na klimatroniku jest np. 19,5 stopnia

 

Tak jak pisałem wyżej - na tunelu przy tylnej kanapie masz dwa suwaki:

1. Ciepło-zimno - tym regulujesz "temperaturę" powietrza. Nie wiem czy da się tak zrobić że z przodu masz 20*C(klima) a z tylu leci ciepłe powietrze(MUSZĘ OBADAĆ)

2. Natężenie - tym suwakiem regulujesz moc nawiewu na tylną kanapę.

Jechałem na tylnej kanapie w E60 tylko raz ;) i jak się tym bawiłem to średnio się to sprawdzało. Nie widziałem jakiejś specjalnej różnicy - a to może dlatego że zajmowałem się innymi sprawami. Na codzień u siebie mam to "przykręcone" gdyż nie chce by wiało na juniora

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dodam od siebie ze nawet jeśli wybierzecie sobie wszystko z katalogu i będziecie mieli wersję TOP. To i tak zawsze zostanie coś na deser.

Choćby na przykład kuloodporne drzwi i szyby bo i z taką wersją się spotkałem. Czyli opcja poza katalogiem.

Tak jak ktoś napisał niema maksymalnej opcji :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dodam od siebie ze nawet jeśli wybierzecie sobie wszystko z katalogu i będziecie mieli wersję TOP. To i tak zawsze zostanie coś na deser.

Choćby na przykład kuloodporne drzwi i szyby bo i z taką wersją się spotkałem. Czyli opcja poza katalogiem.

Tak jak ktoś napisał niema maksymalnej opcji :-)

 

Hehehe to chyba wersja wojenna albo do jakiegos z mafi.

 

Ale tak powaznie, kto bedzie chcial takie wyposarzenie?

 

Na jaki pomysl jeszcze wpadniesz? Moze jeszcze dorobimy skrzydla i bedzie latac?

 

Pozdrawiam.

 

PS. Skoro wersja kuloodporna to co z oponami kuloodpornymi?

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ad 2.

Nie ma czegoś takiego jak "3 strefa" - z nawiewów leci powietrze w temperaturze zapodanej na kokpicie. Jedyne co można zrobić na tylnych siedzeniach to regulować ciepło/zimno suwakiem co jakoś średnio się sprawdza. 3 strefę spotkałem w E-klasie Mercedesa (thermotronic) i tam jest faktycznie możliwość regulacji temperatury - jak dobrze pamiętam to są nawet AŻ 4 strefy ;) bo dla każdego pasażera z osobna

 

 

Aha... Czyli jakto tak? W starej poczciwej e38 byla opcja 4 strefowej klimy, a w e60 nie ma? Cos mi tu smierdzi ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ad 2.

Nie ma czegoś takiego jak "3 strefa" - z nawiewów leci powietrze w temperaturze zapodanej na kokpicie. Jedyne co można zrobić na tylnych siedzeniach to regulować ciepło/zimno suwakiem co jakoś średnio się sprawdza. 3 strefę spotkałem w E-klasie Mercedesa (thermotronic) i tam jest faktycznie możliwość regulacji temperatury - jak dobrze pamiętam to są nawet AŻ 4 strefy ;) bo dla każdego pasażera z osobna

 

 

Aha... Czyli jakto tak? W starej poczciwej e38 byla opcja 4 strefowej klimy, a w e60 nie ma? Cos mi tu smierdzi ;>

 

Zdjęcie zaczerpnięte z sieci (ja zamiast półeczki/schowka mam drewno). Teraz patrząc na to - jak tu sobie chcesz 4 strefy zrobić ;) ???

Lewy suwak - siła nawiewu z OBU kratek

Prawy suwak - regulacja temperatury z OBU kratek - jedynie organoleptycznie. Jak pisałem wyżej nie bawiłem się tym i nie wiem jakie powietrze będzie leciało przy włączonej klimie na froncie i przestawionym suwaku na czerwone pole z tyłu.

http://img835.imageshack.us/img835/1975/dsc5918.jpg

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest trochę ciekawych opcji :D

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S248A STEERING WHEEL HEATING Podgrzewanie kierownicy

S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S2MBA M LIGHT-ALLOY WEEHLS SPOKE 167 M Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 167

S319A INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL Zintegrowana pilot uniwersalny

S322A COMFORT ACCESS SYSTEM Funkcja dostępu komfortowego

S323A SOFT CLOSE AUTOMATIC SYSTEM FOR DOORS Autom. miękkiego zam. drzwi

S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SUNBLINDS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S470A CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT System Isofix

S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S496A SEAT HEATING FOR REAR SEATS Podgrzewanie fotela tylne

S4MEA F.-W. TRIM WALN. MAD. CHESTN. BROWN Wer. dr. szlach. drzewo orzech. madera

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S5ACA AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL Asystent świateł drogowych

S5DSA LUGGAGE-COMPARTMENT EMERG. RELEASE Odryglowanie awaryjne bagażnika

S601A TV FUNCTION Funkcja TV

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A VOICE INPUT SYSTEM Wejście głosowe

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Instalacja tel. kom. Business

S654A DAB TUNER Moduł odbiornika DAB

S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6FAA DVD SYSTEM AT REAR, PREPARATION Instalacja systemu DVD z tyłu

S6FLA USB-/AUDIO INTERFACE Złącze USB-/Audio

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8S8A COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC) Country-specific navigation control

S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S906A SPEC. CHECK PHOTO VEH.F NW SERIES RUN-IN Pojazd fotograficzny

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

S991A PRE-SERIES MANAGEMENT Dummy-SALAPA

 

Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S442A CUPHOLDER Uchwyt do napojów

S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S540A CRUISE CONTROL Tempomat

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetlenia

S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Podsufitka antracyt

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

Indywidualne dane pojazdu

Tekst

no access - Vehicle data protected

------- /// M ---------
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jake funkcje cenicie najbardziej w swoich wozach? dla mnie najlepszy bajer to dostep kofortowy,dziala rewelacyjnie.

fotochromatyczne lustrka tez sie przydaja :wink: (w poprzednim aucie mialem tylko wewnetrzne fotochrom)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jake funkcje cenicie najbardziej w swoich wozach? dla mnie najlepszy bajer to dostep kofortowy,dziala rewelacyjnie.

fotochromatyczne lustrka tez sie przydaja :wink: (w poprzednim aucie mialem tylko wewnetrzne fotochrom)

 

 

dokładnie : dostęp komfortowy, skrętny bi-ksenon (rewelka) oraz dodatkowe doświetlanie zakrętów przydatne przy wjeżdżaniu w bramy, uliczki itp pod katem 90'(i więcej) jak nawet skrętny ksenon nie doświetli a fele o krawężnik czy dziurę łatwo załatwić tym bardziej 20''. A jeszcze z asystenta świateł drogowych chyba najbardziej miło jestem zaskoczony

------- /// M ---------
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że jest i się przydaje:

-Bi-xenon dynamic

-Szyberdach

-AS

-DD

-PDC

-DRL

-Pakiet oświetlenie

-Fotele komfortowe + grzanie

-Sterowanie głosem

-Navi profi

-Lusterka składane + fotochrom

-Tempomat

 

fajnie że jest ale się nie przydaje:

-Funkcja TV

-Podparcie lędżwiowe

-Uchwuty na kubki

-Tylne poduszki (bo prawie nigdy nikt tam nie jeździ)

-Tel. professional

-Zmieniarka CD

-Alarm :D

 

a najbardziej brakuje:

-Pilota do bram w lusterku

-Rolet bocznych (tylnia jest)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka Grzechu. :D

Moje wyposażenie jest średnie ale przez kilka dni, jak mój stał w serwisie, jeździłem dieslem( :cry: ) z kompletnym wyposażeniem (pompowane fotele, head up display, zmienna przekładnia itd.) i nie zauważyłem drastycznej różnicy pomiędzy autami. Do czasu kiedy nie wsiadłem z powrotem do swojego i po uruchomieniu silnika nie usłyszałem klasycznego klekotu. Silnik jest najważniejszy. To on daje frajdę z jazdy.

Z wyposażenia to zwróć uwagę na fotele COMFORT, są zauważalnie wygodniejsze od STANDARD natomiast takie cacka jak doświetlające zakręty lampy można spokojnie sobie odpuścić. Nie widzę żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka Grzechu. :D

Moje wyposażenie jest średnie ale przez kilka dni, jak mój stał w serwisie, jeździłem dieslem( :cry: ) z kompletnym wyposażeniem (pompowane fotele, head up display, zmienna przekładnia itd.) i nie zauważyłem drastycznej różnicy pomiędzy autami. Do czasu kiedy nie wsiadłem z powrotem do swojego i po uruchomieniu silnika nie usłyszałem klasycznego klekotu. Silnik jest najważniejszy. To on daje frajdę z jazdy.

Z wyposażenia to zwróć uwagę na fotele COMFORT, są zauważalnie wygodniejsze od STANDARD natomiast takie cacka jak doświetlające zakręty lampy można spokojnie sobie odpuścić. Nie widzę żadnej różnicy.

 

Tutaj masz racje, silnik najwarzniejszy. Mi akurat odpowiadaja doswietlajace zakrety, ale to jak kto woli.

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie zaczerpnięte z sieci (ja zamiast półeczki/schowka mam drewno). Teraz patrząc na to - jak tu sobie chcesz 4 strefy zrobić ;) ???

Lewy suwak - siła nawiewu z OBU kratek

Prawy suwak - regulacja temperatury z OBU kratek - jedynie organoleptycznie. Jak pisałem wyżej nie bawiłem się tym i nie wiem jakie powietrze będzie leciało przy włączonej klimie na froncie i przestawionym suwaku na czerwone pole z tyłu.

http://img835.imageshack.us/img835/1975/dsc5918.jpg

 

 

W F10 wyglada to tak:

http://1.2.3.9/bmi/www.autogaleria.pl/fotografie/bmw/bmw_530d_2010_11.jpg

 

Myslalem ze w e60/e61 tez jest to mozliwe do zamowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja najpierw wróce do wyposażenia max....spotkałem sie tez z podwójnymi szybami...nie były chyba kuloodporne ale moze chodziło o jakies wyciszenie?Spotkał sie ktos z tym...

co do wyposazenia to...

hed up-piekna sprawa

komfortowe fotele w trasy-cudo

nie przydaje sie natomiast sterowanie głosem...

Ale miło poczytac że jest tyle różnych konfiguracji....Szkoda ze nie wszyscy mogą wybiera w salonie wyposazenia....

W sumie pewnie i tak byłoby to nie do zapłacenia... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.