Skocz do zawartości

Problem przy ruszaniu szarpie silnikiem


pudloc86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam maly problem przy BMW Silnikiem bezynowym 2.0 24V Szarpie silnikiem przy ruszaniu nie gaśnie ale szarpie. jak stoi to pracuje równo zdarzy się tez ze spadnie z obrotów na pare sekund ale nie gaśnie.Czasem jest wszytsko dobrze ze rusze i auto jedzie jest ok. Dzieje się szczegolnie przy ruszaniu 1 i 2 bieg ja dodaje gazu i szarpie jakbym jechał jakims czołgiem trzymam gaz cały czas to nie bedzie jechała tylko szarpie ale nie zgasnie puszczam gaz ona w tedy zaczyna jechac udaje się tez ze jak delikatnie ruszam jest dobrze. Byłem wpiąć pod komuter i wyskoczyło tylko Bład "Miernik przepływu powietrza" usunął bład i pokazał się jeszcze 2 razy a potem znikł. Ale po przejechaniu dalej się tak dzieje. Zacznę od przepływki założe od kogos czy to coś pomoże. Ktoś mi p;odpowiadał ze moze być jakis kabel co idzie do przepływki i do kolektora i moze być zaśniedziały albo nie łaczyć dobrze moze jest coś takiego prośze o pomoc i z góry dziekuje pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli wywala błąd przepływomierza to już masz punkt zaczepienia.Napisz jaką masz przepływke(ile pinów,jakiej firmy)to Ci napisze jak ją sprawdzić czy wogóle żyje.Nie wiem o jakim kablu piszesz kolego tam nić takiego nie ma ,jest kabel obok termostatu i idzie do plastikowej listwy wtryskiwaczy jest to kabel masy cewek, możesz sprawdzić czy nie zaśniedział.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przepływka ma tylko góre aluminiową reszta powinna być plastikowa,całe aluminiowe miały m5.Wtyczka do przepływki powinna być na 6 pinów(ściąg z niej te gumke i policz kable).Przewód do cewek jest jeden i nie ma tam żadnej wtyczki jest wpięty obok termostatu.Jaki masz numer przepływki bo powinien być 0280212010 albo 0280212020
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciągnołem gume od powietrza co idzie do przepływki i bez przepływki auto powino zasycac duzo powietrza a on strzela raz pociagnie a czasem takie szczelanie to normalnie obiawy. Przy załozonym gumie do przpływki i przy dodaniu gazu tez słychac takie szczelanie ale to nie zawsze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bo jest ubogo,zbyt dużo powietrza,ściągnołeś chociaż te sitka z przepływki i prawdziłeś czy ten drucik jest cały?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki usterka usunieta dla kogos co by miał taki problem to podpowiem niech sprawdzi swiece czy na swiecach nie ma oleju u mnie wymieniłem swiece i na starych swiecach był olej z uszczelko pod klawiatura teraz chodzi super tak jak powinien. Juz nie szarpie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołącze sie do tematu, wracalem dzis 200km tds'em i by samochód nie zgasł musialem go dac na obroty rzy ruszaniu, myslalem ze mogę puscic sprzegło i lekko dac gaz , a tu wlasnie sie okazalo , że jest inaczej... wlasnie dzis kolega kupil tego tds'a i zastanawiam sie czy to w miarę normalne, sam wczesniej nie jezdzilem tds'em.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.