Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

moze ktos mi pomoze. mam zalozona intalacje gazowa sekwencje stag 4, spalanie gazu wynosi 11l na trasie przy 120km/h, w miescie siega nawet 16l. benzyny pali litr mniej. podlaczajac komputer do intalacji gazowej czas wtrysku benzyny wynosi ok. 5ms, gdzie wg danych z autodaty powinno wynosic 2-3ms na biegu jałowym.

do tej pory wymienilem sonde lambde, czujnik temperatury, świece, kopulke, przeplywke przekladalem z innej 316stki (bez gazu, sprawna) i nadal to samo.

prosze o pomoc bo koncza mi sie pomysly.

Opublikowano
Powinno być 500-600 obr. Wg mnie wina elektroniki z sekwencji. Ogólnie e30 na sekwencji nie jest polecane, za dużo rzeczy wychodzi nie tak i będzie wychodzić. Ja bym tą sekwencję wywalił i wsadził normalną instalację.
Opublikowano
Wiem, bo jeśli jest pomieszane w dawkowaniu to i na benzynie i na gazie będzie żarł jak smok.
Opublikowano
dodam jeszcze ze silnik kreci sie tylko do 5300obr/min. czy moze to byc wina popychaczy?? czy wymiana popychaczy i dzwigienek cos pomoze, czy trzeba walek tez wynmienic?? czy to moze miec taki wplyw na spalanie??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam... ja taki sam problem jeżdżąc równo nie przekraczając 120km\h w trasie wychodzi mi +/- 12/14l na 100km. silnik ma równe obroty czyli te 700 ale jak mu kopne w gaz to się zastanawia co ma zrobić i po 2 sekundach wkręca się na obroty ale z bólem to robi silnik technicznie jest sprawny jest to silnik z bardzo minimalnym przebiegiem który jest udokumentowany i wynosi na dzień dzisiejszy 146.tyś a silnik kuleje i nikt mi w mojej okolicy nie możne mi pomóc. wiec osobiście jak bym miał więcej $ to bym w ta e30stke wsadził M50B25 ;] i palila by tyle samo a większa frajda z jazdy bo by w końcu przyspieszała ;] Pozdrawiam ;]
Opublikowano (edytowane)

@Mendaa - musi Cie nie lubić :)

 

EDIT: nie chce mi sie dublować postów -> moje m40 1.8 kiedy akurat mam cięższą nogę przepala jakieś 10 litrów. 7 jest zdecydowanie trasą, ale też nie jakoś ślamazarnie. Potrafi zejśc do 6 z małym kawałkiem, ale tego raczej nie można nazwać jazdą. Gaźnikowe audi b2 znajomego też zamykało się w 10, w trasie jakieś pół do litra więcej od trasowego spalania buni(czyli 7.5 - 8). Więc o co c'mon?

Edytowane przez dtmfan
Opublikowano
duże spalanie: sonda landa i jest taki czujnik temperatury co ssanie załancza mogl ulec awarii
Opublikowano

tez mam 1.6 i az pluje mieszanka.

nie wiem diagnostyka kosztuje 50 zl jedz gdzies gdzie robia tylko i wylacznie bmw komputer powinien wskazac co jest nie tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.