Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie trzeba bylo czekac dlugo na kolejne ruchy dopieszczajace auto z twojej strony :D ,co do amorow mialem ostatnio taki dylemat ze nie caly rok temu zalozylem dwie nowe kayaby i tydzien temu na przegladzie wyszedl prawy amor,doslownie zgon,mysle pojade dalej zrobic pomiary ale wszedzie zgon wychodzil,wiec zrazony jakoscia kayaby zamowilem sachsa,wiem ze wymienia sie parami ale skoro zrobilem tylko 10tys na nowych amorach to moj mechanior stwierdzil ze nie powinno byc problemu,aczkolwiek jesli cos zacznie sie dziac z przodem to bede musial zalozyc blizniaczy amortyzator.Na ta chwile nie czuje roznicy kiedy mam teraz prawego sachsa i lewa kayabe,nie usmiechalo mi sie wymieniac dwoch bo kasa potrzebna na lakiernika,swoja droga bede reklamowal kayabe(2 lata gwarancji) bo trafilem na jakas felerna partie. Co do drgan ja mialem u siebie tylko przy hamowaniu moze czas u ciebie juz na nowe tarcze zawsze to przy nowych amorach,laczkach lepiej brzmi.
Marcin
  • Odpowiedzi 471
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Marcin bardzo mnie "zniesmaczyłeś" informacją, że nowe sprzęgło i dwumas oraz tuleje dyfra nie rozwiązały problemu z lipnie wchodzącymi biegami :| .

 

Z amortyzatorami ciężka sprawa, gdybym miał podobną sytuację to również bym nie ruszał sprawnej strony.

Trzymam kciuki za pozytywnie rozpatrzoną reklamację :wink: .

 

Co do finalnych :cool2: "ruchów dopieszczających" to finansowo i mentalnie :norty: szykuję się do kupna/wymiany kompletnego sprzęgła i dwumasy ......... ambicja nie pozwali mi rozpocząć poszukiwania mechanika, który sprosta moim oczekiwaniom :mrgreen: .

Opublikowano
Ja nadal czekam na sugestie co do wbijania biegow,moge wymienic olej w skrzyni ale czy to ma sens,synchronizator,wysprzeglik,ktos wymienl i pomoglo a znowu u drugiego nie,nie lubie sie poddawac ale chyba sobie odpuszcze. Jestem ciekaw jak przebiegnie reklamacja nigdy wczesniej nie reklamowalem amora,pewnie bedzie walka jak zwykle.Jezeli sprzeglo masz dobre i dwumasa to moim zdaniem szkoda kasy bo nic w kwesti biegow sie nie zmieni. Na ta chwile auto stoi u lakiernika dopieszczam lakier z odpryskow,zarysowan bedzie w pedantycznym stanie niedlugo :D
Marcin
Opublikowano

Witam,

Widzę że dopieszczania Turaska Szymona ciąg dalszy:) Co do amorków - też mnie czeka wymiana tyle że z tyłu (troszke tyłek ucieka mi na zakrętach przy ostrzejszej jeździe :/ ). Jeśli chodzi o zmianę biegów po wymianie kompletnego sprzęgła i dwumasa to nie poczujesz znacznej różnicy, przynajmniej ja nie czułem. Poza brakiem wibracji, miękkim chodzeniem sprzęgła oraz lepszym ruszaniu i płynniejszej zmianie biegów (w sensie szarpanie) nie poczujesz różnicy - wiem to z autopsji :mrgreen: Także dokładam się do tego co mówił poprzednik, że jeżeli nie masz objawów zużytego dwumasa to nie wbijaj się w koszty, które są niemałe - ok 2000pln.. Twoja Bunia i tak będzie Ci wdzięczna za wkład, który w nią włożyłeś, bo mogłaby trafić na kogoś innego, mniej zaangażowanego :cool2:

 

pozdr

Opublikowano

Piotrek nie zapeszaj, bo kompletne sprzęgło i dwumas już zamówione oczywiście u Pana Maćka :wink: .

 

Może w końcu będzie okazja się spotkać to Zobaczysz jak jest u mnie, a ja będę miał okazję wnikliwie obadać jak zachowuje się nowe sprzęgło i dwumas w naszych bawarkach.

 

Wkład będzie cały czas bo nie jest tak jak powinno być według mnie :roll: , niestety portfel cierpi na tym ....... (pocieszeniem jest fakt iż serwisowanie autek innych marek na częściach oem albo teoretycznie najlepszych zamiennikach wychodzi $ podobnie w ogólnym rozrachunku).

 

P.S. Amorki tył przed zimą, albo po (mam przeczucie, że 205/50R17 dość szybko skończą ich żywot), poza tym różnica dźwiękowa w pracy przedniego i tylnego zawiasu jest wyrazista.

Opublikowano

Skoro już zamówione to na pewno nie zaszkodzi :D A usmiech na twarzy Szymona - bezcenne.. Z tym naszym minispocikiem to nie możemy sie dogadać :P Ale mam nadzieje ze niedługo będzie nam obu pasować..

pozdrawiam i szerokości :D

Opublikowano

nic nie rozumiem z tych przerówek :oops: ale autko widziałam "na żywo" i jest fajne :D

 

Weszłam tu aby podziękować Szymonowi za pomoc i oględziny pojazdu - to prawdziwy miłośnik marki i zapewnia pełen profesjonalizm podczas oceny auta!

Opublikowano

No to teraz czas na moja wypowiedz w sprawie Szumona. :twisted:

Wczoraj wrocilem od z Zielonej Gory. Szymon operowal moja Perelke... co prawda czasochlonne zajecie, bo jak wyjechalem z domu po 8:00, to wrocilem o 23:00. Ale jestem MEGA zadowolony! Szymon odwalil kawal dobrej roboty. :)

Na tapete szly zaworki, wezyki, czyszczenie koletora, IC, czujnika cisnienia doladowania, (zapomnialem o czyms Szymon?). Na poczatku nie odczulismy zbyt wielkiej roznicy, ale gdy juz zmierzylem (stoperem co prawda) elastycznosc, to o 0,5sek sie poprawila. Co dla mnie jest OGROMNYM plusem, poniewaz moje auto na 18' felgach i oponach 235/40 troszeczke niedomagalo. Zachowywalo sie jak MOCNA SERIA... a przeciez jest po modzie. Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze pomiar stoperem nie jest dokladny do konca, ale biorac nawet pod uwage blad stopera i mierzacego to i tak WG TYCH DANYCH auto jedzie lepiej. Co tu duzo gadac, podczas trasy powrotnej, ktora miala okolo 100km, odczucia byly POZYTYWNE i na plus! Mimo tego, ze podczas "jazdy probnej" nie bylo czuc roznicy wielkiej, to podczas normalnej jazdy juz TAK. :D

Oczywiscie jesli chodzi o Szymona, to pelen profesjonalizm i PRZEDEWSZYSTKIM podejscie hobbystyczne, ktorego brakuje 99,67% mechanikom w tym kraju. Szymon pracowal BARDZO dokladnie, a jego podejscie bylo wrecz pedantyczne. Mysle, ze juz ZAWSZE bede sklonny odzalowac te kilka litrow ON i jechac do Zielonej Gory, zebym moim samochodem zajal sie Szymon, a nie jakis partacz, ktorych przerobilem juz wielu.

Poza pracami przy mechanice samochodu, z ktorej jestem tak zadowolony, ze az "geba" sama sie cieszy :) pozostaje takze kwestia "diagnostyki", ktora Szymon przeprowadzil. Naprawde gosc ma nieprzecietna wiedze na ten temat i zna sie na rzeczy! Co prawda informacje, ktore dostalem od Szymona nie sa za wesole, ale przeciez podczas ogledzin samochodu nie bedzie mi podawal samych superlatywow, a zlych informacji zatajal. Badz co badz przeciez wlasnie tego chcemy sie dowiedziec, co w Naszych samochodach jest do wymiany, co niedomaga, co trzeba naprawic, zeby nie miec nieprzyjemnych sytuacji, gdy to samochod Nas zaskoczy i nie bedzie chcial odpalic/jechac/itd.

Z czystym sumieniem moge polecic Szymona KAZDEMU, kto planuje zakupic auto i potrzebuje PROFESJONALNYCH ogledzin. Kazdemu, kto chcialby rzucic okiem na swoj samochod i ew wymienic kilka czesci. Kwestie mechaniczne, to Szymona konik. Wystarczy zerknac jak dba o swoje auto. I powiem, ze o czyjes (tudziez moje ;-) ) Szymek zadbal niegorzej!!

Tak jak pisalem wczesniej Szymona polecam KAZDEMU w kwestii ogledzin samochodu, mechaniki i diagnostyki!

A pierogi Mamy Szymona wymiataja! :-) Ewidentnie wygraly wczoraj zawody!!! ( gdyby nie one Szymon dostalby zla rekomendacje - zart) :cool2: :D

http://images39.fotosik.pl/1489/9a95cbe0cca021e5med.jpg

http://images46.fotosik.pl/1500/92d32924fa8142bcmed.jpg

Exx
Opublikowano

Kuba, trochę :wink: przekolorował moje umiejętności i wiedzę.

Znam już parę osób z widzenia i Bogatej korespondencji :wink: przez PW, od których można się bardzo dużo nauczyć :cool2: (wystarczy przy np. kawusi :wink: poczytać dział mechaniczny .......i wiadomo o Kogo chodzi :roll: ).

 

Radość/przyjemność z możliwości pokręcenia trochę śrubkami :norty: bezcenne.

 

 

Ostatnio na weekendy mam mniej czasu aby dopieszczać swoje 4 kółka ale :mrgreen: :

 

"19 Mar 2012 16:09" wspominałem o problemach z radiem w mojej Bumce, które na wyjazd majówkowy ( o czym później) musiały zostać zniwelowane :wink: .

 

Objawów przytaczać nie będę (zawsze można wrócić do 3 strony galerii), w jednym z wątków trafiłem na sugestię, że przyczyną problemów z radiem/szumami w Naszych Bawarkach może być poluzowana wtyczka przy radiu od anteny.

 

Na pokładzie mam radio-nawigację i wtyczka jest z tyłu z prawej strony (patrząc od przodu), wystarczy zdemontować schowek po stronie pasażera, zaopatrzyć się w długi ale cienki płaski śrubokręt i docisnąć wtyczkę :cool2: (którą mam niestety "nieznacznie" nadłamaną na zaczepie :cry: ).

 

 

Wymiany z "21 Kwi 2012 21:52" przedniego zawiasu nie do końca przyczyniły się do pozbycia "j......." drgania kierownicy w przedziale 120 - 140 km/h.

Autko zostało przetestowane na drogach w:

 

- Pl;

- DE;

- CZ.

 

Mniej/bardziej/wcale problem występuje, nie ma znaczenia czy samochód jest na biegu czy na luzie ............., czy podróżuje z pasażerami/sam :cry: .

Wszelkie sugestie mile widziane :cry: .

 

 

Majóweczka :norty: była doskonałą okazją na jakiś wyjazd, wybór padł na stolicę Czech :arrow: Pragę ( gdyby ktoś nie wiedział :mrgreen: ).

Prowodyrami całego zamieszania były "Polonez-y" :) .

 

Zakwaterowani byliśmy w http://www.praga-hotele.cz/hostel-alia/

 

Nasze pokoje trochę inaczej wyglądały niż na zdjęciach z www bo mieszkaliśmy na poddaszu :mrgreen: , ale:

 

- czysto;

- ładnie;

- meble nie odrapane;

- Wi-Fi działało :cool2: ;

- bardzo ładna łazienka, faktycznie po remoncie, z małą niedogodnością :arrow: nie oświetlona dodatkowo część kabinowa;

- jednego okna nie dało się otworzyć, no ale to już czepialstwo :mrgreen: .

 

Parking, w sumie prawie najważniejsza rzecz :wink: ( na noc zamykane wrota :norty: )

 

http://img40.imageshack.us/img40/5472/img2575hv.jpg

 

Bez wydrukowanego potwierdzenia przelewu nie warto wyruszać w drogę bo "Pepiczki" też "cwana rasa" i Nasz przelew dziwnym trafem nie został zaksięgowany .........

Parking płatny :cry: , opłata klimatyczna :mad2: nie wliczona w koszt noclegu.

 

W miejscowości Kutna Hora na ulicy Zamecka 127 (około 8X km od Pragi) jest :arrow: http://www.naszcalyswiat.pl/miejsca/kutna_hora/kutna_hora.php

 

Parking "chyba" darmowy :wink: :

 

http://img685.imageshack.us/img685/6601/img2909pa.jpg

 

 

 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania/ewentualnych pytań.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę zedytowałem powyższego posta :evil: To jest galeria posiadanego auta a nie forum wycieczkowe czy exotics cars :duh: :nienie:

pozdrawiam

Paweł

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gratuluje podejscia do auta i podziwiam ile mozna poswiecic mu czasu.

Jednoczesnie chcialem podziekowac za obejrzenie i _DOGLEBNE_ sprawdzenie samochodu - nie wiem, czy mozna bylo to zrobic lepiej i dokladniej bez rozbierania auta na czesci. ;)

Opublikowano

12.05.19 Pierwsza szkoda :cry:

 

Niestety na miniony weekend nie popisałem się za kółkiem, dokładnie w sobotę późnym wieczorem .

 

Chciałem w bezpiecznej odległości ominąć rowerzystę i zahaczyłem o "gumowy" słupek stojący na osi jezdni :cry: .

 

Ofiary niestety są jak widać na załączonych fotkach:

 

- osłona lusterka ;

 

- wkład ;

 

http://img837.imageshack.us/img837/691/dsc03695i.jpg

 

http://img521.imageshack.us/img521/2051/dsc03696rd.jpg

 

Wkład dało się zamontować, ale nie muszę się rozpisywać jak całość aktualnie wygląda :cry: .

 

http://img690.imageshack.us/img690/5831/dsc03740mo.jpg

 

Gdyby Kogoś interesowały oznaczenia na oryginalnym podgrzewanym wkładzie lusterka w wersji europejskiej :

 

http://img694.imageshack.us/img694/7938/dsc03744q.jpg

 

Szczęście w nieszczęściu, że żaden element metalowy karoserii nie został porysowany itd.

 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania/ewentualnych pytań.

Opublikowano

szkoda obudowy, bo szkło miało już przebarwienia więc i tak trochę szpeciło

musisz kupić z sprawdzonego źródła bo te zamienniki nie najlepiej pasują, chyba że stać cię na ori

 

listwę zgarniającą masz w nie najlepszej kondycji, choć lepszej niż moja

ale cena pierdoły wzrosła z 64zł do 131zł. - jakiś absurd

Opublikowano

Cześć Andie, dzięki za info o wkładzie ;) .

 

Bogatszy o doświadczenie lusterkowe również z Astry (nie z mojej winy) w grę wchodzi tylko produkt oryginalny, może być używany :roll: .

 

W wkładach jakoś mniej mi przeszkadza przebarwienie, natomiast listwa zgarniająca to nocny koszmar :mrgreen: (szczególnie z drugiej strony :norty: ).

Opublikowano
Chyba jakies fatum z tymi lusterkami ,dobrze ze ci nie urwalo calego,mi w zeszlym tyg pijaczyna nawinal sie na lusterko szczescie ze nie porysowal auta bo kilka dni wczesniej wyjechalo od lakiernika i miedzy innymi lusterka tez byly malowane,wypadl tylko wklad oczywiscie na glebe i od razu trzeba bylo zamawiac nastepny tylko ze cena orginalu asferyczne podgrzewane to ponad 200zl wiec trza bylo poszukac na aledrogo komplet za 90 i narazie trzymaja dobrze. :D
Marcin
Opublikowano

Marcin78uk nasze lusterka to małe piwko przy tym co spotkało jedno E46 330ci z "bliźniaczego forum" :wink: , które jest moim faworytem jeśli chodzi o nadwozie typu coupe.

 

Alledrogo powoli przeglądam ze kompletnym lusterkiem, ale jak można się domyśleć jestem bardzo :mrgreen: specyficznym klientem i bez dokładnych fotek danym towarem się nie interesuję :norty: .

Opublikowano

Szymon, spróbuj tam:

http://www.lusterkasamochodowe.com.pl

 

Lampy i lusterka samochodowe

ul Dworcowa 26, 86-200 Chełmno

 

Ja mam bardzo dobre doświadczenia.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano (edytowane)

Krzysiek dzięki za sugestię, aktualne prym wiedzie mechanika w Bumce :wink: , a nie lusterko :cry: .

 

 

12.05.28 Dużo gratów, niestety nie wszystko zamontowane, ale się poprawię :roll: .

 

http://img805.imageshack.us/img805/9140/dsc03763h.jpg

 

 

1. Bypass EGR

 

 

11.12.28 wspominałem, że za zapocenie/tłusty nalot w okolicy zaworu EGR mogła być odpowiedzialna duża okrągła uszczelka.

Niestety winowajcą był sworzeń wodzący zaworu egr, mgiełka olejowa dostawała się do gruszki zaworu a później na zewnątrz.

 

Wybór padł na wyrób Forumowicza z bliźniaczego forum Jabco19 (nick na allegro ten sam) :

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=2&t=108974

 

http://img4.imageshack.us/img4/7000/dsc03764m.jpg

 

http://img155.imageshack.us/img155/7393/dsc03765s.jpg

 

Od montażu Bumka zrobiła już około 2000 km, po minionym weekendzie 1600+.

Nie zaglądałem w tamte okolice, pobieżnie patrząc żadne nowe zapocenie nie rzuciło mi się w oczy.

Z samego produkty a dokładnie wykonania jestem zadowolony tak na 75 % bo płaszczyzna montażowa do kolektora dolotowego nie została po bożemu :wink: wypoziomowana (między górą a dołem jest z 1 mm luzu).

 

Jestem typem marudy :norty: , więc moją uwagę proszę traktować z przymrużeniem oka, chociaż i tak jakość całości wykonania jest lepsza niż produktów firmy RM Motors z Olsztyna z którymi miałem/mam do czynienia.

 

Bypass-ik zamontowany na autku:

 

http://img209.imageshack.us/img209/4250/dsc03781a.jpg

 

 

2. Przewody podciśnieniowe

 

 

Dokładna lektura:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=186050

 

+ fakt, że na weekend jak jest możliwość to "wpadają do mnie 320 i 330 d" na dopieszczanie (odzyskiwanie mocy :twisted: ) i zacząłem mieć styczność dosłownie z przewodami silikonowymi, które bardzo przypadły mi do gustu.

 

Dodatkową motywacją u mnie w Bumce było to iż przewód idący do żaluzji chłodnicy był bardzo mocno nasączony z zewnątrz olejem z nieszczelnego EGR-a, oraz fakt że oryginalnego przewodu koloru niebieskiego gruszka VTG - elektro-zaworek VTG również nie wymieniałem.

 

Wybór padł, co pewnie nie jest zaskoczeniem :mrgreen: na czarne :

 

http://fmic.pl/

 

http://img27.imageshack.us/img27/1787/dsc03767l.jpg

 

Bardzo mnie zaintrygowała z przytoczonego przeze mnie wątku wypowiedź TC :arrow: "przewodu podciśnieniowe wymieniam bez demontażu kolektora".

 

Te słowa weszły mi trochę na ambicję, dwóch lewych rąk nie mam :roll: :

 

http://img98.imageshack.us/img98/4558/dsc03775bs.jpg

 

http://img138.imageshack.us/img138/9072/dsc03777gx.jpg

 

Jak widać na załączony fotkach faktycznie się da, ale obowiązkowo drobne/szczupłe dłonie są potrzebne :) .

Jeśli kolektor dolotowy "wcześniej" był cały myty, klapki wywalone a przewody podciśnieniowe nie wymieniane to można bawić się tak :8) .

 

http://img171.imageshack.us/img171/7518/dsc03779mz.jpg

 

 

Swoją drogą zostało mi jeszcze przewodu na 320d/330d, gdyby komuś ropniaczek nie do końca jeździł tak jak powinien to zapraszam na PW :norty:

 

 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania/ewentualnych pytań.

Edytowane przez szymon-o
Opublikowano

Twój przekaz podprogowy o tych czarnych miał dużo do powiedzenia w moim przypadku :wink: .

 

Ten EGR to może być tymczasowe rozwiązanie, od mojego dzisiejszego wpisu w temacie "320d mocne szarpnięcie silnikiem przy gaszeniu" mam niecny plan modyfikacji bypass-a aby był możliwy dodatkowy montaż przepustnicy :mrgreen: .

Opublikowano

W minioną niedzielę Bumka zaliczyła dość konkretną "przejażdżkę" :wink: .

 

Zostałem wyciągnięty przez Kolegę z Zielonej na oględziny do miejscowości Skoczów w województwie Śląskim :mrgreen: .

 

Wybór padł na 330 qi :norty: , przyznam się, że miałem od jakiegoś czasu straszną chrapkę :oops: na możliwość dokładnego obadania/oględzinowania Bumki wyposażonej w ten silnik :cool2: .

 

Z tego miejsca, jeszcze raz bardzo dziękuję :roll: Forumowiczom, których na PW "podpytałem" (i od wszystkich otrzymałem wypowiedzi zawierające cenne wskazówki :) ) jak podejść do oględzin przed-zakupowych akurat tej wersji silnikowej.

Panowie skoncentrowali się na mechanice, gdzie zaglądnąć itd., ale tylko Monika :wink: zasugerowała jak w ogóle ruszyć "takim litrażem" i nie wyjść na laika :norty: .

 

 

330i vs 320d ................. spróbuje :

 

- dwa pasy w jedną stronę, w samochodzie Sprzedający, Kupujący i moja skromna osoba :mrgreen: ;

 

- byłem bardzo zaskoczony szybkością nagrzewania się autka ;

 

- 4 bieg 2000 rpm sandał w podłodze do 4000/5000 rpm raz i drugi, no wiecie co "spodziewałem się masakry" w porównaniu do mojego skromnego 320d, a tutaj hm.......;

 

- no to niższy bieg :arrow: 3 od 1500 rpm do odcinki, powyżej 3000 rpm że ona chce jechać dalej to uśmiechu na twarzy nie mogłem opanować, lecimy, lecimy, lecimy 4500 rpm a ona jeszcze trochę szybciej łapie obroty;

 

- no to jeszcze raz 3 bieg 1500 rpm do odcinki, na prędkość nie zwracałem uwagi, koncentrowałem się na wychyleniach wskazówki obrotomierza, niestety :norty: całą zabawę bardzo mącił FENOMENALNY dźwięk 6 cylindrowego silnika benzynowego :twisted: .

 

 

Ogólnie tym silnikiem byłem mega zachwycony, elastyczność taka jak w ropniaczku :roll: , reakcja na gaz konkretna ;), ale właściciele "śmierdziuchów" nie maja się czego wstydzić miedzy 2 a 3 tys rpm i koniec :norty: .

 

 

Dwie nowe koleżanki z Zielonej próbują się zaprzyjaźnić :cool2: :

 

http://img525.imageshack.us/img525/9326/dsc03813b.jpg

 

http://img225.imageshack.us/img225/9339/dsc03815r.jpg

 

Pierwsze lody zostały przełamane :wink: , ale "smoczyce" trzeba było dość mocno napoić przed drogą powrotną :norty: :

 

http://img862.imageshack.us/img862/9681/dsc03817d.jpg

 

http://img27.imageshack.us/img27/6708/dsc03818kq.jpg

 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania/ewentualnych pytań.

Opublikowano

12.06.10 Morze :wink:

 

W minioną niedzielę Bumka zaliczyła "kompletnie z partyzanta" jedno-dniowy wypad nad morze (rybka była :mrgreen: ).

Miejscem docelowym była miejscowość Dziwnów, przejazd w dwie strony z przepisowymi prędkościami :wink: bez problemu.

 

http://img62.imageshack.us/img62/2663/dsc03841f.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/2174/dsc03846j.jpg

 

Najbardziej zadowolona z całego wyjazdu była moja Lepsza Połówka, bo byłem dostępny przez 4/5 dnia a nie ciągle w wolnych chwilach wszelka tematyka związana wiadomo z jaką marką :roll: .

 

Udało mi się namówić moją Modelkę :oops: na pozowanie, z bardzo ładnym tłem:

 

http://img833.imageshack.us/img833/5645/dsc03844ob.jpg

 

http://img803.imageshack.us/img803/9926/dsc03848j.jpg

 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania, tym razem bez ewentualnych pytań :mrgreen: .

Opublikowano

skąd jak znam tą Panią? :D

wypad udany, to najważniejsze :)

Szymon, a pamiętacie może o nas tankując auto? :>

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

12.06.16 :arrow: sobotę teoretycznie miałem wolną :norty: :

 

http://img443.imageshack.us/img443/6311/img2927.jpg

 

W Bumce miałem do nadrobienia trochę zaległości z 12.05.28 :roll: między innymi:

 

 

1. Najciekawsza nowinka :arrow: nr. 2 :

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=32_0942&hg=32&fg=30

 

Tak wygląda "na żywo" nowy Vs. stary Sprzęgacz obrotowy kolumny kierowniczej :norty: :

 

http://img17.imageshack.us/img17/853/img2925bm.jpg

 

http://img269.imageshack.us/img269/5830/img2926ey.jpg

 

Zainspirował mnie temat Kolegi Yoshimury01 :arrow: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=183201&hilit=sprzegacz

 

 

Również byłem nie zadowolony z prowadzenia moich czterech kółek:

 

- nerwowo, jeśli dobrze sugeruje to nad-sterownie ..........;

 

- wyczulenie na ruchy sterem;

 

- nieznacznie uciekanie i o dziwo raz w lewo, raz w prawo (nie zależnie od "pochylenia drogi");

 

- muszę trochę bardziej przekręcić kierownicą i dopiero czuje skręt samochodu (w lewo ciężej, w prawo lżej).

 

 

Nowy sprzęgacz:

 

- podobnie jak stary bez znaków Lemfordera;

 

- element gumowy bardziej podatny na nacisk ( w starym guma była twardsza);

 

- bardzo poważnie się zastanawiałem, czy nie oddać jednak omawianego elementu, no ale z Polonez-em stwierdziliśmy/znaleźliśmy "nieistniejące uchybienia" :mrgreen: starej części i z czystym sumieniem zamontowałem nówkę :cool2: .

 

 

Gdyby kogoś sprzęgacz był w opłakanym stanie :arrow: zwulkanizowany gumowy element to mój stary jest na sell-a :wink: .

 

 

Zapomniałbym o najważniejszym :roll: , czy jest poprawa:

 

- nie mogę być obiektywny bo tego samego dnia na tylną oś zawitały dystanse 15 mm (o czym niżej :) );

 

- ruch sterem się upłynnił;

 

- wydaje mi się, że poprawę w prowadzeniu (nie kolosalną, ale wyczuwalną) zawdzięczam jednolitym kawałkom aluminium na tylnej osi.

 

 

2. Listwy okienne :arrow: nr. 3 :

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=41_1109&hg=41&fg=40

 

Wymiana prosta, ale lepiej przeczytać :mrgreen: :

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=101281

 

Efekt wizualny murowany :roll: (fotek niestety brak, bateria z partyzanta się rozładowała), chociaż sprawa lusterka ciągle nie rozwiązana :| .

 

 

12.06.17 Jezioro Niesłysz :cool2: koło miejscowości Niesulice.

 

"Foten zyken" :lol: by Polonez, widać różnicę z założonymi dystansami :) (jedna z nielicznych zmian wizualnych Bumki, którą przewiduję/przewidywałem).

 

http://img155.imageshack.us/img155/7862/img2940ky.jpg

 

http://img824.imageshack.us/img824/8027/img2942nj.jpg

 

 

12.06.07 miałem przyjemność bardzo dokładnie zaznajomić się z nowszym wcieleniem Naszych Ulubionych Trójeczek :cool2: .

 

Trochę zaległy wpis bo czekałem na fotki :wink: .

 

Przytoczę swoją wypowiedź z innego tematu :

 

"W końcu miałem dzisiaj bardzo dokładną styczność z E90 2.0d 163 KM (oględziny + powrót autkiem z 5/6h jako kierowca :cool2: ) i :

 

- bolączki te same co w starszym modelu :mrgreen: ;

 

- silnik bardziej elastyczny (przyjemniejszy w jeździe), ale hamowały go konkretne 18 ' i opony 255/xxR18 z tyłu :norty: ;

 

- w Poznaniu wsiadając za kółko z powrotem do swojej Bumki i tak miałem mimo późnej godziny i zmęczenia uśmiech na twarzy za to co oferuje dopieszczone :wink: E46."

 

Osobiście nie zmieniałbym E46 na E90 :roll: (pewnie polecą grzmoty ......).

 

 

Dwie nowe koleżanki próbują się zaprzyjaźnić :cool2: :

 

http://img411.imageshack.us/img411/406/dsc0044lc.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/2624/dsc0045bm.jpg

 

http://img137.imageshack.us/img137/496/dsc0050uw.jpg

 

P.S. BARDZO przypadł mi do gustu wzór felg na E90 :) .

 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania/ewentualnych pytań.

Opublikowano

:cool2: nic dodać nic ująć! A jak tam sprawa z dwumasem?

 

pozdrawiam

 

PS. Pochłonięty remontami nie zdążyłem wymienić ferelnych przewodów podciś. EGR.. Mam nadzieję ze w końcu znajde czas i się jakoś zgdamy :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.