Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z tego co pamiętam zapisany wcześniej błąd zostanie dopóki go nie skasujesz, ale objawy powinny zniknąć :-)

 

Wysłane z mojego LG P990 za pomocą Tapatalka

Opublikowano
Otrzymałem dzisiaj katalog produktów VDO. Po wpisaniu numeru czujnika wałka który powinien pasować do mojej e46 pokazuje że takiego nie produkują ale ten do starszych motorów na jednym wałku jest. Ciekawa sprawa, może to już nie vdo produkuje do nowszych BMW ten czujnik :o
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nigdzie nie można go dostać w żadnym sklepie nie ma produktu VDO.

Czy ktoś może potwierdzić gdzie dostać taki czujnik, ewentualnie co zamiast niego kupić?

Bo jednak 400zł za OEM w ASO to dużo, w sklepach są tylko febi,swag,meyle,delphi,vemo, i jeszcze jakieś bardziej chińskie których nawet nazw w życiu nie słyszałem

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam serdecznie. jest to mój pierwszy post tutaj.

Mam te same objawy w moim bmw. błąd czujnika miałem raz pokazany w carsofcie nr83 jak dobrze pamiętam, lecz po wykasowaniu więcej się nie pokazał, a objawy mam te same które opisujecie znaczy się po rozgrzaniu się do temp. właściwej auto po równej jezdzcie gdy stanę na światłach chwilę wariuje aż zgaśnie potem problem z odpaleniem a następnie nie ma już mocy na dolnym progu obrotów oraz na wysokich jakby coś go hamowalo we wkrecaniu się od 3,5 w góre. cewki wszystkie ok, świece nowe cztero elektrodowe ngk, nowe fajki na cewkach. jedynie przy diagnozie wyskakuje błąd przeplywki lecz sprawdzalem ja i napiecie wzrasta do 4v. jak jest zimny chodzi jak marzenie. jak się rozgrzeje i raz zwariuje to wtedy zaczyna się cały problem, lecz czasami jestem w stanie przejechać nią bez żadnych problemów, lecz nie mogę zatrzymaj jej bo wtedy znowu wariacje.. blagam pomocy, od 7 miesięcy walka na marne.. btw wszystkie filtry świeże wymienione olej również, a właśnie i lubi go przepalac tak z litra na dwa tyg. autko z 96 roku na pojedynczym vanosie. wybacZcie pisownię lecz pisze posta pierwszy raz ze smartfoma. silnik 320i m52 jak domniemam. pozdrawiam Arthur

 

 

przepraszam że dodaje drugi taki sam post lecz właśnie tutaj chciałem go skierować lecz ten durny telefon nie pozwolił mi na to.

Opublikowano
Witam

 

Jak dla mnie to są objawy uszkodzonej cewki, albo kilku / przepływomierza / lewe powietrze. Możliwe też przy uszkodzeniu pompy paliwa - na gazie też to masz?

 

Pozdrawiam

Moze troche pozno, ale problem rozwiazal mi kumpel. W 2 gniazdach swiec stal olej, wszystko zostalo wyczyszczone i chodzi do dzis. Oczywiscie wymienilem uszczelke zeby znow nie zacieklo i kupilem nowe fajki choc nie potrzebnie.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
sorry za odkopywanie tematu. posiadam e46 w coupe 320i z 1999r 150km i tez wywalilo mi na kompie blad polozenia walka rozrzadu. i teraz moje pytanko bo moj silnik troche sie rozni od tego z poradnika tzn moj czujnik jest pod vanosem odrazu blizej, vanosa sprawdzilem i wszystko chodzi jak powinno wedlug poradnika, zamowilem w intercarsie czujnik ,ale gosc mowil, ze czujnik jest sam bez kabla?! a sprawdzalem mam jeszcze czujnik org BMW i tam nie ma mozliwosci niczego odpiecia przy samym czujniku, cena tez mnie zaskoczyla bo najlepsze co mieli niby jakas firma ktora w rzeczywistosci to siemens ale dokladnie nie wiem a koszt to 97zl. czesc ma dopiero dojechac na poniedzialek ale teraz sam nie wiem. czy w moim aucie z tym silnikiem sa 2 czujniki walka?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

odświeżę temat:

W końcu wiadomo jakich wymiarów mają być te uszczelki do nastawnika Vanosa i czujnika położenia wałka? Czy jest coś w końcu do E46 328i zamiast oryginału z ASO?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Przyłacze się do tego tematu, (napisałem tu ponieważ nie znalazłem innego tematu który jest bardzo moim zdaniem trafiony). Otóż objawy w mojej e36 m50 mam takie, że , Spalanie ok 12 l na trasie, dłuższe wchodzenie na obroty i opadanie na biegu jałowym, czasami dłuzej kręci ok. 5 sek a czasami na dotyk, Na gazie opuźniona reakcja na pedał przy 1000 rpm . Błedu jak pisaliście 65 nie wykryła inpa. jedynie jakie błedy to błąd 200 i 75. Pomóżcie co mogę w takiej sprawie zrobić :) czy rzeczywiście też może to być problem z czujnikiem wałka rozrządu mimo tego że inpa nie wykryło tego błędu ?????
Opublikowano

dzięki za świetny poradnik.

 

pytanie tylko jak to jest w końcu z tymi silnikami i vanosami? czy M52B20 ma podwójnego, czy pojedynczego vanosa? w mojej Zdzirze zmieniłem właśnie czujnik położenia wałka rozrządu zaworów dolotowych i wg RealOEM (TUTAJ) to jedyny taki czujnik w głowicy...

  • 5 tygodni później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Super poradnik :cool2:

Mi auto podszarpuje czasami i na kompie nic oprócz błędu tego czujnika tyle, że od strony wydochowej nie wyszło co mogło by być odpowiedzialne za to.

Więc przymierzam się do zmiany, jest pare opinii dobrych o Swagu ale jakbym znalazł gdzieś VDO to z chęcia bym kupił.

Tyle, że to jest nie do dostania.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
kolego, a w serwisie pytales? Pamiętam ze w 2012 szukałem i w serwisie byl, koszt ok 350 pln, znajomy w sklepie namierzyl mi gdzieś oryginalny ze zdrapanym znaczkiem bmw, ale skąd on go wytrzasnal to nie wiem bo gdzie nie byłem pytac albo dzwoniłem to nikt nie mial. Pewno jedne, tylko oryginalne bo inaczej co raz wymiana :)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam odgrzebuje temat żeby nie zakładać nowego.

Mam problem z wymianą czujnika położenia wałka. Mianowicie nie mogę go wyjąć. Jest jakby zapieczony, śrubka oczywiście odkręcona. Szarpałem się ze 2 godziny i nie da rady. Macie może jakieś patenty w takim przypadku. Silnik m50b25 bez vanosa

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie w m52tub20 po podlączeniu do komputera wyskakuje taki błąd: Czujnik wału rozrządu przy zaworze wydechowym, sygnał. Wymienilem czujnik polozenia wałka rozrządu wydechowego i problem jest nadal. Prosze o pomoc w diagnozie co moze byc uszkodzone. Dodam jeszcze ze objawy są takie ze auto zaczyna jechac jak powinno dopiero od 3500 obrotów. Prosze o pomoc.
Opublikowano
Tak czujnik nowy ori bmw. Myslałem zeby wymienic w nastepnej kolejnosci czujnik wałka ssacego ale niewiem czy to cos pomoze. Niemam problemow z ciezkim odpaleniem silnika ani z nierówną pracą, jedynym objawem jest mulastosc i brak reakcji na gaz do 3,5 tys.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam u mnie też taka mulastosc występuje, oringi vanosa wymienione na beisensystems. Poradziles sobie z ty problemem kolego? U mnie jest błąd na inpie 18, auto równo chodzi, pali elegancko tylko jest mulowaty z dolnych obrotów.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, czy posiada ktoś jeszcze zdjęcia z tej fotonaprawy?

 

powinieneś dać radę bez, to prosta robota. jakby co to pytaj tutaj.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Toć 4 posty wyżej masz link do filmu z mojej wymiany. Mało jeszcze?

Nawet nie zadałeś sobie trudu żeby przeczytać ten temat.

ec2Wze6.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Moje BMW e39 520i z silnikiem m54 czyli z podwojnym vanosem. Zmieniałem ten czujnik przy dolocie jakiś rok temu.. Założyłem swag'a. Niby jest dobrze, błędu nie ma, ale wydaje mi się, że autko jest mułowate w dolnym zakresie obrotów. Tak jakby miało 50 kM mniej i poszarpuje delikatnie przy dolnym zakresie obrotów, szczególnie jak dojeżdżam do krzyżówki na dwójce i przy 1500 obrotów dodam gazu. Ciężko mi o jakieś porównanie z starym orginalnym. Wymieniałem go w pierwszym miesiącu po zakupie auta. I im dłużej jeżdżę tym częściej wydaje mi się, że tak nie powinno być. Byłem teraz u swojego gazownika (świetny gościu). Zmieniłem filtry, świece.. Też jeździ e39 i powiedział, że rzeczywiście autko ma jakaś 'dziurę' w dolnym zakresie na benzynie i na gazie, której wcześniej nie było. Z błędów w inpa znalazłem tylko teg_down_2, teg_up_2, teg_up_1. Dodam jeszcze, że w miedzy czasie zmieniałem przepływke na nową oryginalną a mimo to pojawił się błąd, po skasowaniu nie powrócił. No i błąd sondy ale to prawdopodobnie od gazu. Skasowany nie powrócił na razie. Sprawdzałem na wykresach sondy działają w prawidłowym zakresie. Mam w związku z tym pytania..

 

Mogę sprawdzić w inpa czy czujnik działa prawidłowo? Jest możliwość skontrolować zakres pracy tego czujnika?

Czy koledzy którzy też założyli swag'a mogą zwrócić uwagę na zachowania swojego auta? Może jednak występują podobne objawy?

Co oznaczają błędy teg_up i teg_down?

 

Wymieniłbym ten czujnik na oryginalny dla sprawdzenia, ale wydać 450 zł.. Trochę boli.. Może macie inne rady? Coś jeszcze mogę sprawdzić?

Czekam na Wasze opinie. Każda rada cenna! Jeśli dojdziemy do wniosku, że czujnik trzeba wymienić, wymienię! I napiszę jak ma się to w stosunku do swag'a!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.