Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam pytanko do znawców diesla, mój dobry przyjaciel ma BMW 120d 2007r przed liftem silnik 163KM prawdziwy przebieg tylko 119.000km i ma taki problem, kiedy przyspiesza na drugim biegu auto ciągnie do czerwonego pola na obrotomierzu i jest ok, na trzecim biegu ciągnie już tylko do 3800obr/min na czwartym biegu do 3300obr/min, na piątym biegu do ok 3000obr/min przy tych wartościach auto przestaje przyspieszać i zachowuje się jakby wskazówka doszła właśnie do odcięcia czyli do czerwonego pola, poszarpuje i nie przyspiesza. Spotkał się ktoś z czymś takim i może pomóc ? Ja a przede wszystkim kolega będziemy wdzięczni za wszelką pomoc !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdybyś był tak dobry i podał mi te właściwe wartości, wtedy sprawdzimy bo tak to nie bardzo wiadomo na co i jak patrzeć... :wink:
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepływomierz wymieniony dziś na nowy bosch, żadnej poprawy, KTOŚ POMOŻE ???!
Opublikowano
a jaką prędkosć osiąga?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Trzeba auto wrzucić na diagnozę, przyczyn może być kilka. Wymiana przepływomierza bez diagnozy to porażka, jak bym ci powiedział ze silnik zepsuty to tez byś wymienił czy się zastanowił? Dobra diagnoza sprawdzenie czy są błędy da pogląd na sytuację.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto było dziś podpięte pod DISa , podobno uszkodzone jest sterowanie przepustnicą, na piątek ma być nowa przepustnica, zobaczymy.
Opublikowano
A gdzie w silniku wysokoprężnym masz przepustnicę?! :shock:

NR 16 PRZYJACIELU :norty:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UG51&mospid=48925&btnr=11_3717&hg=11&fg=40

 

FCUK! Masz racje jest. :shock: Jest ktoś w stanie wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa ona w silniku wysokoprężnym? I czym się konstrukcyjnie różni od tych znanych nam z silników o zapłonie iskrowym?

 

EDIT: tak w skrócie, przepustnica w silnikach wysokoprężnych nowszej generacji wyp. w EGR reguluje podciśnienie w kolektorze dolotowym. Jest trochę info na ten temat, trzeba po angielsku pogooglować. ;) Dzięki 320SI za zwrócenie uwagi na ten temat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepustnica dziś wymieniona i ... D_U_P_A , przy okazji podmieniony AGR na inny, też bez skutku, auto nadal ciągnie do ok. 4tys obr a później się zdławia, nie szarpie tylko przestaje jechać. Gorsze jest to że pomysły się funflowi skończyły a błędów pod kompem DISa zero! Powiedział dziś że będzie miał dwa diesle w życiu ten i ostatni raz, he,he,he... Ale jeśli ktoś coś może pomóc to proszę w jego imieniu o pomoc bo jest płacz :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.