Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dysponuje takim kaseciakiem z nawigacją

 

http://img10.imageshack.us/img10/5052/pict1077f.th.jpg

 

chciałbym podłączyć złącze AUX-IN pod które podpinałbym sobie odtwarzacz mp3 zamiast zmieniarki. Moje pytanie, ponieważ po rozkodowaniu VIN okazuje się, że w aucie nie było fabrycznie zamontowanej zmieniarki, a na stronie z oferowanym kabelkiem znalazłem taki opis:

"INTERFEJS AUX-IN DO BMW 10 PIN

Umożliwia podłączenie do radioodtwarzaczy - nawigacji zewnętrznego źródła dźwięku:

Kompatybilność:

BMW-3 (E36, E46 do 2003) do fabrycznego radioodbiornika BMW Businnes CD w miejsce podłączenia fabrycznej zmieniarki CD

Radioodbiornik musi mieć funkcję obsługi zmieniarki CD"

 

niestety w moim radiu nie opcji wyboru zmieniarki, a na stronie produktu pisze wyraźnie, że "Warunkiem działania jest uruchomienie aktywnej zmieniarki ,funkcje uruchamia sie przez serwis". Ktoś wie jak to włączyć?

Opublikowano
Zapewne, jak to jest w przypadku większości aut np. PSA, trzeba się wbić na komputer za pomocą interfejsu diagnostycznego i w opcjach aktywować funkcję zmieniarki. To i tak dużo bardziej ludzki sposób niż w przypadku Mazdy6, gdzie trzeba zwyczajnie rozbebeszyć pół samochodu, wyciągnąć i rozebrać radio, by kapnąć cyną w celu aktywacji portu zmieniarki. ;) Zrobi Ci to każdy przytomny serwis znający się na marce BMW, albo choćby ASO :duh:
Opublikowano
sadzac po zdjeciu powinno sie udac ale niektore modele nie obsluguja aux.nie kupuj kabla tylko zrob go sam-wyjdzie taniej i nie wkurzysz sie tak bardzo jak nie bedzie dzialac :D

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=422239&highlight=diy+aux

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1537420

 

już to czytałem wszystko, potrzebuje instrukcji/,manuala do PH7090, które jest w temacie na zdjęciu to wtedy sobie poradzę i będę wiedział co i gdzie podłączyć, a tak to sobie mogę kombinować...

Opublikowano
ale tu wlasnie nie ma kombinowania.piny sa we wszystkich radiach te same.manual chyba nic do tego nie ma.no chyba,ze nie wiesz do konca jak radio dziala.
Opublikowano
ale tu wlasnie nie ma kombinowania.piny sa we wszystkich radiach te same.manual chyba nic do tego nie ma.no chyba,ze nie wiesz do konca jak radio dziala.

 

 

podpiąłem piny tak jak tam pisało i nic działa;/

Opublikowano
ale tu wlasnie nie ma kombinowania.piny sa we wszystkich radiach te same.manual chyba nic do tego nie ma.no chyba,ze nie wiesz do konca jak radio dziala.

 

 

nie rozumiem tylko dlaczego w tym temacie: "http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=422239&highlight=diy+aux" koleś zrobił normalnie ten kabel bez tych rezystorów, ja tez tak robilem nie próbowałem z tymi rezystorami

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Kabel bez lub z rezystorem i kondensatorami będzie działał - przynajmniej u mnie tak jest (radio z marca 2003, bez zmieniarki). Jedyny minus kabla bez kondensatorów i opornika jest taki, że jak podczas słuchania mp3 podepniemy do źródła (dotwarzacza MP3, telefonu itp) ładowarkę to się nam to rozłączy. No i dodatkowo aby opcja aux była widoczna w radio do kabla musi być już podpięte źródło dźwięku mp3.

Kabel z kondensatorami i opornikiem działa bez żadnych komplikacji - opcja AUX jest widoczna w MIDzie już po samym wpięciu kabla JACK (bez odtwarzacza) a podpięcie ładowarki nie rozłącza dźwięku.

Testowane na moim radio kablami, które sam lutowałem.

Pzdr.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam Panowie, posiadam e46 z 2003 roku. Oto dane radia

 

SV 48-02 510

SN 21043571

 

Według tego wydaje mi się, iż podłączenie auxa powinno być możliwe, kupiłem taki kabel na allegro :

 

12688155_974098325976733_3069253365212718845_n.jpg?oh=c67d4f8525f54115b24440f42fe7ef44&oe=573048E3

 

Czy ktoś takiego używał ? Podłączam wszystko według instrukcji i nic :/ Może to być wina łączenia poprzez chinche ? Kupiłem rezystor i kondensator, ale niestety nie było danych wartości i wziałem 0,33uF oraz 320K omów, może być czy niezbyt ? A i jeszcze jedno pytanie, na schemacie pokazane jest ze dajemy kondensatory i potem łączymy kable rezystorem, na obrazku pokazane jest iż z jednym przewodzie rezystor jest za a w drugim przed kondensatorem, robi to jakąś różnice ? Sory ale w tym temacie jestem kompletnie zielony :)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

Posiadam e46 z 2003 roku i radio było z początku 2003. Zakupiłem kabel na allegro, który nie działał. Przeszukałem wiele tematów na różnych forach na ten temat i znalazłem odpowiedź. Niedziałający kabel radiu które powinno być kompatybilne dla aux. Okazał się, że ów kabel miał wlutowy opornik o zbyt małej rezystancji. Dokładnie opornik w zakupionym kablu to 100k Ohm, a do tego, aby radio wykrywało aux potrzebny był opornik 330k Ohm. Po przelutowaniu kabel zaczął być widziany przez radio nawet bez podłączonego urządzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.