Skocz do zawartości

BMW E46 320d 150km vs a4 1.8T ktory mocniejszy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ale te 1.8t to toto łyka te wszystkie 2 litrowe vanosiki jak swierze bułeczki ono do 210 to idze jak strzała zero przystopowania od 230 dopiero skazówka wolniej idzie 150 leciał tym i wiecej nie chcial chyba z tego co mowil. i nie niby 150 tylko porządne 150 dlatego ze ma turbinę jak dostanie ciśnienia to nie ma mocy zęby nie wyfrunęło.

jedynka piszczysz wrzucisz dwójkę koła staną dodasz gazu dalej i znów piszczysz na trojce to tak parę metrów i się udusi ale na dwójce to nie ustaje no ale tam dwójka to jak w bmw trojka;D

Edytowane przez marek321s
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mieszkam na wsi wiec jak wyjade to jade nie zatrzymuje sie moja jazda to 80 procent może 70 ciągłej jazdy a 30% miasto o trasie nie mowimy bo na trasie zawsze gniote i wszystko wyprzedzam . A tutaj to jeżdżę spokojnie do120 i zmina 2500 obr . Mysle ze 320d było by dla mnie ekonomiczne kopa tez ma.
Opublikowano

A4 1.8 kolegi po rozgrzaniu opon ruszeniu na dobrym asfalcie ze tylko oponki piknęły miało 6.2sek do 100 jechaliśmy w3 osoby.

Nie wciskaj lipy że seryjne 1.8T 150PS ma takie przyspieszenie! Nawet Audi TT 225PS z takim "załadunkiem" nie wykręci tego czasu - mimo napędu quattro. Zejdz na ziemię

Opublikowano

A4 1.8 kolegi po rozgrzaniu opon ruszeniu na dobrym asfalcie ze tylko oponki piknęły miało 6.2sek do 100 jechaliśmy w3 osoby.

Nie wciskaj lipy że seryjne 1.8T 150PS ma takie przyspieszenie! Nawet Audi TT 225PS z takim "załadunkiem" nie wykręci tego czasu - mimo napędu quattro. Zejdz na ziemię

 

Wiadomo ze 6,2 sekundy jest nieosiagalne dla takiego auta. Chyba ze po ostrym tuningu.

 

6 sekund do setki to ma Audi S4b5 ale ma silnik 2.7 biturbo i 265 koni.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

miałem okazje przejechać się TT ta w nowej budzie miała 2 turbiny czy coś takiego 200 coś koni to jakaś słaba była w 300 metrów załapała 120km/h zrobiłem tak samo ta A4 1.8t miała 116km/h.

 

mowie wam nakręcę wam filmik

jest to seryjne A4 z turbina kk03 150konne.

jest to mocne auto pomojemu jadac dwujka i jak dojdzei do 3500 obr to nagle ci zamyka obrotomierz i warjuje . i to tak sam z siebie bez zadnego bujania na boki zeby auto mialo lzej kreciec.

 

zrobie filmik w niedziele :)

Opublikowano
miałem okazje przejechać się TT ta w nowej budzie miała 2 turbiny czy coś takiego 200 coś koni to jakaś słaba była w 300 metrów załapała 120km/h zrobiłem tak samo ta A4 1.8t miała 116km/h.

 

mowie wam nakręcę wam filmik

jest to seryjne A4 z turbina kk03 150konne.

jest to mocne auto pomojemu jadac dwujka i jak dojdzei do 3500 obr to nagle ci zamyka obrotomierz i warjuje . i to tak sam z siebie bez zadnego bujania na boki zeby auto mialo lzej kreciec.

 

zrobie filmik w niedziele :)

 

No i odpowiedziałeś na pytanie co brać. Silnik turbo benzyna to emocje. Oczywiście ten stary z turbodziurą . Dziś już takich nie robią.

Turbodiesel uderzy momentem i wtedy kiedy oczekujesz kontynuacji on krzyczy ...zmień bieg.

Mniej więcej tak jak z dziewczyną która rozpina biustonosz, zbliżasz się a ona mówi...następny proszę.

Opublikowano
Skoro pojawiło się AudiTT ;) Mam taką okazję, że powiedzmy sporo od właścicieli o tym modelu słyszę (takie kilku letnie) - i wszyscy twierdzą, że zimą prowadzi się fatalnie! Trochę mnie to dziwi bo legendy są jednak inne. Ale cóż... może coś w tym jest, w końcu to opinie kierowców z pierwszej ręki.
Opublikowano
miałem okazje przejechać się TT ta w nowej budzie miała 2 turbiny czy coś takiego 200 coś koni to jakaś słaba była w 300 metrów załapała 120km/h zrobiłem tak samo ta A4 1.8t miała 116km/h.

 

mowie wam nakręcę wam filmik

jest to seryjne A4 z turbina kk03 150konne.

jest to mocne auto pomojemu jadac dwujka i jak dojdzei do 3500 obr to nagle ci zamyka obrotomierz i warjuje . i to tak sam z siebie bez zadnego bujania na boki zeby auto mialo lzej kreciec.

 

zrobie filmik w niedziele :)

mierzone oczywiście gpsem ?????? czy tak sobie na licznik spoglądałeś ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

mierzone. nie ogladane !!

 

TT-tka słaba jak dla mnie w tych koniach co była a ma mechanik taka w firmie dla mnie nie ma szalu bo to A4 kolegi lepiej fruwa. Jeśli chodzi o jazdę to tt jest dziwaczna szybko mozna ja wypier w kartofle ,d o szybkiej jazdy w zakręty to to to sie nie nadaje za małe czy nie wiem dla mnie jest to wynalazek taka puszka tylko trochę za krotka.

 

nawet ta moja astra GTC 141 konna z ta zmienna faza rozrządu to tez jakoś szału nie robi. Auto jest nie za duze a nie czuc ze ma 141 kucy tym bardziej ze jego przebieg to 27 tys od nowosci. Ale kiedys jechalem volvem s80 T6 2.8 bi turbo automatyczny to myślę ze 600 tka motorek nie po co sie porywać z motyka na księżyc.

Opublikowano

z danych technicznych takie Volvo o którym się rozpisujesz ma 7,2 s do 100 km/h w rzeczywistości pewnie jeszcze więcej ...

370 Nm wcale nie powala ale fakt w dużym zakresie .... sprawdź jakie czasy robi bmw e46 330i ... sprawdź e46 330d 204 KM ...

600 łyka takie volvo jak chce .... 1000 zjada takie volvo na śniadanie razem z oponami .... :twisted:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
marek321s jak audi takie super to sobie je kup, a nierob ludzia wodu z mozgu
Opublikowano

ja tylko mowie jakie jest.

volvo ma 280 koni w bi turbo nie wiem jak jest seryjnie w manualu ale tutaj jak przeczuci na sport to skazówka od 150 do 200 to latała.

jak oglądam te filmiki e46 330d to jakoś wolno się to buja ale Bretonka 2.0 T by to wzięła. Nawet po danych tech ma lepszy osiąg no i 23 sek do 200.

 

no dobra a jak z awaryjnoscia 320d co siewymienia jesli sie cos zlego zalało. listwe wtryskowa ?? nie wiem jak tam jest w tych common rail??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niewiem jak 1.8t ale jezdzilem kiedys 2.5 tdi, ten wiecie silnik V6 co taki do bani i ten to naprawde sie zbieral super zwlaszcza w manualu . A4 w porownaniu do e46 jest lzejsza i no i ma przedni naped wiec te 150 km bylo lepiej wykorzystane ale ze 1.8 t ma 6,2 do setki to nigdy nie uwierzę . Szukam wlasnie 330i e46 i to sie dopiero zbiera :D
Opublikowano
330si e90 ma 6.4 do setki wedlug danych :P a tam ~270 koni wiec ktos tutaj na fantazji pojechal z tym 6.2 no chyba ze to jest seiczento i wazy z 800kg :P
szukam
Opublikowano

Miałem okazje okazje oblecieć swoją 3 a3 1.8T i bejce 320d obydwa auta nie stanowiły dla mnie jakiegoś większego problemu

 

moje autko 325xi

 

A co do wyboru auta to nie sugeruj sie tymi motorami to obydwa szału nie robią, jak chcesz sportowego VAG to szukaj coś z s3 cały czas 1.8T ale z duże lepszymy osiągami i już w quatro

 

A osobiście BMW w klekocie nie uznaje.... dla mnie to zabija cały smak tej marki jak chcesz BMW do zad***ania to kup 330

 

Jeszcze jedno mam styczności z wieloma markami i od kąd mam BMW nie przesiądę sie do VAG.... jakoś wykonani nieporównywalna

Opublikowano

nie nie ja nie chce Quatro chce na tył;p fajnie sie jeździ ;d 325 fakt jest to dozo mocniejszy model i bardzo zachwalany ( tezmi sie podoba )ale mi 150 konnei tez starcza dla Ciebie to już słabe bo masz mocniejszy i jesteś przyzwyczajony:P a ile ci pali to 325xi srednia jazda i szybka no o katowaniu pałowaniu to nie mów bo nie jeżdżę do odcinki. czasami tylko docisnę.

 

jak by wychodziła przy szybkawej jezdzei d0 13 sekwencji 325 to mogę taka zakupić a jak więcej to biorę 320d juz jedna ogladalem ale cis dziwnie chodzi zaj.... słaba byla nie bylo momentu obrotowego wgl ;d

 

a i mam pytanko co znaczy w samochodzie oznaczeni typy 325ci bo są ci i bez ci ??

Opublikowano
mam pytanko co znaczy w samochodzie oznaczeni typy 325ci bo są ci i bez ci ??

skrota "ci" oznacza ze jest to QUPETA w benzynie, "cd" ze jest to QUPETA w dieslu. Z samym "i" sa to sedany i turasy. Skrot "ti" dla compaktow.

Opublikowano

A osobiście BMW w klekocie nie uznaje.... dla mnie to zabija cały smak tej marki

wie tak ja preferuje dynamiczną jazdę tak że na benzynie 98 pali mi 13 a na LPG 15

 

LPG nie zabija smaku marki......

Opublikowano

Dobra sekwencja owszem lubryfikator jest zbędny jeśli jest dobra sekwencja dobrze wyregulowana na pewno nic z zaworami się nie będzie działo pozdrawiam

 

P.S sorry za OT

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
ale jak panowie jeździcie na podtlenku LPG to bez takich mi że diesel zabija smak marki, sami robicie jeszcze większą profanacje :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.