Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam bmw e46 320d 1999r zauwazylem ze po szybkiej jeździe :8) czyli 130-190km/h po jakis 15km spada moc i mozna jechać najwyzej 120 dodam ze po wymianie filtrow ale problem pojawiał się przed wymianą,

czy mial ktoś podobny problem :?: z gory dzieki za odp.

Opublikowano
Standardowy zabieg. Czyszczenie egr, wymiana wężyków pod ciśnienia, wymiana zaworka sterowania turbiną, czyszczenie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem kiedyś podobny problem na autostradzie przy 160 Km/h nagły spadek mocy i max predkosc jaką moglem rozwinac to 100 km/h i okazalo sie ze zaworek od turbiny zacinał sie.
Opublikowano
na budziku mam 197tys ale to chyba nic pewnego, ogolnie to samochod nie jest zniszczony dlatego ciężko ocenic ile ma przejechane :?
Opublikowano
pewnie 100 tyś cofnięte;) tak jak mówię kolego wymień przewody podciśnieniowe, jak nie pomorze wymień zaworek sterowania turbawką 100zł na allegro.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dzięki, jak bedę mial chwile to wymienie przewodziki te cienkie i zobacze czy bedzie różnica

Pomogła wymiana? Możesz powiedzieć gdzie takie przewody udało Ci się dostać?

Opublikowano
wczoraj wyczyscilem egr bo byl mocno zasyfiony i odłączyłem go bo po co spaliny w kolektor dolotowy puszczać a elektromagnesu od turbo jeszcze nie czyscilem ale trzeba to zrobić poniewaz problem występuje nadal
Opublikowano
nie jestem zwolennikiem odłączania egr ... to nie VieśWagen żeby robić takie rzeczy ... zauważ jak silnik pracuje z egr i bez i oczywiście oszukujesz w ten sposób ecu , bo myśli że wpuściło spaliny ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
pewnie 100 tyś cofnięte;) tak jak mówię kolego wymień przewody podciśnieniowe, jak nie pomorze wymień zaworek sterowania turbawką 100zł na allegro.

ja bym chętnie zobaczył te zaworki nowe po 100zł. Ba! nawet bym kupił... najtaniej około 150 a i tak bardzo mało... już nawet niektórzy używki w tej cenie wystawiają :duh:

 

3201515 czeka Cię czyszczenie 2elektrozaworków, wymiana węży podciśnienia, czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze :) tak na początek :)

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
zgadzam sie z TC! do tego przy odlaczonym AGR dochodzi do wpuszczania nadwyzki powietrza do komor spalania przez co dochodzi do zwiekszenia sie tem spalania na czym ciepi uklad korbowo-tlokowy... a przeciez chodzi o to, aby przy mieszankach ubogich [bo diesle na takich pracuja] tem spalania byla jak najnizsza, a wlasnie uklad recyrkulacji pomaga to osiagnac. Syfem w dolocie sie nie przejmuj! czujnik BOOST mozna latwo zdemontowac i oczyscic... bo rozumiem ze chodzi Ci o zjawisko tiksotropii?? Podlacz to tak jak fabryka nakazala i bedzie git :cool2:
Opublikowano
Mysle ze to komputer reguluje ciśnienie powietrza a na dodatek i paliwa bo samo powietrze to nacisków nie zwiększy jeśli nie pójdzie więcej ropy, egr będzie odłączone poniewaz silnik ciągnie płynniej ale na niższych obrotach ( do 1,8obr/min) jest troche ospaly.
Opublikowano
Mysle ze to komputer reguluje ciśnienie powietrza a na dodatek i paliwa bo samo powietrze to nacisków nie zwiększy jeśli nie pójdzie więcej ropy, egr będzie odłączone poniewaz silnik ciągnie płynniej ale na niższych obrotach ( do 1,8obr/min) jest troche ospaly.

 

jeździsz na odłaczonym EGR?? to podłącz teraz pod kompa i zobacz jaki błąd Ci wywaliło... i nic nie kombinuj podłaczaj jak było a kolektor raz na 50 tys km sobie wyciagniesz i dokładnie wyczscisz ...

Opublikowano
3201535 --> widac ze wiesz zdecydowanie wiecej od Nas [TC, Balu, Polonez i Ja]... ja nie mam nic wiecej do dodania. Prosiles o porady jednak je zbagatelizowales i idziesz wlasna sciezka... ale jak to sie mowi najwiecej nauczysz sie na WLASNYCH bledach... Twoje auto Twoje problemy i powodzenia w szukaniu straconych koni mechanicznych i niutonow :cool2: Pozdrawiam.
Opublikowano
Wasze rady przydaly się poniewaz po czyszczeniu ciągnie płynniej ale moc maxymalna z egr jest minimalnie mniejsza niż z podłączonym z tego co zauważylem, czy mogą być jakieś powazne skutki takich eksperymentów?
Opublikowano

moc jest wyższa z dołu bo jest większe ciśnienie doładowania ponieważ więcej spalin idzie na łopatki turbiny ...

ale silnik inaczej pracuje z podłączonym egr mniej twardo ponieważ temperatura spalania jest inna z egr ...

egr można wyłączyć ale programowo nie w DISie tylko edytując mapy w sterowniku silnika i wtedy ecu widzi że zaworek jest zamknięty i uwzględnia to ... a tak w mapie jest otwarty a w rzeczywistości brak jest tych spalin ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.