Skocz do zawartości

jaki dyfer najlepszy do m50b20 24v


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam panowie mam pewien problem a mianowicie moja betka 520i m50b20 24v jeździ jak ciężarówka silnik wyje nie chce zerwać przyczepności. bez gazu silnik igiełka . podejrzewam że ktoś zmienił dyfer w tej chwili jest 4.27 czy to jest dobre przełożenie ?? i jaki polecacie nie zalezy mi na prędkości tylko na przyśpieszeniu
Opublikowano
W takim razie dyfer masz ok,4.27 to ori przełożenie w 520 po 91 roku,może coś po stronie osprzętu silnika,sonda,przepłwka itp.podląćz pod kompa.Jeśli wszystko będzie ok proponuje zmienić motor na m60b40 :8)
Nur bmw e32
Opublikowano

Kolega Rafał chyba ma rację - czy nie za dużo oczekujesz od swojego auta? :norty:

 

W odpowiedzi na pytanie z tematu: jaki dyfer najlepszy - zależy do czego :roll:

Krótki dyfer - dobre przyspieszenie, mniejsza prędkość maksymalna,

długi dyfer - większa prędkość maksymalna, gorsze przyspieszenie.

 

Silnik wyje i nie chce zerwać przyczepności bo może po prostu masz za szerokie opony żeby "przekręcić", masz 2.0, fabrycznie jakieś 150KM, od wyprodukowania Twojego silnika pewnie kilkanaście już zdechło, więc maksymalne co bym założył na tył to jakieś 205 szerokości a i to może być za dużo do wydajnego mielenia co światła, bo mniemam że o to Ci chodzi.

Inny sposób żeby poprawić przyspieszenie kosztem prędkości maksymalnej , to zmiana kół na mniejsze np z 16 cali na 15 lub nawet 14 cali, auto będzie śmiesznie wyglądać na takich "kółeczkach", ale ewidentnie będzie lepiej przyspieszać. Możesz tez zmienić opony na niższe, tzn. o niższym profilu z np. 55 na 45-40 to też da efekt.

Pomijam już przekłamania licznika przy zabawie z wielkością kół :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
szczerze to wcale nie chodzi mi o palenie laci . tylko raczej o możliwość dosyć dynamicznej jady. a co do opon to fakt obecnie mam 225/60/15 i sprawiają wrażenie dosyć dużych .problem jest w tym że jak jade jakieś 70km/h i depne gaz do dechy to nie dzieje się absolutnie nic . wymieniłem już prawie wszystkie czujniki na kompie nie widzi żadnych błędów chyba że coś odepne celowo to od razu wyskakuje błąd .i martwi mnie jeszcze jedno z wydechu śmierdzi bardzo bogatą mieszanką do tego stopnia że po 15-20 minutach w garażu zaczyna szczypać w oczy ,jakieś sugestie bo zaczynam wymiękać :mad2:
Opublikowano
Sugestia: sprawdź kompresję na garach i zmień opony na węższe bo 225 to szerokość odpowiednia do mojego silnika, a do Twojego chyba trochę za szeroko :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
.problem jest w tym że jak jade jakieś 70km/h i depne gaz do dechy to nie dzieje się absolutnie nic .

To rzeczywiscie cos jest nie bardzo. U mnie przy takiej predkosc zbiera sie dosc zwawo, a mam automata tyle ze z vanosem. Tak gdzies do 140km/h jedzie jeszcze w miare. Potem juz znacznie slabiej. Tez mam 225 tyle ze na 55 16". Takie juz kupil wczesniejszy wlasciciel, zebym mial wybor wzialbym 215 na 50.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.