Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a dla mnie "pojedynczy/normalny" wydech to najlepszy pomysł designerski auta i marki BMW ....

 

większość obecnych aut z 4 cylindrowymi "potworami" pod maską ma 2 :mrgreen: :mrgreen: lub 4 rury :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

 

wielki szacun dla marki BMW, że nie ulegli presji i nie ośmieszją swoich aut tylko zostawiają to dla przyszłych właścicieli....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Haha dokładnie zgadzam się z AO - sporo już się osób zaskoczyło osiągami mojego samochodu myśląc, że mają do czynienia z 4cyl.

Natomiast 2.0tdi z podwójnym wydechem po bokach wygląda jak przerost formy nad treścią (szczególnie w a6 :lol: )

 

Jedyne co mi się nie podoba aktualnie to, że f10 prawie wszystkie wersje wyglądają tak samo (wydech, nerki itp) co zapewne będzie kontynuowane także w f30. Daje to pole do popisu sprzedawcom na otomoto - teraz już nie będą opisywali 318d jako 320 ale od razu 330 :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt bo wykonczenie w nowej A4 troche poszlo w dol w stosunku do B6/B7.

Ja mam niestety to plastikowe aluminium :mad2: :mad2:

według mnie najlepiej wykonczone w srodku było B5 po lifcie po xx latach w stosunku do pasata to przepasc u kolegi 99 rok kombi i nic nie skrzypi passatów kombi1998- 2003r nie chce komentowac nawet

Opublikowano
a dla mnie "pojedynczy/normalny" wydech to najlepszy pomysł designerski auta i marki BMW ....

 

większość obecnych aut z 4 cylindrowymi "potworami" pod maską ma 2 :mrgreen: :mrgreen: lub 4 rury :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

 

wielki szacun dla marki BMW, że nie ulegli presji i nie ośmieszją swoich aut tylko zostawiają to dla przyszłych właścicieli....

 

Ja nie mowie o wersjach z 4cyl bo to akurat dobrze wyglada . Ale np 245konny samochod ma rureczki po jednej stronie co wyglada nieco ... slabo . Nie uwazam tez zeby to byl przerost formy nad trescia , po drugie to poprawia wizualnosc samochodu. Kwestia gustu .. w Mapku nawet w 2.0 sa dwie rurki :whistle: :whistle: jesli juz do tego zmierzasz ... pozatym ta pojedyncza szeroka wyglada jak K U P A .

 

Gorik79 , jezdzilem B5FL oraz B6 i B6 jest o niebo lepiej wykonane ... Ale co tu porownywac skoro B6 jest lepiej wykonane niz e9x w wielu kwestiach ...

 

Daje to pole do popisu sprzedawcom na otomoto - teraz już nie będą opisywali 318d jako 320 ale od razu 330 :norty:

Nie widywalem takich ogloszen ... :duh:

Opublikowano

kwestia smaku to jedno a zagadnienie wykonania to drugie, trzecie to połączenie całości...

 

przykłady:

1) RS4/5/6 - piękne 2 owale..., deisgn.wykonanie,smak reweleacja

2) S4/5/8 - 4 rury, po całości słabo

2) AUDI A6 2.0 tdi -2 symetryczne duże rurki, wykonanie dobre, design średni, smak - całkowity brak wyczucia...

3) ITALIA - 3 rurki, pod każdym względem rewelacja...

4) fiat 500 ABARTH - 2 symetryczne duże nierdzewne rurki - wykonanie ładne ale jak to widzę nawet z ładną dziewczyną za kierownicą to tylko śmiech...

5) NISSAN GTR - 4 kilkunasto centymetorowe rynny :mrgreen: :mrgreen: , jak podejdziesz blizej to zobaczysz w "tych rynnach" małe ~3cm rureczki na które zostały nałożone "mega końcówki"...

6) SUBARU STI - 4 rynny z 4 cylindrów :mrgreen: :mrgreen: najgorszy element auta...

7) ....

 

w BMW można zanegować "wykonanie" widocznych elementów tłumika (szczególnie w wersjach 4 cylindrowych), jego kształt (brak kształtu :mrgreen: ) ale nie powinno się mówić, że jest to bez smaku i nie pasuje do całości...

 

F30 na 100% będzie autem zgodnym z designem firmy, z bardzo ładnym środkiem a czy będzie dobrze jeździć i działać to zobaczymy już niebawem ...

 

ja dopiero jak wejdzie wersja LCI :wink:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AO troche przesadzasz wg mnie ... . Np taki fiat 500 ABARTH moze nie jest jakims szybkim autem , co najwyzej przecientym ale te 2 rury sluza tylko i wylacznie designowi. Auto wyglada grozniej bardziej sporotowo i ... kozacko i tyle. Mamy odmienne zdanie w tym temacie wiec nie ma co ciagnac dyskusji ...

Zeby nie bylo nie uwazam ze A6 z 2.0TDI i dwoma rurkami wyglada powaznie ale nie wyglada zle :cool2:

Opublikowano
w Mapku nawet w 2.0 sa dwie rurki :whistle: :whistle: jesli juz do tego zmierzasz ... pozatym ta pojedyncza szeroka wyglada jak K U P A .

w mpaku czy nie 2.0 zawsze w standardzie ma tą jedną, która zgadzam się, że wygląda tragicznie...

Opublikowano
w Mapku nawet w 2.0 sa dwie rurki :whistle: :whistle: jesli juz do tego zmierzasz ... pozatym ta pojedyncza szeroka wyglada jak K U P A .

w mpaku czy nie 2.0 zawsze w standardzie ma tą jedną, która zgadzam się, że wygląda tragicznie...

fakt zgadza sie . no ale wyglada kupowato :wink:

Opublikowano

a wracając do tematu - tylko mnie się wydaje, że tył nowej 3 jest jakiś taki krótki?

No ale poza tym z tego co widać na razie chyba poszli za ciosem 5 a na szczęście nie nowej 1... Zapowiada się świetne autko :cool2:

Opublikowano
kwestia smaku to jedno a zagadnienie wykonania to drugie, trzecie to połączenie całości...

 

Zapomniałeś o moim "faworycie" - Lexus IS F.

Z daleka prawdziwy bandzior z agresywnym tyłem, ale jak sie człowiek z bliska przypatrzy to mogli to jednak inaczej rozwiazać bo trochę wioską zanosi (chodzi mi o rzeczywistą wielkość wydechu i tą przerwę między niewidocznym wydechem a widocznymi końcówkami monstrualnych rozmiarów). Zdecydowanie przerost formy nad treścią, powini albo polecieć po całości i skoro ma być krzykliwie to zrobic to porządnie od "A" do "Z" albo w ogole nie bawić się w pozerkę :mrgreen:

 

http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2006/12/sliik_isf_chop.jpg

 

http://www.a5oc.com/photos/images/2099/large/1_08_lexus_is_f_det_7_500.jpg

Opublikowano

apropos podwojnych wydechow... mozecie mnie przekonywac ale dyfuzor i wydech w A6 wyglada zdecydowanie lepiej ... ten z F10 jest ...z lekka niedorobiony ... :D

 

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/Audi-A6-C7-BMW-5er-F10-Bildvergleich-Heck.jpg

Opublikowano

 

Zapomniałeś o moim "faworycie" - Lexus IS F.

też jestem jego fanem :mrgreen: :mrgreen:

teraz pytanie czy taki wydech to "kozak" czy "wioska" :?: :?:

 

... ale dyfuzor i wydech w A6 wyglada zdecydowanie lepiej ... ten z F10 jest ...z lekka niedorobiony ... :D

...

patrząc tylko na wygląd zgadzam się w 100%, patrząc na całość (wygląd/potencjał auta) dla mnie już nie jest tak oczywiste, że AUDI z 2 symetrycznymi rurami jest "fajniejsze"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano

http://allegro.pl/dlugopis-kamera-pen-hd-8gb-podsluch-mikrofon-usb-i1769127557.html

 

tutaj masz przykładowy, jest ich duzo wiecej ;) Jakoś obrazu może nie powala, ale jest podobna do np filmików kręconych nokia n95 itp

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
a dla mnie "pojedynczy/normalny" wydech to najlepszy pomysł designerski auta i marki BMW ....

 

większość obecnych aut z 4 cylindrowymi "potworami" pod maską ma 2 :mrgreen: :mrgreen: lub 4 rury :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

 

wielki szacun dla marki BMW, że nie ulegli presji i nie ośmieszją swoich aut tylko zostawiają to dla przyszłych właścicieli....

 

Moim zdaniem też jest to spoko, że bmw odpowiednio dostosowało końcówki wydechów do potencjału auta :cool2: Ci co się znają mogą poznać ile cylindórw stoi obok :D

 

PS Wiekszość ma 4? hmm z końcówkami po obu stronach to eszcze troche aut kojarze ale z 4? (oprocz STI nie kojarze) :P

Opublikowano

 

Zapomniałeś o moim "faworycie" - Lexus IS F.

też jestem jego fanem :mrgreen: :mrgreen:

teraz pytanie czy taki wydech to "kozak" czy "wioska" :?: :?:

 

wg. mnie nawet jeśli wydech były rozprowadzony na 4 to i tak design dość "dziwny", a z tymi atrapami to totalna wioska, kto na coś takiego wpadł :mad2:

Opublikowano
Zeby nie bylo nie uwazam ze A6 z 2.0TDI i dwoma rurkami wyglada powaznie ale nie wyglada zle :cool2:

ale dwie rury w audi to chyba tylko w modelach z quattro? i chodzi tu jedynie o ułożenie wydechu i wału ze sprzęgłem na tył ?

 

najgorzej to wyglądają lexusy większe (LS), bo końcówka ogromna i ładnie wbudowana w zderzak, ale dokładnie widać że 5cm głębiej wychodzi rurka o średnicy ~3cm

Opublikowano

wszystkie a6 poprzedniej i obecnej generacji maja po obu stronach.

co do lexusa nigdy aż tak się nie przyglądalem, ale przy okazji zaciekawilo mnie jak jest w serii7 i S'ce po lifcie :roll:

Opublikowano
duże, największe motory - 750, 760, 550 gt - mają dokładnie to samo, końcówki wydechu skomponowane ze zderzakiem i dochodzące do tego po dwie rurki z tłumików, + oczywiście motylki na jednych z nich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.