Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Jakiś czas temu miałem problem z turbo i zregenerowałem. e60 520d 163ps

 

No i teraz(w zasadzie od naprawy) mam braki w mocy.tzn objawia się to tym że auto idzie jak 90konny golf a może i gorzej.

 

Byłem dziś u mechanika komputer pokazał zbyt niskie ciśnienie doładowania. Sprawdziliśmy następujące rzeczy:

- Czujnik ciśnienia doładowania - najprawdopodobniej OK na zgaszonym pokazuje ciśnienie atomsferyczne.

- Przepływka - OK. parametry są zgodne podczas testu live data

- EGR - sterowanie ręczne poprzez komputer potwierdza zamykanie i otwieranie zaworu, Dla pewności zawór został zaślepiony ale ciśnienie doładowania nie wzrosło.

 

Turbina jest sterowana elektronicznie mechanik sprawdził mi czy działa zamykanie i otwieranie klapek w turbo no i to niby działa z tym że troszkę to wibruje podczas dodania gazu.

 

Filtr powietrza wymieniony, odma także podczas wymiany była wymieniana, olej po regeneracji zmieniłem dwa razy.

 

Mam pytanko co jeszcze może powodować taki stan. Turbiniarz się upiera że nie jest to wina turbiny twierdzi że zawodzi elektronika w samochodzie sterująca turbiną. Nie wiem czy mam wierzyć w jego herezje bo jak dla mnie wszystko wskazuje na wadliwą turbinę.

Opublikowano

tyle razy się o tym pisało. nowe turbiny nie są łatwe do właściwego zregenerowania ze względu na zmienną geometrie + sterowanie elektroniczne, cieżko dostać oryginalne zestawy naprawcze producenta a firm regenerujących wymieniających uszczelniacze, łożyska i inne jest jak psów.

 

a potem auto nie jedzie jak trzeba i co może być przyczyną?

A co turbiniarz Ci powie? oczywiście, że nie jego wina.

 

własnie dlatego ja zdecydowałem się na nową.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
tyle razy się o tym pisało. nowe turbiny nie są łatwe do właściwego zregenerowania ze względu na zmienną geometrie + sterowanie elektroniczne, cieżko dostać oryginalne zestawy naprawcze producenta a firm regenerujących wymieniających uszczelniacze, łożyska i inne jest jak psów.

 

a potem auto nie jedzie jak trzeba i co może być przyczyną?

A co turbiniarz Ci powie? oczywiście, że nie jego wina.

 

własnie dlatego ja zdecydowałem się na nową.

 

Dzięki. Ale ja nie pytam oto czy dobrze zrobiłem. OKi to może tak czytałem że Garret oferuje program wymiany starej za nową. Pytanko gdzie kupić i za ile?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jeśli przed regeneracją nie miałeś problemów z mocą to świadczyć może o zle pracującej turbinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.