Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w końcu konkret :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja jeszcze dodam od siebie.

Właśnie zakupiłem auto 325 które miało być od miłośnika, zadbane i 100% dobre technicznie.

Co się okazało to auto było użytkowane przez zwykłego "druciarza".

Ja się tym nie martwię bo mnie stać aby doprowadzić auto do stanu w jakim E30 powinna być, ale kolego jeśli chcesz kupić "zadbane" E30 za 3tys max, to kup golfa, bo nie stać Cię na E30 i będzie jednego "użytkownika" mniej który zamiast naprawiać to skręca wszytsko na druty bo go po prostu nie stać na naprawy, a auto ze wzgledu na wiek wymaga więcej serca i wprawnej ręki niż golf czy inne jeździdło.

powodzenia

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
A jeżeli chodzi o główny wątek to młody, przyszły fanie-mechaniku(lol) marki BMW z ograniczonym budżetem radziłbym Ci nie patrzeć na razie na bmw e30

w twoim przypadku tak jak ktoś wyżej napisał proponuje tico ewentualnie cinquecento na gazie może być np z delikatną nutką sportową np 900cc :D zawsze to masz 5 biegów .... heh. na takim aucie będziesz mógł szkolić poruszanie się po mieście, zasadę ograniczonego zaufania, dynamikę :D(ruszania):D. po za tym cq 900 zrobisz do 300 km na gazie tankując za ~ 50 pln.

Ad 1)

Według twojego pierwszego postu piszesz o 3k pln(naciągane) następnie o 2,5 k pln. podejrzewam ,że tych pieniędzy na razie nie posiadasz i liczysz na bonus urodzinowy z okazji 18-stki. Dam Ci mądrą radę: nie licz pieniędzy których nie masz.....

Ad 2)

Piszesz o tym że za trzy lata będziesz mieć uprawnienia mechanika i jesteś z góry fanem BMW..... stary ty porównujesz m40 do TD VW passata... wiesz chociaż czym się różnij diesel od benzynówki ?? Co z tego, że będziesz miał papier mechanika za trzy lata ??? czyli albo jestes po gim. z delikatnym poślizgiem albo uczysz się w technikum ..... i ty nic nie wiesz i chcesz zostać mechanikiem? mechanik jest fanatykiem on sie z tym urodził.... albo to jego pasja ( jak auta to tylko niemieckie, a z niemieckich BMW i MB)

Ad 3) rejestrując 316 na kogoś ze zniżkami wyjdzie nie dużo (teoretycznie), jednak jak chcesz żeby Tobie leciały zniżki to powinieneś się dopisać do dowodu rejestracyjnego jednak ubezpieczenie będzie droższe o min 50 % zwyżki za wiek i tak aż do 25 albo 28 roku życia (za gwarancję takiego wieku mógłbym całe życie płacić zwyżkę hehe) do tego dochodzi Ci przegląd, na start skarbówka, rejestracja, paliwo (nie chce być wróżką ale pewnie nie długo 6 pln, przy 316 na miescie nie okłamujmy sie zje 9~10l/100km, a wiadomo że jak depniesz to jak każde bmw e30 zje zawyżając statystyki fabryki--- czasem i razy 2), koszty eksploatacji (klocki, płyny, filtry, kable, świece), zaraz po kupnie wg. zasady umiesz liczyć, licz na siebie powinieneś wymienić rozrząd,płyny,filtry, ciągłe dokładanie do auta sprzed 2 dekad-- nic nie jest wieczne! (oczywiście jeżeli chcesz e30 utrzymać w nie nagannym stanie)

 

Sumując: Chodzi mi o to, aby odciągnąć Cię od zakupu ponadczasowego, genialnego samochodu jakim jest BMW E30, po co Ci to? (proponuje GII, CNQ, Tico)

- na mechanice póki co znasz się jak kura na pieprzu,

- jeżeli nie wykazujesz własnych zarobków a rodzice nie dają Ci co miesiąc min. 1000 pln - tzn. że nie stać Cię na E30,

- jesteś młody zacznij od samochodziku z napędem na przód,

- niby BMW jest jak klocki Lego, ale nie dla dzieci....

- jeżeli chcesz za te pieniądze kupić E30, powinieneś mieć garaż (również w ramach praktyk teraźniejszy fanie, a przyszły mechaniku)

 

No jeszcze mi się coś tam przypomniało jak wspominałeś w którymś poście o spoilerach ?!?!?!? STARY ZAŁÓŻ SOBIE BUMPERY DO ROWERU!!!!

Kiedyś, dawno temu gdy zderzaki były w autach po to aby chronić karoserię, wzmocnić bezpieczeństwo przede wszystkim podróżujących nikt nie miał w planie zakładania zbędnego nadmiaru PVC/ABS/PP czy czegokolwiek, jednak rygorystyczne testy euro NCAP starają się zadbać o bezpieczeństwo pijanych bądź nie uważnych pieszych lub nie uważnych matek... bolesne to ale prawdziwe.... spojlery nie wpływają na aerodynamikę jazdy gdy pod maską masz m40 115 KM

E30 ospojlerowana żywicą z allegro nie wygląda.... naprawdę nie wygląda....

E30 to zderzak + dokładka, bonus mtechnic I/II

 

Więc tak:

-kupno --2,5 - 3k pln

-skarbowka -- ok 50 pln

-ubezpieczenie -- Ty sam ok 1500 pln + współwłaściciel z kompletem zniżek około 700 pln z ratami + 10 % , sama osoba ze zniżkami i bez zwyżek za wiek około 300 pln

-przegląd 100 pln

-rejestracja , nie pamiętam ale chyba koło 80 pln

- podstawowe wymiany po zakupie około 300 do 400 pln

Teoretycznie wszystko ..... bonus dla kierowcy:

-mandaty!!! policja uwielbia młodych w BMW!!!

-cena paliwa!!!

Poprostu chcę aby 'mój' samochód wyglądał na zadbanego, tzn. bez żadnych pordzewiałych drzwi, progów itd.

Silnik... No żebym mógł wcisnąć w coś nogę na trasie.

Oczywiście mam w głowie różne wizje... spojlery i inne bajery ale wiem, że to wiąże się z kosztami.

Powiedzmy, że na początek chcę wydać tak z 3tys. max.

 

hahah lampki, neonki, naklejki na rdzę, wiszącą płytę...

Na 91% pierwsze co kupisz zamiast zainwestować w swoja NOWĄ KOCHANKĘ, wierną sukę lub drugiego Boga to kupisz grajka , żeby sobie posłuchać pod domem jak na paliwo nie będzie!!!

 

Napisałem ten post po to aby E30 została E30!!! bo coś wybucha we mnie jak widzę osoby które przesiadają się do E30 z Golfa II albo Calibry zabierając ze sobą ten swój własny, nie powtarzalny ......styl....

 

Czemu Pan się ujawnił dopiero teraz ? :?

Nie będę się bronił, tłumaczył czy dyskutował, bo nie chcę się pogrążyć JESZCZE bardziej.

No może ten spojler to zbyt chaotycznie napisałem... ale te... jak Pan napisał 'lampki, neonki, nakjeljki na rdzę' - Niech Pan nie robi ze mnie jakiegoś wieśniaka.

Co do 'mechanika' - niektórzy się z tym rodzą, niektórzy poszli tam aby coś się nauczyć - szkoła.

I przepraszam za swoją głupotą i małą wiedzę.

Ja wszystko rozumiem co Pan napisał. W końcu ktoś był szczery i napisał na tyle wyraźnie i zrozumiale, że to pojąłem.

No i dziękuję, że ktoś to w końcu napisał ! ; )

 

Kolego ja Cie bardzo przepraszam ze tak Cie krytykuje ale po Twoim pierwszym poscie jaki napisales to odnosze wrazenie ze jestes malolatem chodzacym po osiedlu w dresie i chcacym zaszpanowac kim to nie jestes bo masz bmw jaki to z Ciebie kozak nie bedzie, ale stawiam ze to tylko do pierwszej wiekszej usterki buni tak bedzie potem bedzie brak kasy na naprawe i bunia stanie w kacie. Bo widac ze chcialbys bog.wie co za mala kase a to sie nie da. Kazdy mlody chce fajna fure ale wez pod uwage ze za fure nawet 1.6 z twoim wiekiem dasz za oc ok 1500 zloty a to muszisz wydac zaraz przy kupnie

 

Jeśli to było kierowane w moją stronę, to dresa sobie wypraszam.

 

ale kolego jeśli chcesz kupić "zadbane" E30 za 3tys max, to kup golfa, bo nie stać Cię na E30

 

Rozumiem, rozumiem.

Tak też rozmyślam...

Opublikowano
Ja jeszcze dodam od siebie.

Właśnie zakupiłem auto 325 które miało być od miłośnika, zadbane i 100% dobre technicznie.

Co się okazało to auto było użytkowane przez zwykłego "druciarza".

Ja się tym nie martwię bo mnie stać aby doprowadzić auto do stanu w jakim E30 powinna być, ale kolego jeśli chcesz kupić "zadbane" E30 za 3tys max, to kup golfa, bo nie stać Cię na E30 i będzie jednego "użytkownika" mniej który zamiast naprawiać to skręca wszytsko na druty bo go po prostu nie stać na naprawy, a auto ze wzgledu na wiek wymaga więcej serca i wprawnej ręki niż golf czy inne jeździdło.

powodzenia

 

 

polska kraj głupich ludzi, którzy chcą zarobić na kimś, najmniejszym kosztem, ale zgodzę się z jednym jeśli ktoś ma plan kupić auto ponad 20 letnie i rzeczywiście zrobić z nim coś fajnego, to musi się liczyć z dużymi kosztami, a nie iść po najmniejszej linii oporu...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Czemu Pan się ujawnił dopiero teraz ?
--- ponieważ dawno nie odwiedzałem forum ?!?
Oczywiście mam w głowie różne wizje... spojlery i inne bajery ale wiem, że to wiąże się z kosztami.
--- właśnie dla tego zdania pomyślałem o lampkach i pierdołkach.
Co do 'mechanika' - niektórzy się z tym rodzą, niektórzy poszli tam aby coś się nauczyć - szkoła.
---to nie do końca tak jak piszesz ... szkoła nauczy Cie teorii , najważniejsze będą praktyki , a na nich dobry mistrz no i oczywiście twoja chęć do nabycia wiedzy.

 

Ja wszystko rozumiem co Pan napisał. W końcu ktoś był szczery i napisał na tyle wyraźnie i zrozumiale, że to pojąłem.

No i dziękuję, że ktoś to w końcu napisał ! ; )

---ej nie pisz do mnie Pan bo się staro czuję:D A tak poza tym to twierdze , że dużo w Tobie pokory ,potrafisz pogodzić się z krytyką ! Czytaj , słuchaj , patrz się , ucz się ! Będzie dobrze!

Powodzenia!

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
Opublikowano
---ej nie pisz do mnie Pan bo się staro czuję:D

Głupio mi do starszych mówić / pisać tak na 'Ty'... :|

 

A tak poza tym to twierdze , że dużo w Tobie pokory ,potrafisz pogodzić się z krytyką ! Czytaj , słuchaj , patrz się , ucz się ! Będzie dobrze!

No z ta pokorą to sam nie wiem :roll:

Jeden z powodów założenie\a tu konta to było... czytanie, słuchanie, patrzenie i uczenie się.

I właśnie czekałem na kogoś takiego jak Ty / jak Pan. :wink: aby mi otworzył oczy na świat - pokazał co źle, co dobrze. Jeśli chodzi o przyszły wózek.

Po 1. Na Beemke nie poluje dla 'lansu na dzielnicy' (jak ktoś tak napisał), nie wsadzę w samochód żadnych głośników, nie zamierzam wgl robić go na jakiś pokaz... :nienie:

To, że napisałem o tych spojlerach i innych bajerach... zagalopowałem się z klikaniem w klawiaturę :mad2:

Jakiś tydzień temu zdałem sobie sprawę(po przeczytaniu kilku artykułów o E30) że zrobić z samochodu jakieś homo niewiadomo to każdy głupi może. Sztuka taki samochód utrzymać w oryginale.

 

Po 2. Nie jestem fanem nowych samochodów. Nowych urządzeń w tych samochodach, technologii i tych innych może i zbędnych pierdół.

Jak czytałem. W E30 jest prostota, np. jak czytałem o M3 to tam nawet nie było radia - tylko to co potrzebne do jazdy - właśnie to lubię w starych samochodach. Bez zbędnych gadżetów.

 

Może i racja by poczekać z takim samochodem... Pierw się o nich 'poucze' - potem będę gadał coś na ten temat...

Teraz uświadomiłem sobie, że na początek se zdam spokojnie to prawko, zdam tą cholerną szkołę, jak mi się uda, to pójdę na studia lub do wojska. Potem będę się zastanawiał czy 316 czy 320 wybrać.

 

Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój cenny czas jakiemuś rozkapryszonemu nastolatkowi, który się podjarał kawałkiem ładnie wygiętej blachy.

 

Mam jeszcze jedną prośbę - może ktoś mi przybliżyć informacji o wersjach M3... Rozumiem, że te samochody są dość rzadko dostępne :roll:

Opublikowano

Z tym wojskiem to nie będzie takie proste służby zasadniczej już niema, a w jednostkach jest raczej ciasno, do NSR możesz się zgłosić ale tam kariery nie zrobisz i stać cię będzie co najwyżej na rower. Idź na studia ucz się nie marnuj czasu na garażowanie a na naukę to się przyda. Na spełnianie motoryzacyjnych marzeń jeszcze przyjdzie czas. Potrzebne są do tego nie małe pieniądze żeby nie być jak to kolega wcześniej określił "druciarzem"

O M3 dowiesz się wszystkiego z sieci trzeba szperać i czytać.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
jak to ładnie brzmi... "Wszystko po kolei i w swoim określonym czasie", powodzenia :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Z tym wojskiem to nie będzie takie proste służby zasadniczej już niema, a w jednostkach jest raczej ciasno, do NSR możesz się zgłosić ale tam kariery nie zrobisz i stać cię będzie co najwyżej na rower. Idź na studia ucz się nie marnuj czasu na garażowanie a na naukę to się przyda.

Dobra... może brzydko powiem... ale z tym wojskiem już se poradzę i dziękuję za 'rady'.

Jeśli tak to Pana ciekawi... studia oficerskie we Wrocławiu są.

Dziękuję.

Opublikowano
sami oficerzy, a robić nie ma kto :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Życzę powodzenia sam wykonuję ten zawód od 5 lat i wiem, że lekko nie jest.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
przynajmniej kasa jakaś dobra?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Życzę powodzenia sam wykonuję ten zawód od 5 lat i wiem, że lekko nie jest.

Ooo. Może być Pan ciekawym źródłem informacji. :D

 

przynajmniej kasa jakaś dobra?

Oby... :twisted:

I żeby Kobieta była... :8) a nie tylko kasa Wam w głowie, Panowie :P

Opublikowano
Kasa lipa, nie wystarczy na pasję z E30 chyba, że z rodziny zrezygnujesz.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
ale pewnie emerytura szybko :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

no tak: jeżeli jest jeszcze wybór to jest dylemat kariera czy rodzina bo w większości jak już jest rodzina to nie ma już dylematu...no chyba że start z góry zapewniony.

hmm.... zawsze jest wybór jednak przyszłość go rozliczy.

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
Opublikowano

Też dopiszę swoje przysłowiowe trzy grosze.

 

Po pierwsze - nie ogarniam flame'u r4 vs reszta świata. Sam mam m40 1.8, i dobrze mi z tym. Cierpiącym był bym gdyby pod maską było r6, ale zagazowane.

 

Po drugie, w odniesieniu do pierwszego - nie sądze żeby m40 (na własnym przykładzie) były awaryjne. Się dba, się jeździ. Latami bezawaryjnie.

 

Po trzecie, w odniesieniu do 2 poprzednich postów - na seryjnym wydechu od e30 2.0 ładniej chodzi... chwila zadumy, napięcie rośnie - cygaro c3 R5 - dźwięk silnika jest nie do pobicia.

 

się dba, się jeździ (po raz drugi), wszystkim. Mam doinwestowanego youngtimera który cieszy oko. Jasne, nakłady finansowe są większe niż na golfa czy cokolwiek innego - co z tego skoro nie rozumem, a sercem to auto kupiłem. Jeśli m40 jest jakimś produktem zastępczym do r6 spokojnie mogę stwierdzić że jestem na tyle męski żeby sie tym delikatnie toczyć - już nie musze nikomu udowadniać że samochód jest przedłużeniem czegokolwiek.

 

Odnosnie zakupu - da się kupić e30 za 3k. Za 2,5k też się da. Ja kupiłem jeszcze tysiąc taniej^^ Zamysł u mnie był jednak inny - czemu ma gnić u kogos w ogrodzie, skoro może jeździć u mnie. W auto zostało włozone sporo czasu, pracy i względnie sporo kasy - i wiem że teraz jest zabójczo niezawodną bestią którą już któryś rok przetaczam się bezawaryjnie.

Opublikowano

Jak wyżej, jednak sam kolego napisałęś, że nawet kupują e30 za tysiaka, to niestety trzeba w niego więcej włożyć niż auto zadbane, kosztujące ok 10tyś.

Ale jak już się zrobi i się dba to.. cieszy oko, i serce.

Jednak sam przyznasz, że nie jest to auto dla kogoś z budżetem 3tyś.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Jeśli są to tylko 3k - to słabo. Dochodzi ubezpieczenie, rejestracja, zatankowanie - i już mamy 2k (coś OC dużo płaciłem za pierwszym razem :)). Dobrze kupic komplet opon (choć nie zawsze, ja musiałem 4x zimówki), wymienić ciecze eksploatacyjne (czynnik chłodzący, olej) i filtry (paliwo, olej, powietrze) plus klocki na obie osie lub klocki plus okładziny. Często trzeba pomyśleć o nowym aku. Budżet pęka, a jeszcze nic nie napisałem o kupieniu wozu. Zakładam że prostsze prace wykonuje sie samemu - właśnie celem zmniejszenia kosztów to raz. Dwa - jak się pracuje przy własnym wozie to sama przyjeność :)
Opublikowano

Powiem Ci tak, z tego co czytam to masz podobny tok myślenia jak ja przed zakupem e30'stki. Przedstawię Ci moją sytuację a więc miałem na początku 3400zł trafiłem e30 za 3100zł na początku wszystko OK ale po kilku dniach zaczeły się problemy mianowicie auto było obniżone miało 3cm od ziemi (jakiś inteligent uciął sprężyny) spoko wymieniłem, następna była rejestracja i nieszczęsne ubezpieczenie(zarejestrowane auto na tatusia więc nie jest źle 400zł kosztowało) cała ta przyjemność z opłatami to około 1000zł lekką ręką(więc czas do pracy bo wakacje). Zarobiłem niewiele:(. Dopiero pod koniec wakacji zacząłem znów coś ogarniać przy maleństwie czyli zmieniłem pompkę paliwa 200zł, Amortyzatory przód i sworzeń z lewej strony i poszło 400zł, aku było na wymarciu więc też wymieniłem. Dokupiłem parę drobiazgów które też kosztowały trochę ale mniejsza z tym nie będę zagłębiał się w szczegóły. Auto potrzebuje jeszcze min.1000zł żeby było w stanie dobrym bo to nie jest auto które stoi tylko ma jeździć a zawsze coś padnie. Jak chcesz kupić auto za 3tys. to licz się z tym że drugie tyle musisz dołożyć bo niesprawne rzeczy denerwują. Ja się trochę przejechałem ale przy ponad 20'letnim aucie za takie pieniądze nie licz na łud szczęścia uwierz (każdy Ci to powie).

Pozdrawiam Cię i życzę szczęścia przy kupnie.

Opublikowano
Wybaczcie ja miałem okazje kupiłem E30 1.8 za 500 zl cóż kobieta nie wiedziała co sprzedaje z bratem wciskaliśmy jej kit ze jej nie sprzeda i wgl mniejsza o to jeden minus to przednie błotniki do wymiany bo rdza pod wycieraczka kierowcy dziura tylna prawa sprężyna pęknięta progi do wymiany tłumik do wymiany fotele do wymiany wiec tak czeka mnie trochę wydatków ;]] te Felgi co kupiłem są więcej warte od tego samochodu xDD nie wnikając już jak będę kupował maskę z laminatu 550 zl xDD + komplet błotników przednich 200 zl + 300 zl opony za fotele od e36 dałem za szt.100zl ale musiałem je na nowo obszyć wziąłem welur bo eko skóry nie chciałem bo kumpel zrobił tak w celice i miał guzik przy spodniach i tak wsiadając wielokrotnie to dziurę zrobił a skory nie chciałem kupować zawołali tyle kasy ze szkoda gadać + silnik 1.8is 500 zl w planach tylko muszę po niego pojechać są plusy i minusy kupowania alta za małe pieniądze co prawda lepiej wydać 1tyś więcej żeby mniej wydać na drobne usterki ale jak kto woli ja wybrałem zabawę wiec zapłaciłem mniej żeby inwestować robić realizować swoje marzenia hehe :D;]] teraz niestety muszę trochę poczekać garaż zajęty a teraz będę stawiał następny żeby było więcej miejsca czyli po zimie będę mógł realizować plany takie właśnie jak odrestaurowanie karoserii jak i wymiany silnika ;]]

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
Pięknie hehe :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.