Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam 320 D 150 kM z 2002 r. Problem zaczął się jakiś czas temu na początku kopcił (nie dopalał paliwa) zlikwidowany problem potem zaczął gasnąć na biegu jałowym ciśnienie paliwa około 130-346 Mph, powymieniałem końcówkę od kompa, zawór EGR, przepływkę, regeneracja przepływów na wtryskach, wymiana układu ster. podciśnieniem i nic wyjechałem z warsztatu 150 km nakręciłem i to samo na początku gasł od czasu do czsu przy ruszaniu teraz po 650 km na każdych światłach przy ruszaniu zapala się DDE i traci moc. Z kompa wynika, że przyczyną jest spadek ciśnienia do 110 Mph. Ktoś może wie oco chodzi z tym objawem?
Opublikowano
A wymieniłeś najważniejszą rzecz odpowiedzialną za ciśnienie na szynie, czyli regulator ciśnienia? Dodatkowo za ciśnienie odpowiada też pompa, ale ją na razie pomiń. Powiedz czy po tych próbach naprawy znikło kopcenie spowodowane niedopalaniem paliwa, bo jeśli nie to tam znika ciśnienie z szyny - jeden z wtrysków winny.
Opublikowano
A wymieniłeś najważniejszą rzecz odpowiedzialną za ciśnienie na szynie, czyli regulator ciśnienia? Dodatkowo za ciśnienie odpowiada też pompa, ale ją na razie pomiń. Powiedz czy po tych próbach naprawy znikło kopcenie spowodowane niedopalaniem paliwa, bo jeśli nie to tam znika ciśnienie z szyny - jeden z wtrysków winny.

 

 

Regulator ciśnienia czyli ten czujnik na końcu listwy? czy ten przy zbiorniczku od wspomagania? Kopcenie zniknęło ale wydaje mi się, że dużo pali i jak odpalę to czuję dziwny swąd paliwa jakby niedopalał do końca. Wtryski były regenerowane (przelewy). Kiedyś gasł mi na wolnych obrotach po regeneracji teraz traci moc przy ruszaniu. Co jest nie wiem.

Opublikowano
Ten regulator ciśnienia to nr 2 na tym zdjęciu:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15

Po drugiej stronie masz czujnik ciśnienia.

 

Tak wymieniony był 2 lata temu na oryginalny kupiony w salonie. sprawdzany był ostatnio podczas podłączenia pod impę oraz facet sprawdzał przy regeneracji przelewów na wtryskach czujnik był OK. Tak to jest wszystko OK z silnikiem na biegu jałowym nic się nie dzieje podłączylem do kompa przez pół godziny - praca silnika idealna. podczas jazdy wbijam jedynkę puszczam sprzęgło, ruszam samochód zaczyna sie toczyć i nagle nie chce wchodzić na obroty a nawet zaczyna gasnąć. Po ponownym włączeniu idzie pięknie.

Opublikowano

Gdy nie masz objawów, to ciśnienie na szynie jest OK i nikt nie stwierdzi co jest uszkodzone. Błąd spadku ciśnienia na szynie CR jednak się pojawia. Więc winowajców szukaj w zasilaniu paliwowym. A wymieniałeś filtr paliwa ostatnio? Bo piszesz, że zaczyna się to dziać jak wciskasz gaz. Podłącz kompa z INPA uruchom program do nagrywania filmów z pulpitu i ognia do uzyskania objawów. Z takim logiem na pewno szybko znajdziesz winowajcę.

 

EDIT: Ja mimo to obstawiam regulator ciśnienia, mimo, że 2 lata temu go wymieniałeś.

Opublikowano
Gdy nie masz objawów, to ciśnienie na szynie jest OK i nikt nie stwierdzi co jest uszkodzone. Błąd spadku ciśnienia na szynie CR jednak się pojawia. Więc winowajców szukaj w zasilaniu paliwowym. A wymieniałeś filtr paliwa ostatnio? Bo piszesz, że zaczyna się to dziać jak wciskasz gaz. Podłącz kompa z INPA uruchom program do nagrywania filmów z pulpitu i ognia do uzyskania objawów. Z takim logiem na pewno szybko znajdziesz winowajcę.

 

EDIT: Ja mimo to obstawiam regulator ciśnienia, mimo, że 2 lata temu go wymieniałeś.

 

Filtr paliwa, odma, filtr powietrza był wymieniony zrobiłem na nich około 10 tys. km. OK z tym podłaczeniem ale muszę znaleść kogoś kto mi to zrobi w Wa-wie a nikogo nie znam kto by mi pomógł. Mechanik u którego byłem mówił o wymianie pompy podpompowującej, która jest gdzieś pod podwoziem.

Opublikowano
A słyszysz tą pompę w okolicy siedzenia kierowcy? Jakieś dziwne buczenie po przekręceniu kluczyka? Z tego co wiem ona lubi się wieszać, ale to wtedy auto gaśnie i nie da się uruchomić. Po rozebraniu wraca do normy. Lub gdy, auta ogólnie nie da się uruchomić wtedy winna jest ta pompa. U Ciebie to strasznie dziwny przypadek bo jak pisałeś możesz jechać 650km i wtedy się to stanie. A wraca wszystko do normy po ponownym odpaleniu. Niech się wypowie ktoś komu padła pompa podprogowa jakie miał objawy, może rzeczywiście ona jest winna u Ciebie.
Opublikowano
Regulator ciśnienia na szynie cr.Auto wchodzi w tryb awaryjny po dodaniu gazu :D Pompka podprogowa jak najbardziej do sprawdzenia!

Auto raczej nie wchodzi w tryb awaryjny. Jeżeli tak by było to dalej by jechał ale nie miał by tyle koników. Mialem już tak a tu po wystąpieniu objawu auto nie ma mocy i samo gaśnie. Wyślę Ci kolego skany z impy może dojdziesz co jest powodem tego gaśnięcia. Pozdrawiam i dzięku za posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.