Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Smierdzi bo juz jest pewnie lekko przytkany i tyle .Lepiej wypal go w trasie.

 

Już przegonione autko na autostradzie. Przed jazdą skasowałem błędy. Po powrocie błąd filtra się nie pojawił a zapach spalin jest słodkawy..także jest git

 

 

:cool2: :cool2:

Opublikowano
Czy podczas dynamicznego wypalania filtra cząsteczek stałych musi być podłączony komp, robił już to ktoś. Jak tak to proszę opisać. Czy auto zasygnalizuje koniec procesu wypalania ???
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ja widzialem funkcje w dis-ie ale jej nie ronilem, w kazdym razie jest twm napisane ze jak silnik bedzie mial odpowiednia temperature to trzeba jakas tm predkoscia jechac i dac giuzik "dalej"

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy podczas dynamicznego wypalania filtra cząsteczek stałych musi być podłączony komp, robił już to ktoś. Jak tak to proszę opisać. Czy auto zasygnalizuje koniec procesu wypalania ???

Nie musi.Silnik musi osiągnąć min.75st jechać na możliwie równych wyższych obrotach np. 2,5-3tyś na niższym biegu ok. 20 minut.

Auto (komputer) niestety nie informuje kiedy zaczyna i kończy się proces wypalania DPF-a.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Ok, dzięki za info, szukałem wcześniej, ale jakoś tego nie zauważyłem.

 

 

Prosze bardzo :cool2:

icon4.png
Opublikowano

Czy znajdzie się jakaś osoba z Pomorza, najlepiej Gdańsk, która jest w stanie podszkolić mnie w INPIE/DISie itp/ bo np. potrzebuję do komunikacji ze swoim silnikiem dde7 i trzeba to jakoś dograć. Kable z autem mi działa, ale z silnikiem nie pogadam bez tego. Lub chociaż ktoś by mnie włączył to wypalanie. Nie wiem, w jakim jest to stanie, z chęcią bym to włączył i tyle.

 

Chyba, że wystarczy pojechać na obwodnicę i jechać 20-30min >60km/h na biegu takim, żeby mieć ~2500rpm na budziku no i temp powyżej 75*C? Wtedy jeśli będzie potrzeba, to filtr i tak się wypali? Ja na wolnym powietrzu jakiś czas temu po kupnie auta czułem, jak śmierdzi w okolicach auta i to tak konkretnie, kwaśny, nieprzyjemny zapach. Żadnych błędów na polecenie check mi nie wywala, oleju nie przybywa i nie ubywa.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Hej. Kto pomoże z Warszawy albo okolic wypalić DPF'a? Tzn. ma soft, CAN i chwilę czasu? Niestety mój znajomy nie ma CAN'a, który jest potrzebny do rocznika 2008 :/
Opublikowano
Hej. Kto pomoże z Warszawy albo okolic wypalić DPF'a? Tzn. ma soft, CAN i chwilę czasu? Niestety mój znajomy nie ma CAN'a, który jest potrzebny do rocznika 2008 :/

Skontaktuj się z kolegą prmax. Ja u niego byłem z DPFem i jestem bardzo zadowolony - pełna profeska :cool2:

Opublikowano
U mnie w 320d 163 KM wypalenie już nic nie dało. Zbieram się na bardziej radykalne podejście. Wiem puszka jest z filtrem i katalizatorem. Katalizatora nie chcę ruszać. Może ma ktoś z Kolegów schemat puszki wraz z wymiarami gdzie filtr a katalizator. A może się mylę.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Od pewnego czasu posiadam e91 i jak kupiłem tak i teraz jak wchodzę w I drive'a w ikonę dpfa pokazuje 130000 km, nic tutaj sie nie zmienia. Ostatnio zmieniłem oliwe i chce wypalic dpf zeby nie dodawalo paliwa do układu smarowania. Czy dobrze zrozumiałem tutaj z kilku odpowiedzi, ze wystarczy jak wyjadę na trasę i będę utrzymywał 3tys.obr przez około 30 minut i auto samo wypali dpf? Skad będę wiedział, ze procedura sie zakończy? Z gory dzięki za info.
Opublikowano

Te odliczanie zmienia się co 10.000 km więc trochę trzeba czekać na zmianę cyferek .

Jeśli nie pokazuje ikonki miedzy zegarami , że filtr ( utrata mocy ) zapchany to nic nie rób .

Nie zawsze uda się wypalić filtr samemu na trasie ( auto to robi automatycznie nawet bez wiedzy kierowcy gdy są ku temu spełnione warunki ).

Gdy będziesz miał z tym problem to jest kilka sposobów (o których nie będę się rozpisywał gdyż już były opisane w tym wątku ) aby filtr wypalić .

Ostatecznie możesz filtr wyciąć pozostawiając katalizator i całą puszkę ( potrzebny program ) i auto będzie śmigać bez tego przybytku .

Tego typu zabiegi to już standard w tego typu autach i nie tylko w BMW . Renówki , Peugoty , Cytrusy i wszelkie inne po zapchaniu wywalają filtry . Patrząc na zapchane grafiki firm tym się zajmujących to jest to proceder porównywalny z tankowaniem paliwa :mrgreen:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Ja wychodzę z założenia, ze skoro ktoś cos wpakowal do auta to powinno tam zostać, stad wole działać prewencyjnie niż pózniej jakies druty robic. Ale w każdym razie dzięki za info, bo wczoraj jechałem autostrada 30 minut ze stałymi obrotami 2,7 i jakos nic sie nie wydarzyło. Prawda jest tez taka, ze w ukrytym menu temp. Silnika była cały czas 82 stopnie, więc któryś termostat do wymiany mam, ale i tak, gdy by miało sie wypalic wypalilo by sie, bo było powyżej 75 stopni. Pozdrawiam.
Opublikowano
Od pewnego czasu posiadam e91 i jak kupiłem tak i teraz jak wchodzę w I drive'a w ikonę dpfa pokazuje 130000 km, nic tutaj sie nie zmienia. Ostatnio zmieniłem oliwe i chce wypalic dpf zeby nie dodawalo paliwa do układu smarowania. Czy dobrze zrozumiałem tutaj z kilku odpowiedzi, ze wystarczy jak wyjadę na trasę i będę utrzymywał 3tys.obr przez około 30 minut i auto samo wypali dpf? Skad będę wiedział, ze procedura sie zakończy? Z gory dzięki za info.

Witam

Echodze w menu idrive i mic nie ma o dpf gdzie to konkretnie znalazles?

Pozdr

Opublikowano
Nie wypala się tego filtra prewencyjnie auto samo to robi a zdanie zmienisz gdy Ci się zapcha na amen i trzeba będzie wydać 5.000 zł na nowy filtr który nie wpływa na prowadzenie auta a na ekologię .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Od pewnego czasu posiadam e91 i jak kupiłem tak i teraz jak wchodzę w I drive'a w ikonę dpfa pokazuje 130000 km, nic tutaj sie nie zmienia. Ostatnio zmieniłem oliwe i chce wypalic dpf zeby nie dodawalo paliwa do układu smarowania. Czy dobrze zrozumiałem tutaj z kilku odpowiedzi, ze wystarczy jak wyjadę na trasę i będę utrzymywał 3tys.obr przez około 30 minut i auto samo wypali dpf? Skad będę wiedział, ze procedura sie zakończy? Z gory dzięki za info.

Witam

Echodze w menu idrive i mic nie ma o dpf gdzie to konkretnie znalazles?

Pozdr

 

nie wiem jak w Twojej poliftowej, u mnie normalnie w pozycji I klikam Joya i wchodze w w informacje serwisowe i tam mam info odnosnie klockow, tarcz, oliwy itd,itp i miedzy innymi dpf

Opublikowano
Nie wypala się tego filtra prewencyjnie auto samo to robi a zdanie zmienisz gdy Ci się zapcha na amen i trzeba będzie wydać 5.000 zł na nowy filtr który nie wpływa na prowadzenie auta a na ekologię .

 

jesli dobrze rozumiem, niemieccy inzynierowie popelnili taki blad ze zainstalowali w aucie cos co samo z siebie sie blokuje przy odpowiednim uzytkowaniu auta? co trzeba robic by filr sie zapchal na amen badz czego nie wolno robic by sie nie zapchal na amen?

Opublikowano

nie wiem jak w Twojej poliftowej, u mnie normalnie w pozycji I klikam Joya i wchodze w w informacje serwisowe i tam mam info odnosnie klockow, tarcz, oliwy itd,itp i miedzy innymi dpf

 

Phonemania

 

 

witam

u mnie w service są wskazania klocków , oleju , serwisu a nie ma nic o DPF

czy ktoś wie gdzie można znaleść w LCI ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W LCI tego nie ma - poprostu już jest tak dopracowany, że nie będzie Cię ten problem dotyczył :) - tego się trzymajmy :)

 

Można sprawdzić podpinając się pod komputer - tam podaje orientacyjny przebieg przy którym DPF ma niby zakończyć swój żywot.

Opublikowano

w jakiej opcji mogę sprawdzić stan DPF przez INPA lub ISTA d?

jeśli to możliwe proszę o instrukcję "krok po kroku"

czy w ISTA d możliwe jest wypalenie filtra jeśli tak to jaka to opcja i gdzie się znajduje ? ;)

 

z góry dziękuję :)

Opublikowano
W LCI tego nie ma - poprostu już jest tak dopracowany, że nie będzie Cię ten problem dotyczył :) - tego się trzymajmy :)

 

Można sprawdzić podpinając się pod komputer - tam podaje orientacyjny przebieg przy którym DPF ma niby zakończyć swój żywot.

 

Nie tylko w LCI, ja mam pre-LCI i u mnie też nie ma. :mrgreen:

Opublikowano
W LCI tego nie ma - poprostu już jest tak dopracowany, że nie będzie Cię ten problem dotyczył :) - tego się trzymajmy :)

 

Można sprawdzić podpinając się pod komputer - tam podaje orientacyjny przebieg przy którym DPF ma niby zakończyć swój żywot.

 

Nie tylko w LCI, ja mam pre-LCI i u mnie też nie ma. :mrgreen:

 

jakim cudem ?? :shock: :o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.