Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...zarówno w DDE6 i 7 mamy do czynienie z "licznikami"...w DDE7 jestem wręcz przekonany (choć tego nie sprawdzałem)

 

Witam z tym nie będę polemizował bo nie mam bitych dowodów.

 

Natomiast to:

.co do wydłubywania samego wkładu, to mogę tylko ostrzec...pomijając możliwość uszkodzenia katalizatora, który znajduje się w jednej obudowie z DPF...to w układach gdzie całość mieści się tuż pod sprężarką, pozostawienie pustej przestrzeni powoduje krótkotrwałe overboosty, czyli przeładowania, jeśli nawet nie będzie efektów w postaci szarpania, utraty mocy, trybów awaryjnych, to jedno jest pewne, takie sekundowe przeładowania to nic innego jak chwilowe wkręcanie się sprężarki na bardzo wysokie obroty, co w sposób zasadniczy wpływa na jej żywotność !!...więc należy pustą przestrzeń zastąpić przegrodą i rurą.... :roll:

 

H................ Odniosę się do tego innym razem. Widziałeś taki "peak" w e60 czy e90 z turbiną sterowaną krokowcem ? Układ jest tak szybki że 20-50 mili barów to szczyt.

Pomyliłeś BMW z VAG . Over bosst był jest i będzie. I na poziomie nawet 150mb nie powoduje szarpnięć ani trybów awaryjnych. Tryby awaryjne wymusza stałe przeładowanie w jednostce czasu.

Utrata mocy ? Jestem w szoku że to napisałeś.

 

więc należy pustą przestrzeń zastąpić przegrodą i rurą.... :roll:

To mnie rozwaliło totalnie.

 

Robisz chipy ,edytujesz mapy ,wykręcasz softem turbiny do maksymalnej ich wydajności a piszesz o bosscie i utracie mocy .Masz świadomość że rasując soft podnosisz temperaturę spalania mieszanki .

 

I sugerujesz wspawywanie przegród do ulużnionego wydechu.

 

Ktoś z nas powinien podać się do dymisji.

 

GS i nie ujmując Twojej osobie...................... ale czasem ma wrażenie że nie wiesz o czym piszesz albo piszesz pod publikę.

 

Twoje słowa z innego wątku , jak wiatr zawieje.

 

..w większości 177-konne wychodzą na ok. 210KM i ponad 400Nm :)

 

 

A co trzeba dłubnąć żeby 230 wycisnąć? :)

 

turbinkę, IC, wtryski, luźniejszy wydech bez dpf ... :8)

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

...ROGER musisz rozróżnić wolny/przelotowy wydech, od pozostawienia pustej, obszernej puszki :!: ...to całkiem inne zagadnienie, nie ważne jak szybko działa krokowiec, ale przy nagłym wzroście ilości spalin, w okolicach 1800...2000obr. ciśnienie na wydechu jest jakieś tam...sprężarka nakręca się, za nim pucha napełni się, obroty sprężarki wskakują na...i tego nie wiemy dokładnie, ale znacznie ponad normę, tego nawet nie zarejestrujesz na diagnozie, bo boost i tak nie wstanie, po prostu układ dolotowy nie zdąży się napompować, a reakcja geometrii następuje dopiero po uzyskaniu zadanych parametrów :P

...możesz dywagować, polemizować itd. ale miałem już nie jedno auto na warsztacie które po wypruciu katów, dpf tak się zachowywało...czasami utrata mocy wywoływana była przez ecu, jeśli zarejestrowało przeładowanie, choć na desce nie było nawet czeka, choć zdarzało się info o ograniczeniu mocy...wystarczyło "wypełnić" pustą przestrzeń pod turbiną i jak ręką odjął..

...jeśli chcesz doradzać wydłubywanie bebechów, Twoja sprawa, ja mam swoje niemałe doświadczenia...a nabrałem je między innymi dłubiąc pierwsze dpf-y, no i przy "modzeniu" ponad seryjnemu :8)

Opublikowano

GS i ja sporo dłubię . Właśnie jestem na etapie tworzenia dość ciekawego materiału o uluźnianiu wydechu itd.

Coś w klimacie "Mity czy fakty. Spędziliśmy z Adrianem ADT Tuning w Wrocławiu, cały dzień modząc i hamując moją 320d Z katem i bez .. do tego przy hamowaniu podpięty komp na zmianę i DIS i Inpa parametry mierzone . I z 20 wykresów. Zdjęcia i filmy ,kasowanie parametrów wyuczonych przepływki-analiza pomiar ,wnioski.

 

Nie zgadzam się z tobą, i nie o to chodzi aby się przekrzykiwać . Niemniej jednak będziesz mógł w niedługim czasie przeczytać i obejrzeć zabawę z uluźnieniem i efekty.

Materiał mam nadzieję na wystarczająco wysokim poziomie ,merytorycznie się broniący. Może pozwoli mi na polemikę z Tobą.

Ja wiem swoje ty wiesz swoje.

W bmw owerbosst tak jak i w vag , czyli chwilowe przeładowanie nie powoduje trybów awaryjnych ,utraty mocy itd.

Chwilowo większe ciśnienie niż zadane w programie jest najnormalniej w świecie akceptowane przez ECU i jeśli traw sekundę daje tylko przyrost momentu obrotowego ,przepływka mierzy wtedy większą masę powietrza co powoduje utrzymanie ciśnienia na Cr. W Fordach na Cr producent nawet to zjawisko określa chwilowym przyrostem mocy w boście.

Owszem szybkiego "peak" ciśnienia nie będzie odnotowany przy diagnostyce ... zależy jak szybki bo nie będzie też odnotowany przez ECU. Ale tak szybkiego to jak żyję nie widziałem.

Ponadto o ile ani dis ani inpa nie daje możliwości wygenerowania przebiegu ciśnienia w funkcji obrotów to BAWARIAN TECHNICS już tak. Co do VAG pięknie widać najmniejsze szczegóły na vagscope gdy się loguje tylko 11 kanał.

Próbkowanie jest rzeczywiste z ECU . Jak będziesz miał jakiegoś awx lub ajn na hamowni zloguj 11 podczas hamowania zobaczysz jaki jest owerbosst wielki i ile trwa nie zależnie od tego czy mamy ,wystukaną puszkę czy pełną.

 

zielone mapa doładowania

zółte ciśnienie zmierzone

fioletowe wypełniuenie impulsu na n75

czerwone obroty

AJN seria ..popatrz na " peak"

 

http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/hc9660_wykres%20turbo%203%20bieg.jpg

 

 

Ja podczas logowania jak nie widzę górki to obligatoryjnie uznaję układ doładowania za nie całkiem sprawny !!

 

Tutaj dla 2.0 TFSI

 

http://i1141.photobucket.com/albums/n584/karsenault1/CandDComparisonPicture.jpg

 

nie ważne jak szybko działa krokowiec, ale przy nagłym wzroście ilości spalin, w okolicach 1800...2000obr. ciśnienie na wydechu jest jakieś tam...sprężarka nakręca się, za nim pucha napełni się, obroty sprężarki wskakują na...i tego nie wiemy dokładnie, ale znacznie ponad normę, tego nawet nie zarejestrujesz na diagnozie, bo boost i tak nie wstanie, po prostu układ dolotowy nie zdąży się napompować, a reakcja geometrii następuje dopiero po uzyskaniu zadanych parametrów :P

 

Tego to w ogóle nie rozumiem choć przeczytałem 10razy, popatrz na wypełnienie impulsem zaworu.... tak samo jest dla krokowca, ten działa szybciej bo nie musi w swoim obwodzie podciśnieniowym wyrównywać ciśnienia do atmosferycznego. Ja widzę tam reakcję ECU (PATRZ IMPULS ) zmniejsza się zanim nastąpi szczyt . W szczycie to jest pełne cięcie i lekka korekta.

 

Ty edytujesz mapy ? Może rozmowę powinniśmy przenieść na PW , bo watek o nieco innym temacie. :mrgreen:

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

... jasne że loguję każde auto, IDS dla Fordów (przy okazji...tych robię chyba najwięcej w Polsce..i tam overboost to z góry założony standard) VCDS dla vag, tech dla Hopli itd...

...część Fordów też ma geo na krokowcu, i to często testowałem...mapsensor robi w nich tylko do 1.5bar, więc boosta muszę podpinać do hamowni...i na hybrydach pik do ponad 2bar to standard...z tym że na wyprutym kacie potrafi dmuchnąć nawet 2.5bar,,a na downpipie już tylko 2.2bar...2.5bar to już ponad 200k obr./min i to jest coś czego wirniki nie lubią...co ciekawe, po założeniu big FMIC przeładowania są znów wieksze.

...i znów z doświadczenia, w 535d po wywaleniu fap'a i chipsie też miałem przeładowania, 1.9 zadane... 2.3b przy 3400obr. i choć pucha jest pod autem, wspawanie rurek pomogło...inna sprawa że akurat w nich to standard :wink: ...Fordy z wypatroszonym katem to najczęstsze przypadki zajechanych sprężarek...więc coś jest na rzeczy :roll:

Opublikowano

Witam Panowie;

 

Przeczytałem wszystkie wątki na forum dotyczące DPF i mam mętlik w głowie: na co postawić na dobra czyszczenie czy wycięcie tego ustrojstwa.

 

Moja sprawa wygląda tak mam E61 530d 2004r. - przy przbeiegu 230kkm zaczał mi ostatnio przy przyspieszaniu przymulać - i wstępna diagnoza komputerowa wskazuje błędy DPF - czyli raczej nadszedł jego czas....

 

 

No i teraz pytanie czy to ma szansę wogóle się samo przepalić a jeśli nie co stawiać?

1. Wyciąć - trochę się boje czy gdzies w Niemczech czy Austrii jakaś policja mnie na tym nie wyłapie... i nie będzie problemów.

2. A może jednak czyścić - jest np. firma http://eurovat.info.pl/wypalanie_regeneracja_filtrow_czastek_stalych.php która chwali się świetną technologią czyszczenia. Moża ktoś do nich wysyłał filtr? A może znacie lepsze firmy się tym zajmujące?

 

 

Pomóżcie co robić....

Opublikowano
Witam

Chcesz kolego wyczyścić filtr to pisz na pw .Pozdrawiam

 

Kolego jacek720328napisalem na priva do Ciebie w sprawie czyszczenia DPFa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapewne kolega jacek720328 napisze ci na PW jak wypalić DPF domowym sposobem, nie wiem dlaczego robi z tego taką tajemnicę ale jego sposób już został upubliczniony w tym temacie na drugiej stronie prawie na samym dole przez kolegę plucik_rop88
Opublikowano
Nie robie kolego tajemnicy i jak napisałes na 2 stronbie jest opisane jak co robić,gdybym robił tajemnicę to bym nikomu nie powiedział.Pozdrawiam i oby jak najmniej problemów z DPF :D
Opublikowano

ja zapytam jeszcze, jak najlepiej dostać sie do DPFa, żeby go zdemontowac? Chodzi o klamprę łączącą DPF z Turbiną + śruby wspornika.

 

Od dołu czy jakoś od góry?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja zapytam jeszcze, jak najlepiej dostać sie do DPFa, żeby go zdemontowac? Chodzi o klamprę łączącą DPF z Turbiną + śruby wspornika.

 

Od dołu czy jakoś od góry?

 

Zdecydowałeś , że sam wypaproszysz DPF-a bez ingerencji w oprogramowanie ?

Opublikowano

Widząc w statystykach stron, że użytkownicy wchodzą na stronę www.eurovat.info.pl dotarłem do Państwa wątku.

 

Chciałbym się odnieść do tematu skoro już zostaliśmy wywołani do tablicy. Otóż samo wypalenie palnikiem nie wystarcz a ponadto jest ryzykowne. Otóż wkład filtra może ulec albo przegrzaniu nadtopieniu w niektórych miejscach lub niedopaleniu sadzy.

 

Co dwudziesty filtr, który do nas dociera do regeneracji już się nie nadaje... w wywiadzie z klientem okazuje się, że albo był kilka razy wypalany regeneracją wymuszoną albo potraktowany został własnie palnikiem. Skutkiem tego było popękanie wkładu. Z takim filtrem już nic nie możemy zrobić. Wtedy radzimy by klient kupił zapchaną używkę i dał do naszej regeneracji.

 

Owszem mamy maszynę i sposób do którego doszliśmy ze studentami z politechniki jak dobrze przywrócić sprawność filtra do stanu niemal nowości.

 

Owszem bywa, że palink raz zadziała raz nie. Zależy jeszcze kto i gdzie jeździ samochodem z tak wyczyszczonym filtrem przez palnik. Jeśli są to trasy to pewnie nie będzie problemu. Jeśli byśmy tak zrobili dla klienta, który jeździ po mieście to po 20 tys mielibyśmy reklamację.

 

Nam regeneracja zajmuje około 12 godzin. Nie używamy palników :)

 

Naszej metody do tej pory jeszcze nikt nie zakwestionował. Żaden z klientów nie skorzystał z reklamacji bo filtr się zapchał. Współpracujemy z warsztatami, które na początku regenerowały komputerem filtr klientom a następnie miały problem bo klient wracał po około 10 tysiącach. Niestety nie mogę powiedzieć jak to robimy no bo to jest nasz chleb. Dochodziliśmy do tego jaszcze jak filtry cząstek stałych były tylko w książkach o dieslach. A przy okazji były one już znane w latach 80!

 

Sory za reklamę, ale chciałem się bardziej odnieść i przestrzec przed palnikami itp. Tzn jak ktoś to robi i mu działa to super jak najbardziej. Polecam. Ale warto znać też zagrożenia z którymi w firmie się spotkaliśmy.

 

Zapraszam do poczytania na naszą stronkę http://www.erovat.info.pl

 

Na marginesie ostatnio swoim BMW X5 był u nas Krzysztof Hanke - nie wiem czy kojarzycie? I jest bardzo zadowolony :)

 

Jeszcze jedna uwaga BHP. Jeśli coś grzebiecie przy filtrze to tylko w masce. To co tam się znajduje to po prostu masakra dla płuc i zdrowia. Azbest to przy tym pikuś.

Mechanik wyciągając filtr powinien robić to w masce następnie potem dokładnie umyć ręce twarz i wyprać odzież.

 

Pozdrawiam,

fapdpf

Opublikowano
ja zapytam jeszcze, jak najlepiej dostać sie do DPFa, żeby go zdemontowac? Chodzi o klamprę łączącą DPF z Turbiną + śruby wspornika.

 

Od dołu czy jakoś od góry?

 

Zdecydowałeś , że sam wypaproszysz DPF-a bez ingerencji w oprogramowanie ?

 

Nie, zdecydowałem, że filtr jest do wyrzucenia ale jeszcze nie zdecydowałem gdzie. Wchodzi w gre mechaniczne usunięcie albo u mojego mechanika albo w warsztacie specjalizującym się w układach wydechowych. Albo kompleksowa usługa w firmie tunerskiej.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Widząc w statystykach stron, że użytkownicy wchodzą na stronę http://www.eurovat.info.pl dotarłem do Państwa wątku.

 

 

fapdpf

 

A czy spotkaliście się u klientów z problemem, że filtr niby drożny, nie przytyka się, nie generuje błędów a oleju cały czas przybywa? Nieszczelna pompa paliwowa wykluczona (nie jest to jeden przypadek a co najmniej 2-3)

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Nic nie pisze że np. po spaleniu 1000 litrów uaktywni się przepalanie pomimo niskiego ciśnienia. Pisze natomiast że polityka BMW się zmieniał i filtr DPF się wymienia gdy układ zapisze jakiś tam błąd( nie chce mi się teraz tego szukać ) sądzę że jest to związane z ilością spalonego paliwa.

Jest napisane również że po wymianie DPF w ASO aplikacją serwisową kasuje się stan ilości paliwa spalonego i inne liczniki a procedura odliczania zaczyna się na nowo.

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

Mój filtr jest drożny bo pokazuje dobre ciśnienie spalin ale przybywa oleju, więc możliwe, że zgodnie z algorytmem ECU i tak po swojemu wypala kiedy mu tam wypada. Auto ma już 190 kkm i w BC odliczanie serwisu filtra skończyło się ok 10 kkm temu, zresetowałem tak jak olej czy klocki i jezdze dalej.

 

Ale nawiązując do tego co napisałeś może w takim przypadku powinno się spróbowac oszukać komputer i powiedzieć mu, że filtr jest wymieniony na nowy, żeby zaczał to swoje odliczanie od zera jak przy nowym filtrze.

 

Roger, wiesz czy można zrobić to DISem i w jaki sposób?

 

Tak w dis "funkcje serwisowe" są dwie pozycje .

Jedna to wymiana DPF ,po przejściu procedury komp zaczyna zabawę od nowa.

Druga to wymuszenie przepalania "regeneracja filtra"

 

W DIS są również na poziomie diagnostyki bardzo ciekawe funkcje i testy które wykonuje program sam, lub z niewielką pomocą diagnosty określa stan zapełnienia.

Informuje jakie jest dopuszczalne ciśnienie spalin na obrotach wolnych ,jakie przy 2000 obr i jakie przy odcince.

 

Ostatnio robiłem diagnostykę DPF w e90 2006r 320d Na wolnych obrotach max dopuszczalne 35mb nie przytkany dpf (zdrowy) ma pomiar około 19-21mb . Przy 2000obr. max dopuszczalne to 75mb sprawny układ wykazuje około 29-31 mb. ciśnienia spalin. Nie przechodziłem do trzeciego poziomu....przy odcince, bo dwa poprzednie pomiary wykazały 100% sprawności układu.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Co dwudziesty filtr, który do nas dociera do regeneracji już się nie nadaje... w wywiadzie z klientem okazuje się, że albo był kilka razy wypalany regeneracją wymuszoną albo potraktowany został własnie palnikiem.

 

Skoro regeneracja wymuszona miałaby uszkadzać filtr, jaki byłyby sens go w ogóle stosować? Filtr jest automatycznie wypalany co jakiś czas, miedzy każdym 400 a 2000 km, steruje tym sterownik DDE. Wymuszenie nie jest czymś specjalnym a jedynie przestawieniem parametrów tak, aby przy najbliższej jeździe i osiągnięciu temperatury silnika (75) i temperatury spalin przed katalizatorem (220), proces się rozpoczął.

Opublikowano

Owszem bywa, że palink raz zadziała raz nie. Zależy jeszcze kto i gdzie jeździ samochodem z tak wyczyszczonym filtrem przez palnik. Jeśli są to trasy to pewnie nie będzie problemu. Jeśli byśmy tak zrobili dla klienta, który jeździ po mieście to po 20 tys mielibyśmy reklamację.

 

fapdpf

ja polecam wszystkim metode, ktora podsunal mi kolega z forum, a mianowicie wypalanie benzyna z jednoczesnym przedmuchiwaniem( aby osiagnac wyzsza temperature)

Robilem to tydzien temu-filtr jak nowy, czysciutkiu, swobodnie przeplywa przez niego powietrze.

Nie ma tez zadnego zagrozenia przegrzaniem itp sadza wypalona po prostu zamienia sie w bialy proszek i zostaje wydmuchana z kanalikow przez sprezone poiwtrze. metoda tania i prosta

koszt to ok 5 litrow beny i 1-2 godziny + montaz i demontaz filtra ( warto kupic wczesniej nowe uszczelki oraz sruby)

Opublikowano
ja polecam wszystkim metode, ktora podsunal mi kolega z forum, a mianowicie wypalanie benzyna z jednoczesnym przedmuchiwaniem

 

Ja polecam przyjechać do mnie , aktywuję z poziomu dis regenerację DPF i zanim wrócisz do domu , filtr będzie przepalony.

 

http://www.fotofotki.pl/pliki_img/k74diyvdh5hmssi56xrh.jpg

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

 

Ja polecam przyjechać do mnie , aktywuję z poziomu dis regenerację DPF i zanim wrócisz do domu , filtr będzie przepalony.

 

 

no widzisz nie zawsze bedzie przepalony- przepalalem tak, jak ty propoujesz- ale po wyjeciu dpf-a, okazalo sie, ze nadal pelno w nim sadzy- dopiero zabieg, ktory zastosowalem udroznil go w 100% :D

Opublikowano (edytowane)

U siebie (E61.2005) uruchomiłem regeneracje w ISTAd (z czystej ciekawości, żadnych problemów w dpf) poprzez Service function>Regeneration particulate filter. Operacja zakonczyla sie pomyslnie

..nastepnie ..

W opcjach sterownika DDE jest diagnostic query - Regeneration status. U mnie pokazuje na chwile obecna (swiezo po wypaleniu) - Regeneration not active.

 

Wyczytalem, ze status oprocz tego jak u mie moze byc

- Regeneration active

- Distance driven since (last completed) regeneration in meters

- Calculated total remaining distance of the diesel particulate filter in km

- fuel average consumption per 100 km since filter replacement

 

Pytanie do ludzi co sie tym bawili. Czy na przyklad po jakimś czasie (przejechanych kilometrach) pokaze u mnie inny status niz "not active"?

Jak sprawdzic kiedy ostatnio odbylo sie wypalanie DPFa?

Edytowane przez pszyman
Opublikowano

Ostatnio robiłem diagnostykę DPF w e90 2006r 320d Na wolnych obrotach max dopuszczalne 35mb nie przytkany dpf (zdrowy) ma pomiar około 19-21mb . Przy 2000obr. max dopuszczalne to 75mb sprawny układ wykazuje około 29-31 mb. ciśnienia spalin. Nie przechodziłem do trzeciego poziomu....przy odcince, bo dwa poprzednie pomiary wykazały 100% sprawności układu.

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

Dokładnie tak samo jest u mnie, parametry ciśnienia spalin jak wyżej, zadnego sygnalizowania zbyt częstego wypalania, żadnych błędów w kompie a oleju przybywa. Masz jakiś pomysł?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
U siebie (E61.2005) uruchomiłem regeneracje w ISTAd (z czystej ciekawości, żadnych problemów w dpf) poprzez Service function>Regeneration particulate filter. Operacja zakonczyla sie pomyslnie

..nastepnie ..

W opcjach sterownika DDE jest diagnostic query - Regeneration status. U mnie pokazuje na chwile obecna (swiezo po wypaleniu) - Regeneration not active.

 

Wyczytalem, ze status oprocz tego jak u mie moze byc

- Regeneration active

- Distance driven since (last completed) regeneration in meters

- Calculated total remaining distance of the diesel particulate filter in km

- fuel average consumption per 100 km cince filter replacement

 

Pytanie do ludzi co sie tym bawili. Czy na przyklad po jakimś czasie (przejechanych kilometrach) pokaze u mnie inny status niz "not active"?

Jak sprawdzic kiedy ostatnio odbylo sie wypalanie DPFa?

 

- Distance driven since (last completed) regeneration in meters

 

co ciekawe u mnie ostatnie wypalaie pokazał 4 kkm temu. Czy u was wypalanie również odbywa sie tak rzadko?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.