Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj sprawdziłem zawór EGR i z tego co zauważyłem nie chodzi tzn. grzybek który jest w środku stoi cały czas w miejscu i na wolnych obrotach i na większych . Czy moze to byc przyczyna głośnej twardej pracy silnika. Dodam że zawór był czyszczony dokładnie. Zdejmując wężyk ciśnieniowy jest lekka zmiana w pracy silnika ale na lepsze. Prosze o podpowiedż czy zmieniac EGR a moze zaworki podcisnieniowe z tym ze one też były czyszczone tzn filterki na nich.
Opublikowano
Skoro piszesz, że jak zdejmiesz wężyk to jest poprawa na lepsze to znaczy, że jest z nim coś nie tak. Powinieneś odczuć spory brak mocy podczas jazdy. Sprawdź czy masz dobrze podpięte te wężyki.
Opublikowano
A jak mam sprawdzic czy one sa dobrze podłączone czy jest gdzies jakis rysunek schemat tego podlaczenia. A tak wogole po czyszczeniu EGR i tych zaworków dzis wyjechalem i jest jakis przymulony na kompie wyszedl mi blad 4530 regulacja ciśnienia doladowania i niewiem czy czegos tam nie pochrzanilem. Wężyki przemieniałem i podczas jazdy jest to praktycznie nie wyczuwalne. Czy mogła przy okazji sypnąc sie turbina albo jakis jej osprzet???
Opublikowano
Turbo na pewno się nie rozsypało, sprawdź podciśnienie, bo zapewne w tym tkwi problem, trzymaj schemat:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AS71&mospid=47635&hg=11&fg=45.
Opublikowano
Auto jest slabe. Podcisnienie sprawdzalem na biegu jalowym 1bar podczas jazdy dochodzi do 1.3 1.4bara + cisnienie atmosferyczne 1bar czyli wszystko jest chyba dobrze. A jak sprawdzic turbo czy z nim jest wszystko ok bo wydaje mi sie ze wczesniej bylo lekko slyszalne tzn swist a teraz tego nie slychac za bardzo. Czy trzeba wymontowac turbine czy mozna to jakos zdjagnozowac na aucie. Czy problemem moze tkwic w przeplywce lub EGR bo on sie wogole nie otwiera a jest wyczyszczony taki jak i zaworki nim sterujace. Co dalej robic????
Opublikowano
Dzis wymienilem zawor sterujacy turbina i jak reka odjal auto smiga jak zle strzal w 10 :) Tylko co do zaworu EGR stoi w miejscu wstawialem nowy zawor sterujacy EGR i nic chyba trzeba wymienic. Tylko teraz pytanie co mi da ze go wymienia cichsza praca silnika? bo chodzi moim zdaniem dosyc glosno i twardo jak na ten motor. Slyszalem ze niektorzy go zaslepiaja ale po co??? Czy ktos zna ten temat???
Opublikowano
Przed pochopną wymianą czy zaślepianiem radziłbym wymoczyć cały zawór w ropie , poczyścić oczywiście z tego co piszesz to zakładam, że sterowanie podciśnieniowe ok ( wężyki , zaworek).. Gdy to nie pomoże można szukać dalej
Opublikowano
Wymontowalem EGR raz jeszcze i pare razy go poruszylem na prasce i zaczal chodzic otwiera sie i zamyka chodzi ok :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.