Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jakies 3tkm temu naprawiałem pompe wtryskową - przelutowanie tranzystora. Pojechałem na wakacje zrobiłem wspomniane 3 tyś km, wróciłem do PL i na drugi dzień odpalam samochód i słysze strasznie twardą prace silnika, oczywiscie samochód nie ma mocy, po przejechaniu ok 10km zaczyna pracowan normalnie silnik idzie pełną moca, praca i dzwięk z silnika prawidłowy. Moje odczucie, przestawiony kąt wtrysku lub za mała dawka paliwa, podłączam pod komputer nie ma żadnych błędów, w wartościach rzeczywistych tylko za duża dawka powietrza. Dodam, ze przy przelutowaniu tranzystora zobaczyłem całkowicie zmruszałą lub spaloną izolacje na przewodach od sterownika pompy do elektrozaworu, ten z boku pompy wtryskowe - przewody te zostały zarobione. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i wie co to moze byc za dzwięk i jeśli to pompawtryskowa i podaje za małą dawke paliwa lub kąt wtrysku sie przestawia do dlaczego po przejechaniu 10km wszystko wraca do normy....

z góry dzięki

BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano

mam pytanie co bylo przyczyna ze naprawiales pompe wtryskowa?? wyswietlalo ci jakies blad?

ile cie to kosztowalo?

 

pytam bo prawdopodobnie mam problem z pompa wtryskowa!!

Opublikowano
u mnie powodem wymiany tranzystora był brak mozliwosci uruchomienia pojazdu
BMW - bedzie sie działo !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.