Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

Mam sekwencyjny wtrysk gazu i jak silnik jest zimny po przełączeniu na gaz nie pali mi na jeden cylinder, czasami nawet jak jest już ciepły to też nie chodzi równo. Gaziaże coś tam posprawdzali i twierdzą, że prawdopodobnie coś jest nie tak z którąś ceweką (świece są nowe). Na moją gadkę, że na benzynie wszystko jest w porządku odpowiadają, że gaz potrzebuje bardzo mocnej iskry i ze jak któraś cewka jast trochę walnięta to na bęzynie bedzie chodził idealnie natomiast na gazie może szwankować. Bardzo proszę o jakieś uwagi bo mam juz tego dosyć i zaczynam żałować dnia w którym zdecydowałem sie na gaz. Pomimo tego że jest to sekwencja nie chodzi to tak jak powinno a miało być tak pięknie. Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś wie ile może kosztować taka cewka nowa lub urzywana i czy jest sens bawić się w urzywki ?

Z góry dziękuję za wszystkie cenne spostrzeżenia.

Pozdrawiam.

Bartek

Opublikowano

Zamień cewki miejscami i sprawdź czy w dalszym ciągu ten cylinder nir pracuje (zimny kolektor wydechowy lub mokra świeca).

Świece choć nowe często potrafią paść po kilku minutach.

Cena cewki między 150-200zł nowa (ASO)

Opublikowano

Ja uczulam także na szczelność układu dolotowego powietrza a w szczególności w miejscach montażu wtrysku w kolektorze.

Bardzo nie podoba mi się to, że gazownicy podczas montażu wtrysku gazu nie demontują czasami kolektora ssącego, lecz na czas i siłę wiercą w nim na silniku

Opublikowano
Panowie mam pytanie czy to możliwe, że jak rano zapalam i jest wszystko zimne to cewka może nie działać poprawnie a jak trochę pojeżdzę i wszystko się rozgrzeje (również cewka) to już pracuje wszystko dobrze i pali na wszystkie cylindry. Zaznaczam, że nie pali na wszystkie na gazie. Natomiast jak przełącze na zimnym na benzynę to chodzi równiutko. Ręce mi opadają !

Pozdrawiam.

Bartek

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie jest dokladnie to samo, z tym ze jak jest bardzo zimno (<10'C) to na benzynie dlawi sie na niskich obrotach, a na gazie strasznie szarpie. Po lekkim nagrzaniu na benzynie OK, a na gazie dalej szarpie ale lzej... Tez podejrzewam cewki, ale nie mam tego jak sprawdzic ktora szwankuje.
Opublikowano
Panowie mam pytanie czy to możliwe, że jak rano zapalam i jest wszystko zimne to cewka może nie działać poprawnie a jak trochę pojeżdzę i wszystko się rozgrzeje (również cewka) to już pracuje wszystko dobrze i pali na wszystkie cylindry...

 

Być może po nocy osadza się gdzieś wilgoć i przez to cewka nie pracuje poprawnie (obwód WN zmyka się przez zmniejszoną rezystancję i znacznie spada jakość iskry na świecy). Po zagrzaniu wilgoć odparowuje i jest OK.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.