Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio od 3 tyg mam problem z zakupem dwumasy luk do mojeje 320D 150ps 2004. Natomiast obserwuje wysyp jakis dwumas po 800-1000zl na alledrogo(nowych- rzekomo Luk-a).

czyli 2x taniej.

Czy to sa jakies podrobki czy odrzuty z fabryki - sa w pudelku, wygladają identycznie jak oryginaly i maja identyczne napisy. Sprzedawame na fakturę.

Czy ktos kupowal to "badziewie" - a moze nie badziewie?

Cena bardzo zachęca - aczkolwiek roboty duzo.

Ostatnio jest problem z dosteponoscią(w hurtowniach)do modeli powyzej 03.2003 i zastanawiam sie czy nie chcą uplynnic jakies wadliwej partii.

Moze ktos cos slyszal?

Pozdrawiam

galczych

Opublikowano
Masz 6-biegowa skrzynie ? Gdzie kupiłeś komplet za takie pieniądze ?

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Moje auto jest z początku 2003 więc posiada jeszcze 5 biegów. A sekret zakupu jest taki, ze potrzeba kogoś, kto zakupi to bez vat-u lub na firmę :D. Dodatkowo, jeśli to będzie warsztat, w środku kompletu są bony lojalnościowe które dają upusty firmie na kolejne zakupy.
Opublikowano
Dwumas plus sprzeglo plus wysprzeglacz czyli tak zwany repset od LuK do twojego modelu kosztuje okolo 600-700 euro czyli okolo 2700 zl.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zobaczcie np tu.

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-bmw-e46-e90-e91-e60-2-0d-i1736682309.html

Ja potrzebowalem na pilnie przed wyjazdem na wakacje, ale zalazlem u innegoi sprzedawcy za 1000pln brutto na fakture.

Tak wiec dzien przed wyjazdem wymienilem dwumas za 1000 i sprzeglo za 700.

Samochod nie mial zadnych objawow oprocz chrobotania na lekko wcisnietym sprzegle(w miescie bym pewnie jeszcze troche pojezdzil).

Po wymianie jezeli chodzi o kulture pracy nic sie nie poprawilo, tyle ze nie ma juz tego chrobotania.

Co ciekawe samochod ma 245tys przejechane a po wymianie sprzegla roznice w dzialaniu sprzegla sa subtelne(prawie zadne)

Teraz przejechalem 4tys na nowym zestawie i jest ok dwumas sie narazie nie rozlecial.

Nurtuje mnie tylko pytanie skąd ta rozbieznosc, gdyz nie chce mi sie wierzyc ze intercars ma 100% marży. A zakupione kolo niczym sie nie roznilo od wyjetego oryginalu, i bylo w oryginalnym opakowaniu luk.

 

I taka ciekawostka ze i tak wrocilem na lawecie(po przejechaniu na wyjezdzie 3800km padl alternator 300km od domu :(.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Chciałem tylko napisać iż 40tys od wymiany nic się nie dzieje.
Opublikowano
W poprzedniej E46 tez miałem dwumase ze sprzęgłem z allegro za 1800zł komplet. Jeździłem na niej ok 1 roku z chipem od TC i wszystko ok po czym sprzedałem samochód. Od użytkownika Sklep "auto-części" Crazy Marketing
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak komuś nie pasi to do e46 zamiast dwumasy można kupić zamiennik na jednomasę valeo :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
przez pete_wwa » 20 Lut 2013 17:23

jak komuś nie pasi to do e46 zamiast dwumasy można kupić zamiennik na jednomasę valeo :mrgreen:

 

A później się zastanawiają od czego wał korbowy pęka. :cool2:

Opublikowano
No i tu Cię zaskoczę, ponieważ niedawno znajomy opowiadał o pęknięciu wału w jednostce ze skrzynką automatyczną. Nie ma reguły na tą wadę.
Opublikowano

Ja w zeszłym roku wymieniałem koło zamachowe dwumasowe i zestaw sprzęgła. Kupiłem nowe koło zamachowe dwumasowe LUK za 787,05 zł brutto i nowy zestaw sprzęgła LUK za 800,10 zł brutto, co daje sumę 1587,15 zł brutto. Pacjent to BMW E46 320d 2004r. skrzynia 6-cio stopniowa. Zakupy dokonane na http://www.czescidobmw.pl, więc raczej części pewne. Tak jak poprzednicy mówili, części w oryginalnych opakowaniach + gwarancja. Ostatnio wszedłem na tą samą stronę i teraz dla tego samego modelu to samo koło dwumasowe kosztuje ponad 1900 zł. Dodam, że dla modeli przed 2003 r. nie było takich rozbieżności cenowych - cały czas okolice 1800 zł.

Przed zakupem wykonywałem wiele telefonów do właścicieli ofert na portalach aukcyjnych w sprawie tej rozbieżności cen to powiedzieli, że jakaś promocja - pewnie sami nie wiedzieli dlaczego.

Przejechane ponad 10 tys. km i nic się nie sypie. W trakcie ruszania od razu po wymianie różnica kolosalna, teraz już się przyzwyczaiłem. Jednak nadal twierdze, że cały mechanizm wysprzęglający w tym modelu jest fatalny. Zobaczę różnice po usunięciu zaworu dławiącego, może on coś tam psoci.

 

PS. Po 170 tys. km tarcza była zjechana pięknie i docisk powoli umierał :P Ale to już zależy od nogi właściciela i stylu jazdy.

Opublikowano

otóż są dwa modele dwu-mas do kllekotków po 03.2003r.

jedno 415 0374 10 za ok 800zł (a raczej kiedyś było) i drugie za 2000zł. albo i więcej 415 0401 10

 

i teraz, to tańsze wycofywane jest z rynku

Opublikowano (edytowane)
PS. Po 170 tys. km tarcza była zjechana pięknie i docisk powoli umierał :P Ale to już zależy od nogi właściciela i stylu jazdy.

 

U mnie sprzeglo po 245tys wygladało bardzo dobrze, Pewnie przejechało by drugie tyle.

Z czego sam zrobiłem 100tys w karju.

 

I wygląda na to iż padło w dobrym okresie :)

Edytowane przez galczych
Opublikowano
Moje auto ma prawdopodobnie rzeczywisty przebieg (sprawdzone po module świateł). Sprowadzone było do polski jak miało około 99 tys. km. W Polsce jeździło na krótkich, często miejskich odcinkach co wiadomo doi sprzęgło ładnie. Co innego jakby cały czas latało po jakiś dłuższych trasach wtedy sprzęgło tak nie cierpi.
Opublikowano

Też sprawdzałem ceny tego koła i dowiedziałem się, że po prostu dane koło dwumasowe zdrożało (LuK podniósł ceny).

 

To jedyne wytłumaczenie :D

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Ja w zeszłym roku wymieniałem koło zamachowe dwumasowe i zestaw sprzęgła. Kupiłem nowe koło zamachowe dwumasowe LUK za 787,05 zł brutto i nowy zestaw sprzęgła LUK za 800,10 zł brutto, co daje sumę 1587,15 zł brutto. Pacjent to BMW E46 320d 2004r. skrzynia 6-cio stopniowa. Zakupy dokonane na http://www.czescidobmw.pl, więc raczej części pewne. Tak jak poprzednicy mówili, części w oryginalnych opakowaniach + gwarancja. Ostatnio wszedłem na tą samą stronę i teraz dla tego samego modelu to samo koło dwumasowe kosztuje ponad 1900 zł. Dodam, że dla modeli przed 2003 r. nie było takich rozbieżności cenowych - cały czas okolice 1800 zł.

Przed zakupem wykonywałem wiele telefonów do właścicieli ofert na portalach aukcyjnych w sprawie tej rozbieżności cen to powiedzieli, że jakaś promocja - pewnie sami nie wiedzieli dlaczego.

Przejechane ponad 10 tys. km i nic się nie sypie. W trakcie ruszania od razu po wymianie różnica kolosalna, teraz już się przyzwyczaiłem. Jednak nadal twierdze, że cały mechanizm wysprzęglający w tym modelu jest fatalny. Zobaczę różnice po usunięciu zaworu dławiącego, może on coś tam psoci.

 

PS. Po 170 tys. km tarcza była zjechana pięknie i docisk powoli umierał :P Ale to już zależy od nogi właściciela i stylu jazdy.

 

Sytuacja z kołami 415 0374 10 i 415 0401 10 jest opisana w tym temacie:

 

viewtopic.php?f=73&t=199805

viewtopic.php?f=73&t=199805&start=15

 

Obecnie koła 415 0374 10 są już niedostępne, a nasz zapas tych kół szybko się skończył. Także takie zestawy ze sprzęgłem i kołem LUK za 1600 zł są 'oparte' o koło 415 0374 10. Jeśli ktoś planuje wymianę polecam szybki zakup, bo pewnie niedługo skończą się u wszystkich sprzedawców.

Opublikowano
No i tu Cię zaskoczę, ponieważ niedawno znajomy opowiadał o pęknięciu wału w jednostce ze skrzynką automatyczną. Nie ma reguły na tą wadę.

 

Polejcie mu, dobrze gada.

 

To jest wada materiałowa i jednomas nie ma nic do tego. Przecież o ile jest dobrze wyważony dynamicznie to nie będzie powodował więcej drgań niż fabryczna dwumasa. Pewnie nawet mniej niż zużyte koło dwumasowe. Tłumiki skrętne są normalnie w tarczy i używane są głównie w momencie sprzęgania.

 

Naprawdę potężne silniki jeździły po tym świecie (między innymi w ciężarówkach) gdy o dwumasie jeszcze nikt nie słyszał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.