Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to teraz ja dodam od siebie że miałem zawalony filtr powietrza i miałem to samo po wymianie wszystko powróciło do normy .

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to teraz ja dodam od siebie że miałem zawalony filtr powietrza i miałem to samo po wymianie wszystko powróciło do normy .

pozdrawiam

 

A mocno miałeś brudny ten filtr powietrza ? swój wyjmowałem przedmuchałem go powietrzem i jest czysty więc nie wymieniałem a błąd jak był tak jest :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedy przepływomierz źle mierzy to również wyskakuje ten komunikat ale to trzeba sprawdzić kompem i najlepiej w Live data.
Opublikowano
nie byl mocno zabrudzony ale trzeba sprawdzić podczas wkładania filtra czy dokładnie przystaje do przepływki bo inaczej bedzie zły pomiar powietrza i wyskoczy błąd przepływomierza
Opublikowano

Jak nie rury od turbo i intercoolera to mogą być nieszczelności w ich połączeniu. Ja miałem niedawno w poprzednik Audi A6 sporą dziurę w rurze od turbo i auto miało pełną moc tylko kopciło się na czarno za nim przy przyspieszaniu.

Zobacz połączenia czy uszczelki są dobre.

Opublikowano
No to teraz ja dodam od siebie że miałem zawalony filtr powietrza i miałem to samo po wymianie wszystko powróciło do normy .

pozdrawiam

 

A mocno miałeś brudny ten filtr powietrza ? swój wyjmowałem przedmuchałem go powietrzem i jest czysty więc nie wymieniałem a błąd jak był tak jest :mad2:

 

Przedmuchanie filtra sprężonym powietrzem nic nie da, jak jest zabrudzony to do wymiany. Mikrocząstki wchodzą do filtra i nie jesteś w stanie ich wydmuchać.

Opublikowano

A kto mówił o dmuchaniu filtra :P

filtr sie wymienia haha

kolego wymien filterek bo to nie sa koszta tylko dobrze go nasadź na low flow meter i wtedy zobaczymy , jak nie pomoze to przyczyn moze byc kilka .

Opublikowano
Kolego miałem taki sam kłopot z tym że u mnie pękla chłodniczka egr i płyn chłodzący szedł na kolektor wydechowy tam odparowywał ze względu na temperature kolektora i wywalało mi ten sam błąd.Wypalałem filtr cząstek stałych programowo i nawet oddałem do czyszczenia chemicznego i lipa nadal był bład.Ale zauważyłem że ubywa płynu i rano troche dymiła na biało ale nie czółem że to olej a nawet przeciwnie czuć było że to płym.Dwa korki z szampana Picollo i sprawa załatwiona.Sprawdż poziom płynu.Pozdro Marcin530d
Opublikowano

Ja miałem to samo w swojej 530d, jednakze wykrycie błędu trwało 1 dzień. Tak jak już ktoś pisał ten błąd może oznaczać wiele rzeczy, u mnie był to zawór regulacji ciśnienia

w zbiorniku ciśnieniowym a stało sie to bo zachciało mi się myc silnik. Do wykrycia takich rzeczy w tego typu autach jest potrzebny dobry szpec z konkretnym softem,

nie jakiś "wiesiek" uwalony w smarze,a już wcale "fachowcy" z ASO. Pzdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam Panowie

Kilka dni temu wymieniłem świece żarowe ,a więc trzeba było ściągnąć cały kolektor ssący i czujniki wraz z EGR'em. Wszystko było w porządku ,aż dziś zaświecił mi się błąd increased emission powyżej 2 tys/obr nie miał mocy i dziwnie zmieniał biegi. Ja znalazłem przyczynę i może u osób które wymieniały kolektor stało się dokładnie to samo. Poniżej zdjęcia.

 

20130118_165521.jpg 20130118_165508.jpg

 

problemem jest to ,że przy demontażu kolektora musiałem gdzieś nacisnąć na czujnik i się wysunął dlatego podczas jazdy wyskoczył kompletnie z kolektora. Sprawdźcie czy u was ten czujnik nie jest choć trochę wysunięty być może to jest powód błędu.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam w 525d wywaliło też ten błąd, u mechanika okazało się że górna gumowa część rury intercoolera jest pęknięta jakby rozcięta wzdłuż nożem. Po sklejeniu gumy jakąś specjalna taśmą wszystko ok błąd znikną ale mechanik stwierdził że ta tasma długo nie wytrzyma i trzeba kupić nową rurę. Niestety w aso powiedzieli że nie można dokupić samej gumy tylko cały element tj górna i dolna guma i aluminiowy środek z czujnikiem za około 700zł. Masakra. Wie ktoś może czy można jakoś dosztukować samą gumę bo polityka bmw odnośnie części to jakieś przegięcie.
Opublikowano
Raczej trudno będzie. Zamienników nikt nie robi? Na upartego możesz dosztukowywać od np jakiegoś dostawczaka starszego tam takie rury sprzedają na metry. Wiem, że kiedyś była taka opcja z Vectrą C gdzie padała rura za turbo i można było dobrać.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie pomogla wymiana filtra powietrza. Byl zasyfiony i prawdopodobnie to powodowalo zla mieszanke. Zaraz po wymianie kontrolka znikla i poki co po 60km nie wrocila. Mam nadzieje ze juz nie wroci. Tez sprawdzalem egr wyczyscilem ale nie pomoglo. Nawet przepalilem ja po autostradzie nawysokich obrotach i tez nic. Dopiero filterek. Jest upierdliwy w wymianie bo duzo roboty ale polecam sprawdzic ;)
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, podobnie jak u kolegów wyskoczył mi błąd increased emission. Czytając powodów może być dużo. Jutro pojadę do mechanika i zobaczymy co będzie, nadmienię że parę dni temu były wymieniane filtry, oraz usuwane klapki w kolektorze. Więc przypuszczam, że coś gdzieś źle złożone. Rozumiem, że przy wyjmowaniu kolektora celem usunięcia klapek egr, kolektor to każdy przyzwoity mechanik powinien wyczyścić.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Wymieniałem ostatnio sterownik świec żarowych. Po wymianie i przejechaniu kilku kilometrów nagle pojawił się błąd increased emission . Nigdy wcześniej nie miałem takiego błędu :shock: . Jak się okazało zakładając nowy sterownik świec uszkodziłem (pękł) jeden z przewodów podciśnieniowych idących w pobliżu tego modułu. Po wymianie przewodu usterka już nie powróciła :) , także może być wiele powodów pojawienia się tego błędu.
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Heh czytam wasze opisy bo moje auto właśnie załapało ten sam błąd. Tyle że bardzo mało jeżdżę odpaliłem auto podjechałem na stacje zatankowałem paliwa a auto leeee padł akumulator zero prądu, na szczecie jak miałem przejścia z klemą to zakupiłem sobie kable. Akurat jakiś miły człowiek pożyczył trochę prądu i auto ożyło od strzała.

 

Niestety albo komp zgłupiał bo wywalił błąd abs, wspomagania i jeszcze jakieś inne. Auto jak by nie chciało wcale jechać. dotoczyłem sie do domu (czyli z 300m) zgasiłem silnik pod domem (by nie wzywać lawety w razie co) odpaliłem ponownie - żyje, błędy znikły ale pozostał błąd 'Increased emission' - czy po braku prądu to tylko błąd czy faktycznie coś sie mogło popsuć/złożyć na usterkę?

 

Zrobiłem z błędem 70km ale auto jechało normalnie, co prawda miałem wrażenie jak by reagował z opóźnieniem w zakresie 1800-2300 obr (nie powiem dokładnie) przy ruszaniu (ale mogę się mylić może jakaś autosugestia).

E60 3.0D 2004
Opublikowano

Nie mam kompa by sprawdzić i wykasować błąd ale na chwilę odczepiłem klemę i auto odpaliło już bez informacji o błędzie.

Dziwna jest ta elektronika ;)

E60 3.0D 2004
Opublikowano (edytowane)

Witam

Piszę, bo miałem podobny problem, może rozwiązanie komuś pomoże :

1.błąd na wyswietlaczu increased emission

2.Spadek mocy 1500-2300

3.Większe spalanie ( nieznaczne )

 

Wyczyściłem ARG i sprawdziłem czy sa gdzieś nieszczelności...nie pomogło :cry2:

 

 

Problemem okazał się uszkodzony zawór EGR ( 120zł )

Edytowane przez precious18
Opublikowano

Problemem okazał się uszkodzony zawór turbiny EGR ( 120zł )

 

co to jest zawor turbiny EGR? :mrgreen:

  • 1 rok później...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Dziś podczas jazdy też.mi wywaliło ten błąd nagły spadek mocy . Otworzylem maskę a tam wywalony czujnik ciśnienia z kolektora i ta uszczelka która tam wchodzi jest w stanie złym. Włożyłem czujnik i pomogło ale błąd nadal świeci , czemu wywaliło ten czujnik ? Fakt był taki że dałem buta ale przecież mimo to nie powinno tak się stać .czy da się dokupić taka uszczelkę która wchodzi w ten korektor ? Czy błąd trzeba skasować by zniknął ? Czy powinien sam zniknąć ?
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.