Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
racja skończmy tą dyskusję bo jak ktoś na testową symulację wyminięcia przeszkody w nagłym wypadku nazywa normalną jazdą slalomem to faktycznie nie ma sensu :)

tak jak pisałem każdy lubi swoje :) i już nie przepychajmy się [piwo]

 

możesz sobie podstawić do mojego posta "test losia" albo "testową symulację wyminięcia przeszkody w nagłym wypadku" zamiast "slalomu" sensu to w żaden sposób nie zmieni

 

sytuacja jest absurdalna i wymyślona tylko na potrzeby marketingu bmw.

Ciekawe dlaczego volvo ani renault którzy reklamują swoje samochody jako "bezpieczne" nie używają run flatów.

 

Moim zdaniem inżynierowie bmw zdają sobie sprawę że eksperyment z oponami RCS nie do końca był udany i próbują na siłę znaleźć dodatkowe uzasadnienie dla korzystania z tych opon i przekonać chociaż część z klientów że to jednak dobry wybór.

 

Zrobiłem ze 300 tysięcy samochodami bez czujników ciśnienia i nigdy nie zdarzyło mi się żeby powietrze tak szybko zeszło żebym nie zdążył wyhamować i pociągnął na gołej feldze.

Mając kontrolę ciśnienia w oponach alarm jest dużo szybciej niz wyczuje to nasza [BAD] na styku z siedzeniem albo ręce na styku z kierownicą po prostu wtedy trzeba zatrzymać się i koniec a historie o rozerwanej oponie akurat w momencie omijania przeszkody są tak samo prawdopodobne jak cegła na szybie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wedlug tego, co mnie mowiono o runflatach w bmw, to glownym celem ich montowania jest tansza produkcja auta - odpada zapas z felga pelnowymiarowa.
Opublikowano
Wedlug tego, co mnie mowiono o runflatach w bmw, to glownym celem ich montowania jest tansza produkcja auta - odpada zapas z felga pelnowymiarowa.

ale dochodzi drozsza opona razy cztery i drozszy montaz.

Ja jezdzilem 1 sezon na "19 RSC i jak 90% uzytkownikow e90-forum.de zmienilem na normalne opony.

Jezeli masz niski profil to podczas zlapania gumy nie ma takiej roznicy w prowadzeniu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wedlug tego, co mnie mowiono o runflatach w bmw, to glownym celem ich montowania jest tansza produkcja auta - odpada zapas z felga pelnowymiarowa.

ale dochodzi drozsza opona razy cztery i drozszy montaz.

 

Z producentami się zawsze dogadasz będąc jednym z większych producentów samochodów, montaż to też żaden problem, po prostu odpowiednia technologia i leci wszystko równo.

 

A koszt felgi + dodatkowej opony to więcej niż znane z opowieści "kilka euro" za skrócenie pasów bezpieczeństwa :wink:

 

Sam jestem fanem runflatow (są idealnie dobrane do zawieszenia BMW i auto jest mniej "gumowe"), ale jeździł na naszych drogach na nich nie będę. Mam zimówki runflaty i tylko czekam aż się zrobi ciepło każdej zimy :D nie koniecznie mając dość mrozów :D

Opublikowano

Nie Zodiac-

Opona RSC jest drozsza w produkcji i to jest fakt.

Opona RSC jest drozsza w montazu bo potrzebuje innej maszyny i to jest fakt.

A cala reszta to spekulacje, rownie dobrze mozna by powiedziec ze BMW dogada sie z jakims producentem i beda zapasowki tanio produkowac...

Dla mnie RSC odpada z powodu obnizonego komfortu oraz tego ze po przebiciu i tak trzeba ja wymienic...

Opublikowano

1. Faktycznie po przebiciu oponę RSC trzeba wymienić? Ja ostatnio złapałem wkręta i w wulkanizacji zrobili "łatkę", nic nie mówili o konieczności wymiany opony, a nie był to jakiś serwis u przysłowiowego "p. Kazia".

2. Odnosząc się do pierwszego postu w temacie. Czy ktoś zmieniał (pewnie tak) z 17 RSC na zwykłe i może się wypowiedzieć jak jest faktycznie z komfortem - jest poprawa?

Opublikowano

ja zmieniłem zimowe 16 rsc na letnie zwykłe 17 i:

- na większych dziurach odczucia są bardzo zbliżone

- bardzo małe nierówności* przy 17 są mniej odczuwalne

 

* np przejazd po nierówno ułożonych płytach betonowych czy wypukłych łatkach na asfalcie

Opublikowano

O wszystkim na temat opon ROF było. :search:

 

Łata się jak zwykłą oponę, w poprzednich Bridgestone miałem dziurkę i bez problemu została zawulkanizowana.

 

 

 

Czy moderator może zamknąć już ten temat?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.