Skocz do zawartości

[E8x] Tunel srodkowy / Podlokietnik -zaslepka zawiasu


mtothaj

Rekomendowane odpowiedzi

Widac ze sa tylko zwykle w roznych kolorach i jeden secjalnie pod auta z kierownica ///M - ciekawe czy to taki jak ten do ktorego wkleiles linka czy jeszcze cos innego.

 

Ja widziałem tylko skórzane czarne i taki dokupiłem może tem M/// jest koś przeszyty kolorowa nicią , ale nigdy oryginalnego takiego nie widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak pojedziesz na przegląd to wypytaj dokładnie co ci zrobią. Ja nie wiedziałem że jest usługa serwis olejowy która obejmuje tylko wymianę oleju i filtrów i jest usługa serwis pogwarancyjny która dodatkowo obejmuje wymianie świec , filtra kabinowego i podłączenie do komputera- zapewne duża dowolność każdego ASO. Przy wymianie świec okazało się ze filtr kabinowy zabity jak cholera i mechanik pyta mnie czy wymienić przy okazji bo za chwilę znowu trzeba będzie rozkręcać te wszystkie plastiki na silniku żeby się tam dostać. Dowiedziałem się że nie wymienili bo sobie nie życzyłem i zamówiłem tylko serwis olejowy. No może nie chcą być posądzeni że naciągają na wymianę różnych części, ale mogliby chociaż powiedzieć że uważają że tak trzeba zrobić. Chociaż w sumie to serwis olejowy było chyba 900 świece 150, filtr 150 + roboczogodziny byłoby pewnie z 1500 - już nie każdy wjedzie.

 

Dzisiaj rano odstawilem auto na serwis po 2 latach do Inschape - zakres czynnosci to wymiana oleju z filtrem, plyn hamulcowy oraz mikrofiltr klimatyzacji. Szacunkowy koszt to 1200 PLN. Z tego co sprawdzali to moje auto nie jest objete akcja serwisowa pt. wymiana cewek o ktorej mowa w tym watku: viewtopic.php?f=164&t=185938

 

PS. a zeby bylo na temat to chwilowo dalem sobie spokoj z motnazem tego uchwytu / wspornika podlokietnika. Jak kiedys zakupie listewki ozdobne to zrobie wszystko hurtem, tymczasem musi byc jak jest.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2/3 tej ceny to przeciętny olej castrola z ogromna marżą. Lepiej kupić samemu coś lepszego, a zostanie jeszcze sporo kasy

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano odstawilem auto na serwis po 2 latach do Inschape - zakres czynnosci to wymiana oleju z filtrem, plyn hamulcowy oraz mikrofiltr klimatyzacji. Szacunkowy koszt to 1200 PLN. Z tego co sprawdzali to moje auto nie jest objete akcja serwisowa pt. wymiana cewek o ktorej mowa w tym watku: viewtopic.php?f=164&t=185938

 

PS. a zeby bylo na temat to chwilowo dalem sobie spokoj z motnazem tego uchwytu / wspornika podlokietnika. Jak kiedys zakupie listewki ozdobne to zrobie wszystko hurtem, tymczasem musi byc jak jest.

 

Mimo wszystko zleciłbym wymianę świec koszt niewielki. Ktoś tu pisał że co 30 tyś powinno się je wymienić. Co do wspornika podłokietnika, to już to zamontowałem, ale absolutnie nic to nie zmieniło, jak się trochę uginał pod naciskiem, to dalej tak się ugina. Nie czuję żadnej różnicy, ale jest jak powinno być. Myślę że można sobie spokojnie to darować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko zleciłbym wymianę świec koszt niewielki. Ktoś tu pisał że co 30 tyś powinno się je wymienić. Co do wspornika podłokietnika, to już to zamontowałem, ale absolutnie nic to nie zmieniło, jak się trochę uginał pod naciskiem, to dalej tak się ugina. Nie czuję żadnej różnicy, ale jest jak powinno być. Myślę że można sobie spokojnie to darować.

 

Ja mam na razie przebieg 13,000km wiec mysle ze przy kolejnym serwisie za ok. 2 lata bede mial wlasnie te 30,000km i wtedy napewno wymienie tez i swiece. Ostateczny koszt przegladu wyszedl 1080 PLN bez kilku złotych.

Dzieki za info w temacie tego wspornika, w takim razie napewno nie bede sie pospieszal z jego montazem, przynajmniej do czasu jak zakupie listwy. Zamontowac pewnie zamontuje skoro mam juz potrzebne fanty ale teraz przynajmniej mam pewnosc ze cudow sie nie ma co spodziewac po montazu tego żelastwa. Tez mi sie wydaje ze ugiecie jest bardziej zwiazane z sama konstrukcja podlokietnika i nastepuje na zawiasie podlokietnika a nie z powodu zlego podparcia u jego podstawy - taka jego uroda.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Mam pytanie czy ktoś się orientuje jak kupie tunel środkowy bez podłokietnika to czy da radę przełożyć mój podłokietnik do tego tunelu bez? czy one są jakoś inne i nie spasuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ktoś się orientuje jak kupie tunel środkowy bez podłokietnika to czy da radę przełożyć mój podłokietnik do tego tunelu bez? czy one są jakoś inne i nie spasuje?

 

Tunel to tunel - nie ma dodatkowego podzialu na wersje pod badz bez podlokietnika. Obecny podlokietnik wiec bedzie pasowal pod jakikolwiek kupiony tunel (od strony spasowania, bo oczywiscie od strony estetycznej jesli bedziesz mieszal czesci przed i po LCI wtedy faktura plastykow / obicia nie beda sie ze soba zgadzaly). Jedyna roznica to tylnia zaslepka tunelu, w zaleznosci od tego czy jest podlokietnik ale jak rozumiem ta juz masz w swoim obecnym tunelu, a w razie czego jest dostepna jako osobna czesc w ASO BMW.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ktoś się orientuje jak kupie tunel środkowy bez podłokietnika to czy da radę przełożyć mój podłokietnik do tego tunelu bez? czy one są jakoś inne i nie spasuje?

 

Tunel to tunel - nie ma dodatkowego podzialu na wersje pod badz bez podlokietnika. Obecny podlokietnik wiec bedzie pasowal pod jakikolwiek kupiony tunel (od strony spasowania, bo oczywiscie od strony estetycznej jesli bedziesz mieszal czesci przed i po LCI wtedy faktura plastykow / obicia nie beda sie ze soba zgadzaly). Jedyna roznica to tylnia zaslepka tunelu, w zaleznosci od tego czy jest podlokietnik ale jak rozumiem ta juz masz w swoim obecnym tunelu, a w razie czego jest dostepna jako osobna czesc w ASO BMW.

 

Tak wiem, że się różni wykonanie pre lci i po lci ;)

chciałem się dowiedzieć tylko, czy wszystko spasuje wszystko w razie czego, dzięki za odp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopię troszkę temat ...

 

U kogo z forum mogę zamówić te "graty" do montażu podłokietnika ?

 

- Uchwyt podłokietnika 51169147054

- Nakrętka samozabezpieczająca M6 64509123157

- Śruba sześciokątna M6X12-SC-U1-8.8 07119905135

- Śruba z podkładką M6X16-U1-ZNS3 07119903844

- Nakrętka M6-ZNS3 51127070202

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopię troszkę temat ...

 

U kogo z forum mogę zamówić te "graty" do montażu podłokietnika ?

 

- Uchwyt podłokietnika 51169147054

- Nakrętka samozabezpieczająca M6 64509123157

- Śruba sześciokątna M6X12-SC-U1-8.8 07119905135

- Śruba z podkładką M6X16-U1-ZNS3 07119903844

- Nakrętka M6-ZNS3 51127070202

 

Pozdrawiam

 

Ja kupowalem na Allegro u tego uzytkownika: http://allegro.pl/show_user.php?uid=10939834 natomiast na ta chwile wciaz nie mialem okazji zamontowac.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie na te tunele bo ja miałem fabrycznie auto bez podłokietnika (118d z 2006 roku) i do tego tunelu nie dało się zamontować podłokietnika ! Brakowało mocowań przez co musiałem wymienić cały tunel.

 

Pozdrawiam

Kulas.

 

Nie wiem jak jest w autach pre-LCI, natomiast w LCI tunel to tunel - nie ma dodatkowego podzialu na wersje z badz bez podlokietnika. Jedyna roznica to ten uchwyt podlokietnika mocowany pod tunelem w autach z seryjnym podlokietnikiem.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tu się pies pogrzebany, że według realoem wszystkie tunele mają możliwość założenia podłokietnika (nie ma podziału na różne wersje) a i tak u mnie nie było takiej opcji :)

 

Kulas.

 

Mozesz cyknac jakies fotki jak taki tunel bez opcji zalozenia podlokietnika wyglada? O wersji pre-LCI sie nie wypowiadam, natomaist w wersji LCI trzeba jedynie wyjac z tunelu cos w rodzaju zaslepki / wzmocnienia aby moc zamontowac podlokietnik. No i aby wszystko bylo zgodnie ze sztuka wypadalo by tez zamontowac ten metalowy uchwyt (czego niestety bez sciagniecia tunelu nie da sie zrobic).

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolego ale w tym przypadku nic się nie dało wyjąć. "zaślepka była zespolona z całym tunelem" :)

 

Ta zaslepka jest czescia wyjmowalna, w Real Oem jako 'wklad konsoli tylniej' rowniez w autach z przed liftu. Tak jak juz bylo pisane trzyma sie mocno z dolu na srubach a z gory na zatrzaskach.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
takie szybkie pytanie czym się różni tunel z przed liftu od tego po lifcie ?? głownie chodzi mi najbardziej o to czy jest jakaś różnica w strukturze tworzywa ?? jak ot się ma do reszty kokpitu?? czy tam tez były jakieś zmiany przed a po liftem ?? Pytam ponieważ planuje zakup tunelu z podłokietnikiem i nie wiem jak to będzie wszystko ze sobą grało i pasowało do siebie jeżeli są jakieś rozniecę w tych elementach ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie szybkie pytanie czym się różni tunel z przed liftu od tego po lifcie ?? głownie chodzi mi najbardziej o to czy jest jakaś różnica w strukturze tworzywa ?? jak ot się ma do reszty kokpitu?? czy tam tez były jakieś zmiany przed a po liftem ?? Pytam ponieważ planuje zakup tunelu z podłokietnikiem i nie wiem jak to będzie wszystko ze sobą grało i pasowało do siebie jeżeli są jakieś rozniecę w tych elementach ??

 

Podlokietnik z po lifta ma inna fakturę tworzywa niż ten z auta z przed liftu. Dla przykładu w po lifice obicie jest takie samo jak to na parapecikach w drzwiach zawierających przyciski sterowania szybami, w przed lifice jest inne. O tunelu sie nie wypowiadam bo generalnie przy montażu podłokietnika nie ma konieczności jego wymiany. Aby było tak jak być powinno warto natomiast zamontować wspornik podłokietnika - wymaga to niestety demontażu tunela.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam ponieważ boczki i fotele mam z Mpakietu i teraz nie wiem jaki tunel z podłokietnikiem będzie do tego pasował

 

Nie napisales czy te boczki sa z wersji przed czy po lifcie.

Jak już zostało napisane - jeśli reszta gratow jest z po lifta to i podłokietnik powinien być z polifta (i vice versa).

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Wymieniłem tunel na poliftowy i mam mały problem tj. przy łączeniu z kokpitem mam małe szpary od dołu. Z tego co widzę muszę zmienić 3 lub więcej elementy żeby to wyeliminować. Teraz szybkie pytanie, czy plastiki, które znajdują się od spodu deski będą pasowały z wersji poliftowej do przedliftowej?? Przerabiałktoś taki temat ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.