Skocz do zawartości

E91 Problem z klimą - biały proszek.


Rademenes.75

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Tego się właśnie obawiałem, ale jest cisza jak makiem zasiał. Nic nie poniszczone, wszystko na swoim miejscu i spasowane jak należy.

 

jak długo trwała cała operacja wymiany?

 

Tez się musze na to zdecydować, poleca ktoś jakiś sprawdzony warsztat z Opolskiego lub w miare nie daleko tego województwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam.

Wiosna nadchodzi a tu biały proszek leci. Więc mam takie pytanko czy to napewno parownik czy moze tez nagrzewnica? Wylatuje to białe ustrojstwo czy na klimie czy na samym nawiewie gdy samochód troche postoi i wlacze nawiew na mxa leci przez pare sekund no ale zaraz wszystko biale? Gdzie kupić taki parownik/nagrzewnice oczywiscie zamiennik i zeby pasował do mojej e91?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wcześniej 2 lata temu też pisałem o tym problemie ale na szczęście po około pół roku sypania przestało na szczęście nic nie czyściłem nie ozonowałem ,klimy nie nabijałem :D

 

U mnie też na zimę się uspokajało. Jak klimatyzacja jednak chwilę popracuje i zaparkujesz samochód w słońcu to czeka Cię niespodzianka. Musi się tylko trochę ocieplić. Na końcu życia parownika zaczął mniej sypać, było to efektem już bardzo zaawansowanej korozji. Kolejnym etapem było jego rozszczelnienie. To czeka każdy parownik który ma ten objaw, ciężko tylko przewidzieć moment.

 

teraz się zastanawiam czy wymieniać ten parownik czy nie ? czy może potraktować go chemią i ozonem czy to coś pomoże ?

 

To nic nie pomoże, może jeszcze tylko bardziej zaszkodzić. Uszkodzeniu uległ lakier który chroni aluminium przed utlenianiem. Tego procesu nie da się już odwrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu problem wystepuje tylko w e90?

Odsyłam to mojego wcześniejszego postu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=160961&start=30#p1158956. Po prostu do E90 trafiła seria wadliwych parowników, info z oficjalnych źródeł. Wygląda na to, że dopadnie prędzej czy później każdego kto ma samochód wyprodukowany przed wrześniem 2007.

 

czyli wchodzi w grę demontaż całej deski ;/ boje się o to że już to nie bedzie jak fabryka dała i zeby nie trzeszczało i itp.

W moim przypadku nie wiem nawet, czy nie jest lepiej. Po odebraniu samochodu nie znalazłem żadnego śladu demontażu, wszystko działa jak przedtem i absolutnie nic w deszcze nie trzeszczy. Też z tego powodu unikałem naprawy jak ognia, jednak rozszczelnienie parownika nie dało mi już wyboru. Nie robiłem tego w ASO bo cenę podali zaporową, tylko w warsztacie który już w nie pierwszym moim samochodzie uratował klimatyzację: http://www.swiftautoklimatyzacja.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.