Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

 

witam,

znikają mi piksele w wyświetlaczy radia i godziny.

Proszę o pomoc gdzie można to naprawić i jaki orientacyjny jest koszt takiej usługi.

Szukam fachowca z okolic Wadowic.

 

Pozdrawiam wszystkich :D

Opublikowano
Gdzie to Ci nie powiem, ale orientacyjny koszt (przynajmniej w mojej okolicy) >250 zł
Opublikowano
Gdzie to Ci nie powiem, ale orientacyjny koszt (przynajmniej w mojej okolicy) >250 zł
Opublikowano

Tu masz główny temat gdzie jest napisana własnoręczna naprawa pixeli w radio (dużo łatwiejsza niż w zegarach). Na 3 stronie wrzuciłem nawet zdjęcia mojego MIDa w radio jak wygląda po operacji (zdjęć sprzed nie ma ale praktycznie 60% pixeli mi już nie świeciła).

viewtopic.php?f=15&t=52561&start=30

Wystarczy trochę chęci, szkło powiekszające, odpowiednie narzędzie (pinezka) i zrobisz to za free.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Hej.

Odswieze temat.

Jestem po własnorecznej operacji naprawy pixeli. Niestety nieudanej :(

Nie udalo się nawet pomimo, że została zakupiona nowa taśma. Świecą poziome paski.

Coś gdzieś zwiera i czy to się mogło stać po operacji czyszczenia acetonem zaschnietego kleju na wkładce LCD (na szkle) ?

 

 

Pytanie najważniejsze:

Jak uruchomić licznik na stole, poza autem? Zeby od razu sprawdzić efekt naprawy.

Na filmie powyżej widać, ze dopiero po wpieciu białej złączki licznik zaczyna świecić, które to piny trzeba wykorzystać do wpięcia zasilacza?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukałem tej informacji ze 2 lata temu jak swój licznik naprawiałem, ale nie znalazłem. Latałem 5 razy do samochodu podpinać, w końcu w samochodzie robiłem na podłączonym.

 

Ogólnie nie polecam. Dość sprawnie operuję narzędziami, ale maksymalny efekt jaki uzyskałem to brak podświetlenia z jednej strony i 95% pixli działających.

Dodam tylko, że zmarnowałem 2 łączniki ścieżek, cały dzień, a po wszystkim wskaźnik paliwa zaniżał mi o 10L poziom w baku. a obroty zatrzymywały się po drodze na dół.

 

Podchodząc do tematu kolejny raz z chęcią zapłaciłbym te nawet 200pln za naprawę. U mnie skończyło się wymianą całego licznika za 250pln. :oops:

Opublikowano

Brak podświetlenia wynika z przepalonej żarówki. Żarówka łatwo dostępna, o symbolu R5 1.2W 12V z oprawką.

Jesli chodzi o wskazówki, to wykminiłem, że do poprawnej ich pracy, wszystkie wskazówki MUSZĄ wracać do punktu początkowego, siłą sprężyny zamocowanych na ośkach. W ten sposób komputer sterujący odnosi punkt zero, czyli miejsce z ktorego wskazówka startuje, a same silniki to zwykłe elektromagnesy. Jeśli same wracają bez pomocy to nie ma szans, zeby któryś wskaźnik poźniej źle pokazywał.

Zeby wskazówka wracała, to musi być wcisnieta odpowiednio do cyferblatu. Bo przy operacji zdejmowania i nakładania plastików, wskazówki potrafią się podniesc na ośce, a wtedy są kłopoty z prawidłowym działaniem sprężyny

 

Kurde, byłem przekonany, ze naprawa bedzie 100%. Wszystko ładnie wyczyściłem, styki na płycie do perfekcji, szkło wyświetlacza w miejscu styku z taśmą też, taśma nowa, precyzyjnie nalożona na styki, a tu klops :(

Na filmach wydaje się, że to takie proste, bez żadnych kombinacji, pieszczenia się z tym, etc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.