Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie czy nie macie takiego czegoś w waszych autach, mianowicie jeżdziłem wczesniej A4 110km po zmianie auta na 320d 150km wydawało mi sie w pierwszych tygodniach ze jest to rakieta, teraz nie mam juz takiego wrazenia nie wiem czy auto słabnie czy poprostu przyzwyczailem sie do mocy. Czy macie w swoich autach tak? Pozdrawiam
Opublikowano

Mi po kilku latach motocykl klasy Supersport też wydaje się wolny. A co mówią pasażerowie - oni się tak prędko nie przyzwyczajają. Badanie na hamowni to 30-50 pln w sumie nie dużo.

 

Pzdr

Opublikowano
filtry zmien, zaworek do regulacji turbo, nasmaruj ciegno turbo, wyczysc kolektor i egr (mozesz egr odlaczyc w ogole) zeby auto lepiej oddychalo, wytnij katalizatory :) to sa rzeczy ktore zrobisz prawie sam moze poza cieciem katalizatorów ale wyjdziesz na tym na plus :) na koniec zostaje wirusik czyli ponad tysiaka i dostaniesz plus 30 koni i zdrowo niutonków to na kolejny czas ci starczy, potem 330d i ta sama historia od nowa :)
szukam
Opublikowano
filtry zmien, zaworek do regulacji turbo, nasmaruj ciegno turbo, wyczysc kolektor i egr (mozesz egr odlaczyc w ogole) zeby auto lepiej oddychalo, wytnij katalizatory :) to sa rzeczy ktore zrobisz prawie sam moze poza cieciem katalizatorów ale wyjdziesz na tym na plus :) na koniec zostaje wirusik czyli ponad tysiaka i dostaniesz plus 30 koni i zdrowo niutonków to na kolejny czas ci starczy, potem 330d i ta sama historia od nowa :)

 

tego bym nie robił poniewaz zwiekszysz temperature spalania co niekorzystnie wpływa na tłoki, zawory, korby :cool2:

Opublikowano
wiekszosc znajomych jezdzi na odlaczonym egr i ani troche sie nie martwia wieksza temperatura spalania poniewaz wola zeby silnik chodzil na czystym powietrzu a nie na spalinach :) ja aktualnie testuje jak jest z odlaczonym i wrazenia pozytywne
szukam
Opublikowano
Tak wlaasnie myślałem ze mi sie wydaje nie wiem troche nie chce mi sie wycinać katów czyścić odłączać itp. Filtry świeżo po wymianie wszystkie jeszcze odma mnie czeka tylko ale raczej pojade na tego czipa... kiedyś miałem 2,5 TDI też w A4 i po czipie auto dostaje drugie życie aż chciało sie jeździć. Pozdrawiam wszystkich !!
Opublikowano

jak ci sie nie chce czyscic albo wymieniac to sprzedaj auto, masz podejscie takie dziwne, EGR sie brudzi jak i kolektor, do polowy bedziesz miec to zapchane ale po co wyczyscic, to samo z filterkami przy zaworach od turbo i egr, wymien albo wyczysc chociaz. Nie musisz sam, oddaj do mechanika i powiedz co ma zrobic jak masz kase bo za tydzien zalozysz kolejny temat ze ci sie turbina przywiesza a zaworek zasyfiony.

Co do katalizatorów to masz racje, wystarczy podjechac do gosci od tlumików zaplacic 100, odebrac auto za godzine i sprzedac katalizatory za jakies 500 :) masz racje ciezka praca z tym wycinaniem :duh:

szukam
Opublikowano
Jak mi sie przywiesi turbina coś sie bedzie działo to wtedy dam do mechanika znajdzie i zrobi, narazie założyłem posta czy wszyscy mają takie wrażenie jak polatają dłużej autem że jest słabsze.Dzisiaj robiłem test auto przyspiesza normalnie do 200 wskazówka idzie żwawo v max 220kmh czyli nie jest źle. Wycinać katy?? Nie jestem jakimś kombinatorem żeby wyciągać z auta jakieś smieszne bebechy żeby zarobić pare groszy niech sobie wycina i bawi sie z ogołacaniem auta ktos komu później sprzedam to auto. Poczyścić zaworki turbo kolektor zmienić przewody na nylonowe czy takie tam byłoby dobrym zabiegiem ale sie nie chce. Leje paliwo wymieniem filtry oleje robie zawieszenie jeśli tylko coś puknie lub coś jest nie tak ale jestem użytkownikiem auta i ono służy mi a nie ja jemu.
Opublikowano
katy sie wycina zeby silnik pozbywal sie spalin lepiej poniewaz wiadomo jakie przebiegi juz maja te auta :D a ze mozna je sprzedac to inna sprawa :) skoro wymieniasz filtry to tych filtrow jest troche wiecej niz te co zawsze wymieniasz. O auto wystarczy zadbac, a uniknie sie problemow, tym bardziej ze na forum ten silnik jest rozpracowany bardzo mocno i jest znany z tego ze gubi moc, wiec podaje ci rozwiazania co zrobic zeby mu ulatwic oddychanie i prace. Wyczyszczenie egr od razu powoduje lepsze zbieranie sie z dolu, tak samo jak zawor od turbo. Kolektor tak samo bedzie do polowy zalepiony sadza.
szukam
Opublikowano
Ja miałem tak od samego początku, nie wiem od czego to zależy. Parę lat wcześniej po przejechaniu się magicznym 1.9 TDi 101 KM czułem przyśpieszenie, tutaj jakby mniej. Druga sprawa, że w 1.9 TDi czucie przyspieszenia jest złudne. :)
Opublikowano
Właśnie miałem założyć temat o identycznym tytule :mrgreen: ja mam troszkę inny problem: w upalny dzień, nawet gdy jadę bez klimy moje 136km się jakieś takie rozleniwione wydaje (szczególnie czuć przy ruszaniu bez gazu - jakby gorzej ciągło; no i samo przyspieszenie jakieś takie gorsze). Za to jak nastaje wieczór, to wyraźnie lepiej się zbiera, ruszanie bez gazu jest o wiele gładsze i szybsze. EGR i wszystkie płyny/filtry miałem czyszczone/wymieniane nie dalej niż w grudniu (w ASO). Czy mam już zacząć żebrać na nową turbinę pod kościołem? :mad2: może to normalne, że zachowuje się jak jego pan - w gorącu ospały i powolny? ;)
Opublikowano
Właśnie miałem założyć temat o identycznym tytule :mrgreen: ja mam troszkę inny problem: w upalny dzień, nawet gdy jadę bez klimy moje 136km się jakieś takie rozleniwione wydaje (szczególnie czuć przy ruszaniu bez gazu - jakby gorzej ciągło; no i samo przyspieszenie jakieś takie gorsze). Za to jak nastaje wieczór, to wyraźnie lepiej się zbiera, ruszanie bez gazu jest o wiele gładsze i szybsze. EGR i wszystkie płyny/filtry miałem czyszczone/wymieniane nie dalej niż w grudniu (w ASO). Czy mam już zacząć żebrać na nową turbinę pod kościołem? :mad2: może to normalne, że zachowuje się jak jego pan - w gorącu ospały i powolny? ;)

 

prosta sprawa :D podczas 30stopnowych upałów powietrze nie jest dostatecznie chłodzone przez IC wiec masz wyższą temp w kolektorze dolotowym... wieczorem temp spada wiec ... powietrze ma niższą temperature :cool2: gdzies wyczytałem ze 4stopnie mniej w dolocie to 1km wiecej :cool2: dlatego tak ważny jest drożny i duży IC :)

Opublikowano
prosta sprawa :D podczas 30stopnowych upałów powietrze nie jest dostatecznie chłodzone przez IC wiec masz wyższą temp w kolektorze dolotowym... wieczorem temp spada wiec ... powietrze ma niższą temperature :cool2: gdzies wyczytałem ze 4stopnie mniej w dolocie to 1km wiecej :cool2: dlatego tak ważny jest drożny i duży IC :)

 

Dzięki za fachową odpowiedź! :)

Opublikowano
katy sie wycina zeby silnik pozbywal sie spalin lepiej poniewaz wiadomo jakie przebiegi juz maja te auta :D a ze mozna je sprzedac to inna sprawa :) skoro wymieniasz filtry to tych filtrow jest troche wiecej niz te co zawsze wymieniasz. O auto wystarczy zadbac, a uniknie sie problemow, tym bardziej ze na forum ten silnik jest rozpracowany bardzo mocno i jest znany z tego ze gubi moc, wiec podaje ci rozwiazania co zrobic zeby mu ulatwic oddychanie i prace. Wyczyszczenie egr od razu powoduje lepsze zbieranie sie z dolu, tak samo jak zawor od turbo. Kolektor tak samo bedzie do polowy zalepiony sadza.
No kolego powiem ci szczerze że mnie namówiłeś :) zrobie te rzeczy w najbliższym czasie i efektem podziele sie na forum a ty u siebie wycinaleś katy?
Opublikowano

chcialem wyciac, mechanik podniosl auto, popukal w puszki i powiedzial ze sa puste w srodku juz i jeszcze spawy zobaczyl i niestety lipa :) a myslalem ze jeszcze poprawie osiagi :) oczywiscie nie trzeba ich wycinac, mozesz albo w aso zamowic albo jakies zamienniki ale koszty sa ogromne. Po prostu one sie zapychaja z czasem, potrafi sie cos ukruszyc, przytkac i takie historie.

http://img801.imageshack.us/img801/7305/12052011242.th.jpg

odkrec u siebie ta gumowa rure co idzie do EGR i zobacz co masz w srodku jesli czysty to gratuluje, jesli tam nikt nie zagladal to widok bedzie przypominal stary komin zalepiony sadza do polowy. Tak samo odkrec egr, kilka srubek (zadna filozofiia) i zobacz jak wyglada wlot do kolektora, polowa otworu bedzie zaklejona sadza chyba ze juz ktos to czyscil.

Sa poradniki, samemu mozna to zrobic - no czyszczenie kolektora troche trudniejsze ale mozna samemu. Zaworek przy turbo najpierw wyczysc a kiedys pomysl o zmianie bedzie auto szybciej reagowac na pedal gazu, czujnik za kolektorem tez mozesz wyczyscic bo tak samo bedzie zalepiony.

Rozumiem ze moze ci sie nie chciec albo nie masz warunkow czy cos ale to zlec to ludziom w warsztacie i zobaczysz roznice :)

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.