Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Czy ktos mial ten problem, plyta od nawigacji nie zawsze dziala (czasami jej nie czyta) nie wiem co to moze byc za przyczyna?
Opublikowano

niestety ja też mam ten problem i z tego co wyczytałem możliwości jest kilka

1. uszkodzony laser (mam nadzieję że to jest u mnie bo koszt naprawy niewielki)

2. może płyta DVD ale sprawdzałem kilka mam oryg. z 2008 i pirata 2010 i na obydwu to samo

3. uszkodzenie "centralki" Idrive (jeśli mylę nazwę tego urządzenia proszę mnie poprawić) i jeśli to jest ta awaria to koszt naprawy znaczący z tego co się dowiadywałem 500-1000

4. możliwe że trzeba wgrać nowy soft (ale w to jakoś mi się nie chce wierzyć)

jeżdżę z tym problemem od kilku miesięcy i nie mogę się zdecydować na wymontowanie całego tego osprzętu zawsze jest jakieś ale... ;)

u mnie objawia się to w taki sposób że mogę wybrać cel podróży po czym w trakcie jazdy po ok 15 min navi wyłącza się i pojawia się napis incoret DVD itp... (coś w stylu zła płyta w tej chwili nie pamiętam) a czasami od razu gdy włączę navi już w momencie wyszukiwania nowego celu potrafi się zaciąć i ten cholerny napis

Opublikowano
niestety ja też mam ten problem i z tego co wyczytałem możliwości jest kilka

1. uszkodzony laser (mam nadzieję że to jest u mnie bo koszt naprawy niewielki)

2. może płyta DVD ale sprawdzałem kilka mam oryg. z 2008 i pirata 2010 i na obydwu to samo

3. uszkodzenie "centralki" Idrive (jeśli mylę nazwę tego urządzenia proszę mnie poprawić) i jeśli to jest ta awaria to koszt naprawy znaczący z tego co się dowiadywałem 500-1000

4. możliwe że trzeba wgrać nowy soft (ale w to jakoś mi się nie chce wierzyć)

jeżdżę z tym problemem od kilku miesięcy i nie mogę się zdecydować na wymontowanie całego tego osprzętu zawsze jest jakieś ale... ;)