Skocz do zawartości

Dziwny dźwięk silnika w 318d 143km


Wujek22

Rekomendowane odpowiedzi

Na pompie wtryskowej nie przeskoczy tylko na wale korbowym - chyba nie widziałeś tej konstrukcji na żywo !!!! Łańcuch się urwie a nie przeskoczy !!!

 

no jednak widziałem, rozbierałem i składałem dziesiątki razy, sugerujesz, że największym problemem jest zębatka stanowiąca integralną częśc wału korbowego i wytrzymałośc osadzonego na niej łańcucha - otóż dźwięk powodują niewłaściwie wykonane ślizgi łańcuchów, źle wykonana zębatka na wale jak i kółko pompy paliwa, ale te błędy składają się na co najwyżej właśnie głośniejszą pracę i powiedzmy do przebiegu 300 tys nie zagrażają silnikowi, moja opinia skłania się do wyeksploatowania wpierw wadliwej jednostki w stopniu możliwie maxymalnym gdyż i tak jedynym sensownym rozwiązaniem jest zmiana silnika, ta robota z wymianą wału włącznie się po prostu nie opłaca. kilkukrotnie też porównywałem przed rozbiórką parametry ustawienia rozrządu przed rozbiórką i nigdy nie znalazłem żadnych śladów wskazujących na jakieś przestawienia w tym układzie, wszystkie znaki, włącznie z idealnie pasująca blokadą wałków balansowych w pompie oleju, ustawiają się bez problemów przed demontażem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A u mnie ten dźwięk kompletnie zanika kiedy silnik sie porządnie nagrzeje a ja go trochę przepedzę np autostradą... dziwne dośc

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej opinii świadczy to o znikomości problemu, układ przekładni mechanicznych opartych na łańcuchach i zębatkach który jest bezszmerowy to chyba bardzo trudne zadanie które nie zawsze dobrze wychodzi producentom aut, musi do byc jakis malutki margines tolerancji decydujący o tym...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

BMW w DE do 100.000km jezeli masz robione przeglady w ASO placi za wszystkie czesci (2000E) i przewaznie daje 50% a nawet 75% upustu na robocizne (klient czesto placi tylko 500E). Silnikow nie wymieniaja, tak jak pisano wczesniej do wymiany wal, lancuchy etc.

W Polsce pewnie nie chca tego tak samo robic, jak nie wymieniaja wadliwych przekladni w X3.

Czy jezeli to caly czas szelesci to nie sypia sie opilki do silnika?

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.