Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

komunikat jak w tytule a auto nie odpala, rozumiem OFF, wszystko jasne ale ON i nie można odpalić :mad2: :mad2:

 

po ~10 próbach i odczekaniu ~20minut, w którym BMW ASSISTANCE zadzwoniło, że wypuszczają lawetę auto ożyło ...

 

nie byłem jeszcze na kompie, i nie wiem czy się wybiorę jak objaw się nie powtórzy ale może ktoś cos takiego miał :?:

 

1. mój przypadek z czymś takim, że się samo zepsuło i samo naprawiło...w przypadki nie wierzę i jak nie był to "paproch" w paliwie to coś się powinno zepsuć...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Byc moze faktycznie jakis "paproch"

Kiedys mialem cos podobnego w innym aucie (tdi)-jadac nagle spadła moc,auto gasnie-robie redukcje puszczam sprzeglo i auto jedzie dalej jakby nigdy nic i nigdy sie to nie powtórzylo a usterki nie diagnozowałem :duh: :nienie: :D

icon4.png
Opublikowano
AO a gdzie stales tym autem ? Bo ja w Krakowie jak stawalem A4 w takim jednym miejscu (linie wysokiego napiecia, sporo magazynow , mini zakladow) to nie moglem wlaczyc/ wylaczyc alarmu, nie moglem odpalic samochodu (karta odcinajaca zaplon) , i balem sie ze juz stamtad nie wyjade. ...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu...

 

auto nie odpalało przy mocnym nagrzaniu, odpalało po ostudzeniu...

 

przy problemie pojawiał się:

- wykrzyknik na małym kompie,

- napis na navi o włączonych wtryskach (injection) lub włączonm zapłonie (ignition), napisy występowały zamiennie,

- ikonka o wadliwych spalinach.

 

wszelkie oznaki znikały po odpaleniu auta, z racji, że zagadnienie wystąpiło klikakrotnie pojechałem na komp, na kompie nie wykazało błędów, problem z zapłonem i opisane napisy wystąpił także podczas próby odpalenia bezpośrednio u diagnosty, jak były komunikaty to komp nadal nie pokazywał błędłów :mad2: wprawiło to w zdziwienie nawet Pana diagnostę...

 

profilkatycznie pojechałem na odcięcie dodatkowego immobilisera ale tylko opcji odpowiedzialnej za zapłon i dziś problem nie wystąpił pomimo, że auto było "mocno" jeżdżone i gaszone kilkanaście razy...

 

pojeżdźę jeszcze z tydzień i jak "problemu" nie będzie to przyczyną na 99% jest dodatkowy immobiliser

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

dodatkowe zabepiecznie...

 

firmowe jak każdy wie są problemem tylko dla użytkownika/właściciela, nie są problemem dla złodzieja, który odpala takie auto krócej niż użytkownik :mrgreen:

 

dodatkowe, dobre zabepieczenie wydłuża przeważnie czas ukradzenia o kilka minut w którym potencjalny złodziej odpuszcza...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

dodatkowe, dobre zabepieczenie wydłuża przeważnie czas ukradzenia o kilka minut w którym potencjalny złodziej odpuszcza...

:D jak Ci beda chcieli rabnac ten samochod to nie beda to dzieci z wiertarkami ... :roll: :roll: takie dodatkowe zabezpieczenie w zasadzie najwiecej daje Twojemu spokojnemu sumeniu i dobremu snu :wink: .

Gorzej bedzie jak wejda nie beda mogli odpalic i ze zlosci potna Ci w aucie deske, skory, rozpierzpa ekran IDrive i bedziesz pol auta wymienial - widziaelm taki przypadek. Ostatnio nawet widzialem A5 po takim zajsciu :D - do sprzedania

 

Jasne ze swiadomosc tego ze ma sie dodatkowy "myk" sprawia ze jestesmy spokojniejsi ale wg mnie to tylko pozorne co nie znaczy ze moglbym bez tego zyc :lol: .

 

p.s. goscie ktorzy zawijaja takie fury sledza Cie dobre kilka dni i wiedza co masz w samochodzie lepiej niz Ty sam :wink:

 

zreszta o czym my tu debatujemy kto sie bedzie porywal na jakies 318i :wink:

a tak na powaznie lepiej moze nawet nie myslec o takich sprawach ....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kolega AO chyba nie ma 318i, ponieważ z tego co wpisał niżej to 330 ?? a zdjęcie jak zdjęcie jakiś tam avatar - tak myślę :)

przeciez to jest chyba oczywiste :D dodalem tam taki znaczek " :wink: " ale go nie dojrzales chyba :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
potwierdzam, że przyczną problemu zapłonu w moim przypadku oraz wyświetlanie komunikatów jak w tytule okazał się dokładany immobiliser , który uległ uszkodzeniu ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam również mam problem z odpaleniem auta, już z 3 razy coś takiego mi sie zdarzyło tylko u mnie problem polega na tym że nie odpala jak jest zimny silnik. Po kilku próbach naciśnięcia START wyskakuje wykrzyknik i "ignition switched on" po ok 20 minutach prób udało mi się auto odpalić
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, piszę gdyż teraz mój problem jest jeszcze większy :P Teraz mam problem z odpaleniem auta za każdym razem, gdy auto postoi przez całą noc odpala po ok 10-15 minutach prób a gdy odpalam auto zaraz po jeździe to ok 2-3 minuty :P I teraz zaczynam się coraz bardziej niepokoić. Byłem w tamtym tygodniu na komputerze i nie było żadnych błędów. Prosiłbym o jakąś podpowiedz na ten temat :)
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
wez miernik i sprawdz akumulator
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Znalazłem problem, okazało się że przewód plusowy był zasiarczony i się rozleciał w tym miejscu. Teraz już sprawa przewodu naprawiona. Auto kręci ale nie chce odpalić :( Może ktoś podpowiedzieć czemu? Auto stało prawie cały dzień bez podłączonego plusa, gdy nie chciało jeszcze kręcić próbowałem odpalenia z tzw popychu ale nic to nie dało czy to może mieć wpływ? Co teraz robić? :P Odkręciłem metalowy przewodzik poaliwowy dochodzący do listwy pod kolektorem i nie daje paliwa. Dalej niestety nie wiem co robić :(
Opublikowano
Auto stoi u mechanika, lecz twierdzi że to na 95% pompa paliwowa. Czy może być taka możliwość żeby po próbie odpalenia auta na tzw "popych" uszkodziła się pompa?
Opublikowano
Mechanik podłączał go pod komputer i właśnie stwierdził że nie ma ciśnienia stwierdził że do odpalenia potrzebne jest 150 bar a u mnie w aucie teraz dochodzi do 90 wcześniej było 30 (sprawdzene już na manometrze)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.