Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:shock: Jestes chyba pierwszy z takim doswiadczeniem, bynajmniej nie widzialem tutaj jeszcze tematu o rozerwanym RUNFLAT. Czy opona byla nowa i u Ciebie caly czas, bo w sumie nie wiadomo czego doswiadczyla wczesniej. Chyba ze wada produkcyjna. :?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Pierwsze pytanie to czy miałeś je nowe/czy użytkowałeś na nich auto od samego początku :!: :?:

Bo jeśli nie to ktoś widocznie jeździł na kapciu przez dłuższy czas a jeśli się tak jeździ RUNFLAT uszkadza się od wewnętrznej strony.

Opisywałem kiedyś to swoim poscie gdzie opisywałem przykład złapania kapcia przez mojego ojca.

Opona na poniżych fotkach w chwili wbicia gwoździa znajdowała się na feldze BMW X6.

Rozmiar opony 255/50 R19 BRIDGESTONE DUELER.

Po czym od razu zeszło powietrze i pojawił się komunikat o spadku ciśnienia.

A że była to niedziela i brak czasu na Assistance auto pokonało dystans 200km z hakiem przy średniej prędkości 80km/h

Czyli potwierdzenie że opony dają radę nawet przy dosyć ciężkim samochodzie jakim jest X6-tka.

Wiadomo opona po takiej jeździe/trasie do wyrzucenia. Uszkodzenia poniżej.

 

http://img534.imageshack.us/img534/2043/20110111219.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/454/20110111220.jpg

http://img191.imageshack.us/img191/5/20110111217.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/8962/20110111216.jpg

 

Jeśli ktoś kiedyś podobnie jeździł u ciebie i potem załatał dziurę to wszystko wskazuje że taki wyszczał był spowodowany taką jazdą bez powietrza.

Jeśli zakładałeś je nowe to pozostaje ci gwarancja. I próby odzyskania odszkodowania od sprzedawcy/producenta

Opublikowano
jechalem do mechanika i w drodze mi ja rozwalilo.Jak sie jej jeszcze nie pozbyl postaram sie dodac zdjecie.Predkosc okolo 140km/h,opona continental sportcontakt 3,225/45r17.Mialem ja od nowosci czyli jakies 1.5 roku.Rozdarlo ja centralnie na rogu pod bierznikiem na okolo 10cm.Niema mowy ze byla naprawiana,klejona itp.Na poczatku dostala bicia a potem wystrzal.To bylo prawe tylne kolo,lekkie zachwianie prawie nie odczowalne i kontrolka.Nie mysle nawet co by bylo jakby to byla zwykla opona.Jazda na kapciu jakies 10km nawet nie najgorsza,tylko przy skretach bylo dziwne odczucie.Opony i tak mialem nowe kupic choc jeszcze nie sa te tragiczne,jakies 2mm maja bieznika.
Opublikowano

Czyli najprawdopodobniej wada produkcyjna ( innej opcji nie ma chyba ). Jeśli nic się nie stało a opony miły taki mały bieżnik chyba nawet nie warto zgłaszać tego na gwarancję itp. Znając Polskie realia szkoda nerwów... Takie moje zdanie,

Pozdrawiam :)

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Dzis cholera wlazl mi gwozdz i sie choinka na desce zaswiecila. Czy warto jest takie opony naprawiac? A moze tylko nowe wchodza w rachube? Auto stoi w salonie BMW na ogledzinach :mad2: :mad2: :mad2:
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Opona jak opona, jezeli nie jest uszkodzona z boku to mozna śmaiłomkleić ;) :cool2:

Dzieki za info, problem w tym, ze na pierwszy rzut oka nic nie widac. Nawet nie wiadomo ktora opona. Wiadomo, ze dostala ostro bo na desce jest czerwone ostrzerzenie a nie zolte (czyli szybko traci cisnienie). A nie orientujesz sie ile takie naprawy kosztuja i czy wogole warto? Powiedzieli mi ze na nowa bede musial dac okolo 1300 PLN. A czy takie naprawy wplywaja jakos ujemnie na warunki jazdy? Kurde co za pech.. Nawet tego nitu nie zauwazylem, kobieta w ostatniej chwili zauwazyla cos na drodze i tylko uslyszalem dzwiek, nastepnie powleklo sie ze 100 metrow wbite w kole i odpadlo. Po przejechaniu kolejnych 500-700metrow zapalila sie choinka. :mad2:

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Wlasnie dostalem telefonik z servisu i nalezy sie poprawka... moje kapcie to Potenza RSC 255/30 R19 i cena za sztuke to 2200 PLN i nie da sie ich naprawic... Naprawiane nie maja juz swoich wlasciwosci.. :cry2:
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Niewiem jak z RSC, ale normalną oponę się naprawia i wszystko jest OKEJ. Daj sobie spokój z kupowaniem opon w serwisie za 2200zł/szt. Można kupić gdzie indziej sporo taniej.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Wlasnie dostalem telefonik z servisu i nalezy sie poprawka... moje kapcie to Potenza RSC 255/30 R19 i cena za sztuke to 2200 PLN i nie da sie ich naprawic... Naprawiane nie maja juz swoich wlasciwosci.. :cry2:

Kolejny minus na konto opon Run Flat...

arti200. Pozdrawiam!
Opublikowano
Niewiem jak z RSC, ale normalną oponę się naprawia i wszystko jest OKEJ. Daj sobie spokój z kupowaniem opon w serwisie za 2200zł/szt. Można kupić gdzie indziej sporo taniej.

 

Pzdr

 

Problem w tym, ze mam auto od nowosci i jest wciaz na gwarancji. Jesli bede dzialac na ''wlasna reke'' i cos wyjdzie nie tak to mam pozamiatane. Niestety jestem zmuszony kupic te opone i dostane oryginalna fakture od BMW. To jest wazne dla mnie z punku odsprzedazy samochodu.

 

Szukalem uzywanych ale ceny sa tylko 20-30% mniejsze no i ich zrodlo pochodzenia niewiadome. Duzo jest podrobek lub naprawianych wsrod uzywek.

 

Stara opone wezme do regeneracji, moze sie jeszcze kiedys przydac. Tutaj takie uszkodzone malozjezdzone skupuja i mozna dostac nawet okolo 300-500 zl w zaleznosci od zuzycia.

 

Dzisiejsze zdazenie daje mi sporo do myslenia, bo co jakby poszly 2 czy wszystkie na raz? Tutaj jezdza tiry ktore gubia czesci metalowe zostawiajac je na drodze. Az strach teraz bedzie mi jezdzic na takich drogich kapciach w morde jeza...

 

Jest jakas tansza alternatywa do felg 19 calowych by w miare to jeszcze jakos wygladalo?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ja mam latanego runflata i jest ok, tydzien temu kolejna opona zalapala gwozdzia i ja tez bede latal nie ma problemu z tym .

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Co ma gwarancja auta do założonych opon. Złapałeś kapcia - trudno. Nie ze wszystkim trzeba jechać do serwisu. Skoro tych opon się nie naprawia, albo ty nie chcesz jej naprawić to kup sobie używany komplet opon za 2 tys. i będzie OKEJ. Opony powinno się wymieniać parami.

 

Niestety mając taki profil opony trzeba się liczyć z tym, że nawet na małej dziurze będzie po oponie. To nie na nasze drogi.

 

A tak na przyszłość jak masz kapcia to proponuje się wybrać do jakiegoś przyzwoitego wulkanizatora, bo to, że opona będzie zakwalifikowana jako " śmieć " można było się spodziewać zaprowadzając auto do ASO.

 

http://allegro.pl/continental-contisportcontact-5p-255-30-zr19-i2364596316.html

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Co ma gwarancja auta do założonych opon. Złapałeś kapcia - trudno. Nie ze wszystkim trzeba jechać do serwisu. Skoro tych opon się nie naprawia, albo ty nie chcesz jej naprawić to kup sobie używany komplet opon za 2 tys. i będzie OKEJ. Opony powinno się wymieniać parami.

 

Niestety mając taki profil opony trzeba się liczyć z tym, że nawet na małej dziurze będzie po oponie. To nie na nasze drogi.

 

A tak na przyszłość jak masz kapcia to proponuje się wybrać do jakiegoś przyzwoitego wulkanizatora, bo to, że opona będzie zakwalifikowana jako " śmieć " można było się spodziewać zaprowadzając auto do ASO.

 

http://allegro.pl/continental-contisportcontact-5p-255-30-zr19-i2364596316.html

 

Pzdr

 

Mieszkam na wyspach i nie ma tutaj za duzo zlotych raczek w tanich warsztatach. Bylem swiadkiem jak w ''pseudowarsztacie'' mlody niedoswiadczony mechanik urwal srobe przy kole (te ostatnia kluczowa). Poniewaz nie mogli odkrecic kola dokrecili z powrotem i kazali jechac gdzie indziej.. Tutaj albo sie robi naprawy jakiekolwiek w autoryzowanych serwisach albo u zaufanego kolegi, najlepiej polaka mechanika.. Moje auto nie jest warte takiego ryzyka. Niestey bol wielki, ale co zrobic.

 

Jedyny plus calego zajscia to taki ze samochodem mozna normalnie jechac i pozalatwiac wszystkie sprawy. Nie trzeba wzywac lawety i nie trzeba sobie brudzic rak. Samochod wyglada tak samo, nie widac ze ma kapcia..

Jednak takie rozwiazanie jest dla bogaczy..

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Dzis cholera wlazl mi gwozdz i sie choinka na desce zaswiecila. Czy warto jest takie opony naprawiac? A moze tylko nowe wchodza w rachube? Auto stoi w salonie BMW na ogledzinach :mad2: :mad2: :mad2:

 

Oczywiście ze się klei po gwozdziach tojest zwykła opona tylko ma wzmocnione boki ,w moim przypadku pewnego czasu najechałem na jakieś żelastwo i szrama na 5 cm. ale jeszcze przejechałem bez powietrza około 200 km oczywiście v max 90 km /h. :D

Opublikowano

Dobra kilka fotek felernej usterki..

 

Od zewnatrz:

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/opona/01.JPG

 

od wewnatrz:

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/opona/02.JPG

 

Prosze ocenic jak wyglada bierznik po przejechaniu 18 tys km:

 

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/opona/03.JPG

 

 

Bede ja probowal zregenerowac. Jak dla mnie to opona wyglada jak nowa, az szkoda wyrzucac. :mad2:

 

PS. Wciaz jedna rzecz nie daje mi spokoju.. Gdzie ta pianka? Podobno te opony maja jakis system ze jak sie przebijaja to niby jakas pianka w srodku sie robi i dlatego mozna jechac.. Prawda to w koncu czy bzdura? Wyczytalem takie info na http://www.bridgestone.co.uk. Pisza tam tez ,ze naprawy sa niezalecane, bo opona bardzo traci na wlasciwosciach, nie mozna jej wywazyc, itd, itp.. Rozumiem jak ktos jezdzi 250 km/h to tylko nowe zalecane, ale do normalnej jazdy powiedzmy do 150km/h taka regenerowana nie dalaby rady?

Nie wiem co mam juz sam o tym myslec..

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Run Flat nie ma żadnej pianki tylko wzmocnione boki, dlatego oponiarze ich nie lubią. I na tych bokach możesz jechać, piankę to wstrzykuje się do przebitej zwykłej opony jak nie chce ci się zmieniać albo nie masz zapasu (jak wielu 3er kierowców ze zwykłymi oponami).
Opublikowano

nie wierze, ze kazdy zmienia felgi na zimę w ASO, słabo musiałeś szukać kolego.

 

pomijając już fakt, że ten model bridgestona to syf jakich mało, a płacić 2500 za jedną oponę to złodziejstwo w biały dzień.

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano
Witam tez mieszkam na wyspach i dwa lata wstecz zlapalem sporego gwozdzia w runflacie podjechalem do warsztatu i zrobili od reki bez zadnych problemow opona po naprawie nie stracila zadnych wlasciwosci jezdnych pozdr.
Opublikowano
Ja też jeździłem z gwoździem koło 200 km potem wulkanizator i daje rade. Regeneracja była jakieś 20 tys km temu i nie ma najmniejszych problemów
Opublikowano
Witam tez mieszkam na wyspach i dwa lata wstecz zlapalem sporego gwozdzia w runflacie podjechalem do warsztatu i zrobili od reki bez zadnych problemow opona po naprawie nie stracila zadnych wlasciwosci jezdnych pozdr.

 

A gdzie Ci zrobili uszkodzona i za ile?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.