Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu mam dziwny problem przy wciskaniu sprzęgła. Dziene sie to zawsze na drugim biegu. Po wciśnięciu sprzegla slychac jakby jakas "sprężyne". Ruszajac z pod świateł, wrzucam dwójkę wciskam gaz a auto muli jakby mial 5koni po chwili słychać jakby dopiero owa sprezyna odskoczyla i auto zaczyna jechać normalnie. Dodam ze niby miałem zmieniane kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym. Moze wina leży po stronie docisku? Spotkał sie kiedyś ktos z czymś takim? Moze wina lezy po drodze od pedału a sprzęgła? A moze zaworek o którym mowa na grupie? Bmw e90 320i 2005

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam wszystkich, mam już bmw e 90 3 lata i co zima wraca ten sam problem auto odpala super w zimę zero falowania nic sie nie dzieje w czasie jazdy zaczyna dziwnie poszarpywać to nie jest ciagłe szarpanie tylko takie skoki jak by odcinało zapłon na 1 sek na lekkim gazie jest to nie odczuwalne ale po dodaniu gazu pojawiają się szarpnięcia po przejechaniu nie wiem 10 km jak się zagrzeje chodzi idealnie Dziwne to jest i strasznie mnie to drażni bo tak nie powinno się dziać nie jest to normalne że do czasu jak się zagrzeje jest ok .Mam wymienione świece żarowe +moduł wtryski zregenerowane,wymieniony filtr paliwa, zaślepiony kolektor ssący nie pokazuje żadnych błędów Może ktoś wie co to może być albo co wymienić .

 

Witam dalej nie umiem do tego dojśc co może być przyczyną tych szarpnięć,auto odpala dobrze do czasu jak się zagrzeje nawet na postoju czuć delikatne szarpanie jak by odcinało zapłon w czasie jazdy szarpnięcia są odczuwalne na każdym biegu nie może to być sprzęgło czy dwumas bo był sprawdzany i jest ok .Czy to może być jakiś czujnik temperatury i do czasu jak się zagrzeje to jest ok ??

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam kolegów:)

Kupiłem E91 silnik n46 150km miesiąc temu.

Miałem również szarpanie czy jak to niektórzy mówią "kangurka" przy ruszaniu na parkingu musiałem wysprzęglić i ruszyć jeszcze raz dodając więcej gazu.

Problem był tylko przy ruszaniu, w czasie jazdy zero problemów, ale u mnie było już słychać dosyć mocno dwumas także nie tylko sprzęgło było do wymiany.

Od wczoraj jeżdżę z nowym sprzęgłem i dwumasem, problem zniknął całkowicie, mój przebieg oryginalny to 169tys, koszt wymiany niestety 3200zł.

Opublikowano

poczekaj aż się nowe sprzęgło z dwumasą ułożą.

Problem szybciutko wróci.

 

Podobnie można "uleczyć" chwilowo w postaci lekkiego przypalenia sprzęgła. Wystarczy ze dwa razy krótko przeciągnąć, bo jak ktos przypala do wyczucia swądu spalonego sprzegla, tzn ze duzo za duzo przegiął.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Ten sam problem e90 2.0d 163km

Po zakupie samochodu wszystko ładnie , od jakiegos czasu na zimnym szarpanie calym samochodem podczas ruszania. Dodawanie gazu tylko pogarsza sprawe.

Po przejechaniu ok 10 km problem ustaje i ruszac mozna bez gazu - brak szarpania.

Wiele osob ma podobny problem. Ja odwiedzilem kilku mechanikow i uslyszalem " pewnie sprzeglo" jednak nie wydam 2,5k bo ktos ma jakies domysly.

Ktos sie uporal z tym problemem ? Bylbym wdzieczny za odpowiedz.


Pozdrawiam.

Opublikowano
Mi pomogła wymiana płynu hamulcowego :)

 

To na pewno nie :D

Wymienialem tarcze i klocki + wlasnie plyn hamulcowy i nie pomoglo.

Nie jest to mozliwe zeby tyle ludzi mialo ten sam problem i nikt go jeszcze nie rozwiazal.

Ktos , cos ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przecież w tym wątku zostało już wszystko napisane..

problemem może być:

-dwumas

-łożysko oporowe

-sprzęgło

Opublikowano
przecież w tym wątku zostało już wszystko napisane..

problemem może być:

-dwumas

-łożysko oporowe

-sprzęgło

 

Bylo napisane co moze byc problemem. W moim pytaniu chodzilo o to czy ktos rozwiazal problem i co bylo przyczyna. Jak sam napisales jest ich kilka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bylo napisane co moze byc problemem. W moim pytaniu chodzilo o to czy ktos rozwiazal problem i co bylo przyczyna. Jak sam napisales jest ich kilka.

Najczęściej wymiana kompletu sprzęgła jest rozwiązaniem, niektórzy rzeźbią przy zaworku CDV ale to ratowanie trupa

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Mi również pojawił się ten problem z koziołkowaniem. Zaczęło się tydzień po tym jak wywaliłem klapki w kolektorze i zaślepilem. Nie jestem pewnien czy jest to przyczyną lecz przed tym zabiegiem nic takiego nie miało miejsca.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy sprawdzone? Może kolektor źle złożony.

spacer.png

Opublikowano

Błędów brak. Korekty wtryskiwaczy max 0.5. Czy źle złożony to nie wiadomo, nie jest to jakieś skąplikowane..

Zauważyłem że jeśli nie dodaje w ogóle gazu podczas ruszania to koziołkowania w ogóle nie ma.

Opublikowano

Ja mam swoja e91 juz 2 lata. W tym czasie walcząc z tym problemem wymieniłem:


- Dwumas + sprzęgło LUK

- Tuleje tylnego wózka i wszystko co trzymało dyfer

- Łożysko podpory wału

- Obydwa łączniki wału (gumowe)

- Komplet poduszek (silnik i skrzynia)

- Koło pasowe


Dalej już z tym nie walczę...

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.