Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Auto gdy postoi minimum dobe niezaleznie od tego czy zostawie go pod domem czy w garażu.............Podchodze odpalam nastepnie po około 3 czasami dłużej 10 ciu sekundach auto gaśnie i znowu odpalam i znowu tak samo i tak około 3, 4 razy kiedy już nie gaśnie

 

Jak już nie gaśnie to mu wcisne na luzie to dochodzi do około 2500 obrotów i spada sam do zera...i czasami gaśnie.

jak jest ciepły(lub gdy stoi kilka godzin) to wszystko jest ok.

Co może być przyczyną

Gdzie sie z tym udać

Pozdrawiam i czekam na info

 

320D 136km

Opublikowano
zapowietrzony układ zasilania, nawalająca pompa wstępna, zatarty tłok przestawiacza wtrysku.

 

Mogą być wszystkie 3 prazyczyny? Czy jedna z nich Jak to i gdzie zdiagnozować?

Opublikowano
oczywiście że mogą... zazwyczaj zaczyna się od powietrza, a kończy na zatarciu pompy wtryskowej. Czy są pęcherze powietrza w wężykach zasilania i powrotu??
Opublikowano
Jutro zobaczę ale wydaje mi się że są tam czarne przewody i nie będzie widać chyba że na złe przewody patrzyłem...........
Opublikowano
wiesz gdzie jest zbiorniczek z filtrem paliwa?? spod niego wychodzą dwa żółte przezroczyste wężyki... to one. Jeśli są czarne [gumowe] tzn że ktoś tam już grzebał i pozostaje dłuuuga obserwacja auta pod kątem szczelności i wydajności układu.
Opublikowano
wiesz gdzie jest zbiorniczek z filtrem paliwa?? spod niego wychodzą dwa żółte przezroczyste wężyki... to one. Jeśli są czarne [gumowe] tzn że ktoś tam już grzebał i pozostaje dłuuuga obserwacja auta pod kątem szczelności i wydajności układu.

 

Właśnie obejrzałem te przewody Na 1 rzut oka są ok

Zobacze jutro za widoku przy odpalaniu czy nie bedzie powietrza......

A jak sie okaże że powietrza nie ma to co wtedy

Opublikowano

Dzisiaj zapaliła normalnie i nie zgasła.

Powietrza w przewodach nie było......

Czy jest tak że jak jest układ zapowietrzony to raz powietrze bedzie raz nie?

 

Ale niestety :/ Doszedł kolejny objaw a mianowicie gdy przytrzymałem ją na 3000-3200 obrotach obroty same spadły do około 2500(pedał gazu bez zmian) i nastepnie znowu powróciły do 3200 i znowu spadły i tak cały czas gdy chciałem trzymać go na ustalonych obrotach.

 

Czy podłaczenie pod komputer coś wykaże coś da?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Jednak Pompa

A mianowicie padł nastawnik w pompie i jeszcze coś z elektroniki było w niej do wymiany już nie pamiętam jak to sie nazywało ale kosztowało 300zł

Problemu teraz już nie ma

Łączny koszt 1200zł :/

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam ponownie

Pisze w imieniu kolegi który kupił 320d 136 KM

Auto pali pochodzi chwile , zaczynają obroty falować i gaśnie

Wymienione do tej pory w pompie Tranzystor, taśma kondesator i nic nie pomogło

Co dalej .....?

Opublikowano

Piszesz

Jednak Pompa

A mianowicie padł nastawnik w pompie i jeszcze coś z elektroniki było w niej do wymiany już nie pamiętam jak to sie nazywało ale kosztowało 300zł

Problemu teraz już nie ma

Wymienione do tej pory w pompie Tranzystor,

Z tego mam rozumieć że po naprawie dobrze chodziło i jest od nowa ten sam problem ?

Kiedyś ten temat był wałkowany że jak tranzystor pada to są oznaki że jest przeciążony czyli się system zaciera.

Przy okazji sobie sprawdzić czy nie bierze lewego powietrza.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.