Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem na kupnie wymarzonego E46 Coupe. Kręgi jakie zataczam wokół obserwowanych modeli są coraz ciaśniejsze i zakupu planuje dokonać niebawem, jak tylko trafię na dobrą ofertę. Na zakup mam przeznaczone jakieś 30-40 tys. w ten sposób że chciałbym wydać 30, a w razie konieczności mogę maksymalnie 40. Tą "koniecznością" byłoby np. znalezienie tak dobrego modelu, że nawet jeżeli nie miałby wymaganego przeze mnie wyposażenia, a byłby np. w bardzo dobrym roczniku i ze świetnym, potwierdzonym przebiegiem, daje wówczas pierwszeństwo jakości nad bajerami. Mimo iż pracuję poniekąd w branży motoryzacyjnej, a kierowcą jestem od lat 10ciu,to tak się składa że będzie to moje pierwsze BMW. Dlatego też jestem kompletnie zielony i zaczynam temat dopiero zgłębiać. Z tego co widzę, wspaniały wybór egzemplarzy jest za naszą zachodnią granicą, a najciekawsze oferty z Polski, najczęściej również pochodzą z Niemiec. Nie wykluczam więc sprowadzenia samochodu, chociaż rzecz jasna wygodniej byłoby mi go sprawdzić i kupić na miejscu. Kupuje benzynę 2 litry. Tutaj możecie mi coś również doradzić, ale tak naprawdę nie o tym ten post.

Jak pewnie wielu z Was, mam hopla na punkcie idealnego dopasowania do siebie samochodu. Założyłem sobie więc, że albo moje Coupe będzie idealne, albo nie będzie go wcale. Ponieważ nie kupuje auta nowego z salonu, mam świadomość tego że dopasowanie go do siebie, wymaga trochę kombinacji. Stąd mam wiele pytań do Was, bardziej doświadczonych.

1) NAWIGACJA GPS/AUDIO

Najbardziej interesująca dla mnie jest oryginalna duża nawigacja 16:9 (po lifcie chyba się nazywająca)

http://www.dvdplayer.com.cn:81/uploadfile/localhost/201011/20101103124705942.jpg