Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem świeżym posiadaczem e61 z 2005r i nowym użytkownikiem na forum także witam wszystkich serdecznie! :) Mam mały problem z samochodem a mianowicie: Przy spokojnym przyspieszaniu ok 2tyś obrotow samochod lekko 'szarpie', ma drobne przerwy w przyspieszaniu, jeśli dodam wiecej gazu, problem znika. Moze Wy, bardziej doswiadczeni uzytkownicy tego samochodu wiecie co jest grane:( P.S Raczej nie mam mozliwosci podpiecie pod kompa, mieszkam w Holandii. Pozdrawiam!

 

P.S Przebieg 211tyś, manual.

Opublikowano

Jak odlaczyc przeplywomierz, aby sprawdzic czy to to. Ma ktos moze zdjecie w ktorym miejscu on sie znajduje i ktorą wtyczka konkretnie sie go odlacza?

Wyczytalem ze po paru dniach od odlaczenia auto przechodzi w tryb awaryjny, czy jesli podlacze go spowrotem, to przejdzie znow w normalny tryb, czy trzeba to jakos specjalnie kasowac. Jesli tak, to jak? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz!

 

P.S tak troszke z innej beczki: Jesli dobrze rozumuje to jesli wtryski zaczynaja lać, to samochód zaczyna kopcic. Czy przez DPF ten dym nie jest niwelowany? Ponieważ moje auto nie puszcza ani dymeczka nawet gdy go przegazuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

Jestem świeżym posiadaczem e61 z 2005r i nowym użytkownikiem na forum także witam wszystkich serdecznie! :) Mam mały problem z samochodem a mianowicie: Przy spokojnym przyspieszaniu ok 2tyś obrotow samochod lekko 'szarpie', ma drobne przerwy w przyspieszaniu, jeśli dodam wiecej gazu, problem znika. Moze Wy, bardziej doswiadczeni uzytkownicy tego samochodu wiecie co jest grane:( P.S Raczej nie mam mozliwosci podpiecie pod kompa, mieszkam w Holandii. Pozdrawiam!

 

P.S Przebieg 211tyś, manual.

Witam.Tez mieszkam w Holandii posiadam kabel diagnostyczny+INPA,gdybys byl zainteresowany wal na PW.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Odświeżam temat, bo zdobylem pare istotnych informacji. Dwa tygodnie temu usunąłem klapki w kolektorze ssącym. W tym tygodniu wszedlem w ukryte menu i okazalo sie ze silnik sie nie dogrzewa! Podczas jazdy po miescie/autostradzie po godzinie, dwóch - nie ma to znaczenia - mam temperature maksymalnie 75stopni. Jutro jade na wymiane głównego termostatu(bo dwaj polscy mechanicy w okolicy byli zdziwieni kiedy powiedzialem ze chce wymienic oba termostaty - "Przeciez nie ma takiego czegos jak termostat EGR" ...), zobaczymy co bedzie dalej. Ale wracajac do tematu, zauwazylem ze auto przerywa TYLKO I WYLACZNIE gdy zaczyna być cieple! Gdy silnik jest zimny nie ma zadnego problemu z przerywaniem itp. Czy moze to byc spowodowane w jakikolwiek sposob niedogrzewaniem sie silnika?! Jest to istotne dla mnie, bo nie wiem czy przygotowac sie na dalsze poszukiwania, czy wierzyc, ze to moze byc to. Czekam na odpowiedzi/podpowiedzi/pomysly. Z góry dziekuję!
Opublikowano

Mam identyczny objaw. U mnie przelot 120k. Jeżeli coś wam się uda dowiedzieć, to koniecznie napiszcie.

 

Turbo raczej nie, bo objawy nie ograniczałyby się jedynie to takiego zakresu obrotów i wolnego przyspieszania.

Niedogrzanie też nie, bo mój się dogrzewa.

Kolektor też nie, bo właśnie wymieniłem na nowy oryginał.

Wtryski nie, bo byłyby inne objawy.

 

Stawiam na przepływkę, ale też nie wiem jak to zweryfikować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Być może podpięcie kompa wskaże przyczynę.
Opublikowano
Kabel od nerwusa bede mial dopiero ok 7 sierpnia.. Do tego czasu musze posilic sie waszymi radami :) Dzisiaj auto oddane do mechanika na wymiane termostatu. Zobaczymy wkrótce
Opublikowano

Auto odebrane, termostat zmieniony (sama "sprezynka" bez plastikowej obudowy, bo mechanik powiedzial ze nie trzeba obudowy zmieniac...). Jak wracalem dzis do domu, troszeczke auto 'przepalilem' ;), spojrzalem na temperature, a tu 96 stopni! Wczoraj jak jechalem do mechanika tez wyskoczyla mi taka wysoka temperatura. I tutaj moje pytanie! Czy to normalne, zeby byla tak wysoka temperatura?? (na dworze jest ok 16 stopni) czy tez moze powinna wskoczyc na 90 stopni i chlodzenie nie powinno dopuscic do takich temperatur?

 

P.S Jutro jade do ASO BMW po termostat EGR ;)

Opublikowano

1. Wydawało mi sie, że termostat główny jest całością zintegrowana razem z obudową, w termostacie EGR można rozkrecić i wymienić same wnętrze ale i tak jako częsć dostaje się całość.

2. temp otwarcia termostatu w BMW to 88 st jak pamiętam. Czyli przy takiej temperaturze idzie płyn na duży obieg na chłodnice. W bardzo ciepłe dni w korku temperatura u mnie była ok 93-94 st. co jest normalne bo całe chłodzenie to oddawania ciepła przez chłodnice a owiewanie powietrzem w upalny dzień i jeszcze kiedy auto stoi jest dosć ograniczone. Nie wiem dokładnie ale wentylator na pierwszym biegu powinien załączyć się przy 97 czy 99 st.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Mechanik przeczyścił mi przepływkę (były widoczne zabrudzenia - zatory). Od czterech dni spokój, zero szarpania. Dam znać jeżeli objawy wrócą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.