Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jutro chciałbym zakupić olej tylko nie wiem do końca jaki konkretnie?

 

Ludzie mówią żeby odpuscic castrola i zastanowic sie lepiej nad VALVOLINE albo MOTUL.

 

Jaki wy polecacie dokladnie do mojego motoru???

 

Pozdrawiam :norty:

Opublikowano

A nie lepiej 5w40? Z tego co sie dowiedziałem a dokladnie 5w40 Motul X-clean jest najlepszy, dlatego chcialbym poznac opinie innych userów 530d :cool2:

 

Chciałbym dodać że nie wiem jaki olej miało auto zalane wczesniej bo dopiero co kupilem a chce wymienic , a druczka z nazwa i kiedy był wymieniany nie posiadam niestety :(

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Ja miałęm wlany EDGE TD 5W40 zmianielm na to samo ale 0W40, auto chodzi troszke ciszej...i to chyba tyle z róznic:)
Opublikowano

Ja wleje 5w40 Motula xclean i chuk :norty:

 

Co do filtrów to zakupiłem u kolegi wszystkie 4 filtry mann'a.

 

Powiedzcie mi bo zamierzam sam wymienic olej i co do filtra paliwa to nie bede miał jakiś wiekszych problemów?

 

Pzdr!

Opublikowano
Panowie mam pytanko jaki jest orginalny olej BMW znaczy parametry bo zawsze go wlewalem ale kupowalem w Niemczech i teraz nie moge sobie stronki przypomniec wiec moze po parametrach znajde.Wiem ze to castrol choc na butelkach chyba tylko pisze bmw ale nie pamietam wlasciwosci.Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
wg mnie 0W30 LL01 na początku produkcji, LL04 dla aut z DPF Edytowane przez Kriss33
Opublikowano

Używam Motula xclean C3 5W40 zarówno w 530d/231km jak i 320d/150 i jestem bardzo zadowolony.

W40 ma lepsze własciwośći w wyższych temperaturach niż W30, wiec uważam, ze lepiej brać 5W40.

Opublikowano
Ja zaleję MOTUL Specific 5w40

 

Motul Specific LL04 do BMW, ma dokładnie takie same parametry jak Xclean C3 5W40. Jedyna różnica to, że specific jest sporo droższy.

Opublikowano

Wkońcu zalałem xcleana 5w40 , auto dużo cieszej chodzi!

I lepiej przyspiesza poprzez wymiane filtru powietrza,był poprostu tak zasyfiony że szok!

  • 9 lat później...
Opublikowano
najtańszy spełniający norme LL04 z wymianą co 10-15tys max. To ledwo 230ps z trzech litrów pojemności do tego dość spora ilość oleju w układzie ok 8l i stosunkowo niska temp. robocza oleju w ukladzie.
Jack_Strong-
Opublikowano
Czyli nie ma co się podniecać z drogimi olejami i wymianami co do kilometra z przebiegiem 10 tysięcy..

dokładnie brandzlowanie się nad nalepką na butelce nic nie zmieni to nie są wysilone silniki ani nie pracują w jakiś ekstremalnych warunkach. Nawet najlepszy olej cudów nie zdziała jak silnik jest już na wykończeniu.

Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.