Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam nieco sfatygowany mieszek dźwigni zmiany biegów i wypada go wymienić. Na allegro roi się oczywiście od tego, sęk w tym, żeby dobrze pasował do reszty skóry w aucie (kierownica, mieszek ręcznego, półskórzane fotele sportsize -wszystko czarne). Może ktoś z Was wymieniał i może polecić jakiegoś sprzedawcę?
Opublikowano
Ja bym polecił jednak oryginał w cenie ok 70-80zł, trochę drożej jednak kolor, kształt wszystko będzie pasowało a mieszek "przeżyje" zapewne całe auto :wink: porządny zamiennik to też pewnie koło 30-40 zł a i tak po roku czy dwóch będzie do wymiany
Opublikowano
zawsze mozesz dac tapicerowi do uszycia, mnie to kosztowalo 40zl za dwa mieszki od skrzyni i recznego plus material jaki wybralem :)
szukam
Opublikowano

Te seryjne mieszki z dermy to żenada :duh: akurat mnie bardzo raziły więc wymieniłem sobie oba na Ori z prawdziwej skóry (upolowałem używane w super stanie po 30zł/szt.)

W ASO mieszki z prawdziwej skóry to koszt około 400zł za komplet...(dźwignia biegów+ręczny)

Opublikowano

ano troszkę niedorzeczne jest w autach tej klasy połączenie skórzanych foteli z badziewnymi mieszkami :duh:

Pozostaje jszcze tylko jedna kwestia - czy mieszki we wszystkich wersjach nadwoziowych (coupe/sedan/touring) są jednakowe?

Opublikowano
oryginalne mieszki w E46 nie są skórzane!!! to jest najzwyklejsza dwoina... wiem co mówię! pracowałem 3 lata w garbarstwie. Ja swoje wywaliłem i uszyłem z pełnogatunkowej mięsistej skóry bydlęcej... w końcu wygląda tak jak na BMW przystało :cool2:
Opublikowano

Seryjnie nie są. Z tego co obserwuję tylko auta ze skórzaną tapicerką wyjeżdżały z fabryki z mieszkami z prawdziwej skóry + wersje Individual i M3.

 

Ori mieszki ręcznej dźwigni biegów łatwo rozpoznać:

- ze sztucznej skóry mają 1 szew na godzinie 6

- z naturalnej skóry mają 2 szwy na godzinie 10 i 2

- w modelu M3 mają 4 szwy na godzinie 10, 2, 4 i 8 (zawsze skóra naturalna)

W automatach także jest podział na skórę sztuczną ("zwykłe" wersje wyposażenia) i naturalną, przekładnia SMG zawsze miała mieszki z prawdziwej skóry.*

 

*analizy oparte na moich obserwacjach :)

 

dodatkowe info:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=25_0347&hg=25&fg=10

 

Przykładowe aukcje z Allegro:

- sztuczna skóra http://allegro.pl/bmw-e46-mieszek-zmiany-biegow-skora-i1678918896.html

- prawdziwa skóra http://allegro.pl/bmw-e46-mieszek-zmiany-biegow-manual-skora-orygin-i1664066553.html

Opublikowano

Ori mieszki ręcznej dźwigni biegów łatwo rozpoznać:

- ze sztucznej skóry mają 1 szew na godzinie 6

- z naturalnej skóry mają 2 szwy na godzinie 10 i 2

- w modelu M3 mają 4 szwy na godzinie 10, 2, 4 i 8 (zawsze skóra naturalna)

W automatach także jest podział na skórę sztuczną ("zwykłe" wersje wyposażenia) i naturalną, przekładnia SMG zawsze miała mieszki z prawdziwej skóry.*

 

*analizy oparte na moich obserwacjach :)

 

:shock:

silbergrau szacun dla Ciebie!

Ja mam półskóry a mieszki niestety z dermy. Narazie udało mi się dokupić tylko skórzaną osłonę ręcznego.

Opublikowano

Faktycznie tak jak piszą koledzy wyżej według realoem.com mamy dwa rodzaje mieszków (oczywiście plus m3 i induviduale)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=25_0347&hg=25&fg=10

 

pozycja nr 6 - sztuczna skóra 28$/ skóra 83$ więc wcale nie tak wesoło jak myślałem

 

z tym że rysunek nie przewiduje mieszka z szyciem na godzinie 6, być może ma to też wpływ z rocznikiem auta (rys. dla 10/2003)

 

W nowych autach bardzo często skóra to nie skóra :wink: np sensatec w bmw czy skóra artico w mercedesie. U mnie mam "półskóry" STOFF/LEDER SCRITTO/SCHWARZGRAU (V8TM) i z naturalną skórą nie ma to nic współnego :wink: na szczęście gałka, rękojeść ręcznego i mieszki trafiły mi się skórzane w pakiecie :8)

Opublikowano
Podepnę się pod temat, bo mam błahostkę, która jednak wkurza. Otóż przy zmianie biegów mieszek u mnie w aucie... trzeszczy. Zwłaszcza słychać to podczas wbicia 3 biegu. Skóra (sztuczna albo prawdziwa? - nie znam się na tym) trze o siebie i wydaje żałosne dźwięki. Co z tym zrobić? Kupić nowy? Może posmarować jakimś specyfikiem i się uspokoi?
Opublikowano
Posmaruj mieszek towotem :mrgreen:

 

:cool2: spoko pomysł.

 

Swoją drogą ciekawe czy da radę zaadoptować obudowę i mieszek od skrzyni SMG?

Wygląda kozacko, ale ciekawe czy pozwala na swobodę ruchów wajchą żeby wbić wszystkie biegi. Próbował ktoś takiego tuningu?

 

http://www.dphoto.in.th/d/BMW+M3+E46+SMG+Paddle+Shift.jpg/28293/2

  • 1 rok później...
Opublikowano
ja mam orginalny i skorzany ... tydzien temu wyciagnelem oba mieszki umylem goraca woda, wysuszylem ... dwa razy zabalsamowalem specjalnym preparatem do skor ... na koniec tluszczem... wysuszone zamontowane do auta... efekt. OPR od zony ze kupilem nowe czyli naprawde rewelacyjnie wyszly. Polecam samemu sprobowac bo roboty na 1-2 godzinki ... znim bez sensu wyda sie kaske. A dodatkowo poczucie ze samemu cos sie zrobilo... :D
BUNIA :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.