Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Na początku chciałbym pogratulować autka, robi mega wrażenie:) Zazdroszczę nagłośnienia :twisted:

Nie chciałbym robić offtop-u ale mam pytanie-gdzie kupiłeś te zaślepki do kolektora? Widziałem jedne takie na Ebay-u, ale czytając temat z BMW-sport ktoś pisał że te zaślepki można nabyć u jednego z użytkowników tego forum.

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

WoDzU07.. Ty nawet nie wiesz jak ja się cieszę że dojechałeś do domu i wszystko jest ok :mrgreen:

 

Poza konkursem :arrow: miałem przyjemność ,wczoraj przemieszczać się tym autkiem .

Gratuluję utrzymania i ogólnego świetnego stanu Twojego auta.

Dużo przejeżdżać do mnie E46, więc widziałem co nieco w swoim życiu i bez wahania mogę powiedzieć że mucha nie siada... silnik suchutki , prawdziwa dziewica.

Cały pakiet ............. koło pasowe- czyli ( tłumik drgań), termostat , świece żarowe i klapki to trochę roboty :jawdrop: w miłej atmosferze i z niekończąca się rozmową zajęło nam to 7 godzin.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Witam. Na początku chciałbym pogratulować autka, robi mega wrażenie:) Zazdroszczę nagłośnienia :twisted:

Nie chciałbym robić offtop-u ale mam pytanie-gdzie kupiłeś te zaślepki do kolektora? Widziałem jedne takie na Ebay-u, ale czytając temat z BMW-sport ktoś pisał że te zaślepki można nabyć u jednego z użytkowników tego forum.

Dzięki. :cool2:

 

Zaślepki możesz kupić u kolegi krzysiek80r:

memberlist.php?mode=viewprofile&u=15600

 

Roger, dla uspokojenia mogłem Ci dać znać, że dojechałem bez problemów, ale mi z głowy wypadło. :D

Opublikowano

Serwis faktycznie gruby :) , uporałeś się może z problem wbicia jedynki albo wstecznego?

 

Może Doszliście z Rogerem do jakiś ciekawych wniosków itd.?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Serwis faktycznie gruby :) , uporałeś się może z problem wbicia jedynki albo wstecznego?

 

Może Doszliście z Rogerem do jakiś ciekawych wniosków itd.?

 

Pozdrawiam

Niet, w temacie ciężko wskakującego R i 1 jeszcze nie działałem, były - jak widzisz - ważniejsze sprawy do ogarnięcia. ;)

 

Ciekawych wniosków powiadasz... No było sporo wniosków, niekoniecznie związanych z motoryzacją. :mrgreen: Była gadka o tych eko-klapkach w kolektorze, o rzekomo wyższej temperaturze spalin przy odłączonym EGR i innych eko-pierdołach.

 

Myślę, że temat ciężko wchodzącej 1-ki i wstecznego jest do ogarnięcia w najbliższej przyszłości z Rogerem. :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj przyszła paczka ze środkami do felg (i nie tylko), dlatego z racji wolnego czasu od razu zabrałem się do roboty. Z SCS wziąłem bezkwasowy Nielsen Aluminium Cleaner, ValetPro Tar&Glue Remover i 3 pędzelki. Mikrofibra i próbka BlueBerry jako gratis. :D

 

http://img191.imageshack.us/img191/14/dsc00471ni.jpg

 

W tamtym roku po zdjęciu kół tyle udało mi się doczyścić środkiem do felg W5 z Lidla i APC w stosunku 1:0,5-1:

 

http://img845.imageshack.us/img845/5430/dsc00475k.jpg

 

http://img824.imageshack.us/img824/7988/dsc00476c.jpg

 

http://img37.imageshack.us/img37/3307/dsc00477vf.jpg

 

http://img545.imageshack.us/img545/6967/dsc00479sy.jpg

 

http://img189.imageshack.us/img189/3185/dsc00478p.jpg

 

Nie ma zdjęć w trakcie czyszczenia, bo kiedy się za to zabrałem to do głowy mi nie przyszło pstrykanie co chwile fotek. ;)

 

Rozcieńczyłem Nielsena w stosunku 1:1 i przy pomocy atomizera aplikowałem na felgę. Potem wypędzelkowałem, żeby się spienił i po paru minutach spłukałem. Następnie plastikową skrobaczką usunąłem wszystkie odważniki i pozostały klej (radzę usunąć mechanicznie jak najwięcej kleju, bo Tar&Glue Remover nie poradzi sobie z jego grubą warstwą), potem T&G usunąłem resztki kleju i smołę. Na koniec ponowne psiknięcie felgi Nielsenem, wypędzelkowanie i czyszczenie twardszą szczotką resztek nieczystości.

 

Z efektu jestem zadowolony, zamiast Nielsena miałem brać Blue Gel od ValetPro, ale mam wątpliwości, czy by sobie poradził z kilkuletnim syfem. Felgi po wyczyszczeniu, pozostaje jeszcze wyglinkowanie i wosk (jak mi się przypomni, to na koniec pstryknę jeszcze parę zdjęć z bliska, udało mi się ostatnie zdjęcie ustrzelić przed padnięciem baterii):

 

http://img841.imageshack.us/img841/7434/dsc00480jc.jpg

Opublikowano

kurczaki ... że się tobie chciało ... tego i tak prawie nie widać

powiedz lepiej skąd wziąłeś żółtą mikrofibrę ... szukam żółtej od pół roku w wszędzie jakięś niebieskie, srebrne i szare

z góry thx :)

Opublikowano
Bardzo dobrze, że tak wypucowane :wink: nie będą prześwitywać resztki kleju po starych odważnikach.
Opublikowano
kurczaki ... że się tobie chciało ... tego i tak prawie nie widać

powiedz lepiej skąd wziąłeś żółtą mikrofibrę ... szukam żółtej od pół roku w wszędzie jakięś niebieskie, srebrne i szare

z góry thx :)

Chciało, nie chciało, coś tam jednak widać, choć na pewno byłoby widać więcej, gdyby ramion było mniej. :D Teraz mam przynajmniej czystą felgę, dzięki czemu jest łatwiej o nią zadbać na bieżąco.

 

Co do fibry - dostałem jako gratis w ShowCarShine.pl.

 

Bardzo dobrze, że tak wypucowane :wink: nie będą prześwitywać resztki kleju po starych odważnikach.

Otóż to, poza tym obstawiam, że felgi nie były dokładnie czyszczone od nowości, więc asfaltu też się trochę nazbierało. ;)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
a czym czyściłeś? bo WoDzU07 nie używał kosmetyków z marketu...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Mavik, 3h to ja nad jednym kołem spędziłem. No dobra, przesadzam trochę, ale w sumie dniówka pękła, tyle że rozbiłem to sobie na 3 razy. ;)
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Dawno tu nic nie wrzucałem, więc pora na mały update. Sportline od Eibacha:

 

http://imageshack.us/a/img580/5357/ng71.jpg

http://imageshack.us/a/img690/1691/1f9k.jpg

http://imageshack.us/a/img839/2746/0hpu.jpg

http://imageshack.us/a/img17/9210/dvwr.jpg

 

Dystans potrzebny od zaraz, wiem, ale ta felga jeździ na tym aucie ostatni sezon, bo jest słaba. Jest sporo innych 17", które wyglądają lżej na tej budzie. Kwestia tego, czy to będzie ten sam rozmiar, czy 18" - to już na następny sezon. :)

 

Bimer siadł ładnie, felga mnie jednak drażni, nie wygląda toto nic a nic. :P

 

Poza tym wymienione drążki stabilizatorów przód/tył + gumy, poduszki silnika i skrzyni (w środku w końcu zero drgań).

 

Ze zmian wizualnych - 12h ręcznej polerki Ultimate Compbound od Megsa na tricolorze, glinkowanie, Achilles Prep jako cleaner, Natty's Red i na to hit tego roku, czyli Sonax Quick Detailer, który zabezpiecza dodatkowo wosk i pięknie kropelkuje. Na plastikach i gumach zewnętrznych C4 od Gtechniq.

 

http://img600.imageshack.us/img600/8991/59178295.jpg

 

http://img607.imageshack.us/img607/1545/xz1m.jpg

 

Plany na ten rok lub następny to sprzęgło z dwumasem i w końcu jakiś chipsik. :norty:

Edytowane przez WoDzU07
  • 1 rok później...
Opublikowano

Od ostatniego wpisu parę rzeczy się zmieniło, dlatego wpis hurtowy dziś. :D

 

Tak wygląda 3er obecnie, po założeniu dystansów (16mm przód, 20mm tył), wymianie amorów na Bilstein B8 + wcześniej założone Eibach Sportline oraz pełnej regeneracji felg (prostowanie + malowanie):

 

http://oi57.tinypic.com/2cr7xoz.jpg

 

http://oi61.tinypic.com/24lov7r.jpg

 

http://oi61.tinypic.com/2j60fo0.jpghttp://oi58.tinypic.com/farbia.jpg

 

http://oi59.tinypic.com/1111c9c.jpg

 

http://oi57.tinypic.com/6i9m9v.jpg

 

 

Przód po wymianie amortyzatorów poszedł trochę w górę, co mi się nie podoba, mam jednak nadzieję, że sprężyna nie ułożyła się jeszcze odpowiednio.

 

@UPDATE: od wymiany minęły już jakieś 3 miesiące, przód osiadł, jest dobrze!

 

Z tyłu przy tej feldze zmieściłby się dystans o ok. 5mm szerszy, ale w tym sezonie już nic nie ruszam, bo możliwe, że za rok w końcu założę 18". :cool:

 

 

No i kropelki, kropelki, kropelki!

 

Miałem już dość monotonii wnętrza, dlatego postanowiłem okleić listwy ozdobne - wybrałem okleinę imitującą szczotkowany tytan, aluminium wydawało mi się za jasne. Folia 3M, struktura szczotkowania wyczuwalna pod ręką.

 

http://oi57.tinypic.com/909i5v.jpg

http://oi59.tinypic.com/dqrp74.jpg

http://oi59.tinypic.com/2v0y7th.jpg

http://oi58.tinypic.com/qs79y1.jpg

http://oi57.tinypic.com/npge9k.jpg

 

Z zewnątrz mam na tą chwilę wszystko dopieszczone - lakier po ~30-godzinnej polerce ręcznej Ultimate Compound + pad tricolor prezentuje się naprawdę ok, felgi pomalowane na nowo, na wszystkich plastikach gTechniq C4, pora zająć się dopieszczaniem wnętrza. Na pierwszy ogień pójdzie wyeliminowanie trzasków i skrzypień plastików dochodzących m.in. z tylnej rolety. Mam nadzieję, że forum pomoże mi z lokalizacją tychże źródeł niepożądanych dźwięków. ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nikt nie pomoże? Nie ma tutaj nikogo, kto by miał podobne objawy, tzn. stuknięcie (jakby metaliczne) i szarpnięcie autem na zimnym silniku po zmianie na 2 lub 3 bieg i dodaniu gazu? Sprzęgło z dwumasem nowe, poduszki pod silnikiem i skrzynią też.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego do sprawdzenia całe przeniesienie napędu od skrzyni po mocowanie dyferencjału..u Ciebie odpada dwumas ze sprzęgłem, to zostają Ci: podpory wały, łącznik wału, dyferencjał, zawieszenie dyferencjału, mocowanie sanek do budy (skupiłbym się najbardziej na dwóch ostatnich miejscach), półosie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Edytowałem 1-szy post, dodając informacje o wszystkich modyfikacjach (wizualnych i mechanicznych) oraz nowe zdjęcia. :)
Opublikowano

no no kosmetyki robią robotę, na zywo pewnie lustro ;)

 

widac ze zadbana seria :cool2: :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Do pełnej satysfakcji jeszcze trochę brakuje, jeśli chodzi o lustro. Może na wiosnę uda mi się podziałać na maszynie polerskiej. :norty:

 

Z planów mechanicznych na pierwszy rzut na pewno:

 

- zawieszenie tylnego wózka (wszystkie gumy) + łącznik elastyczny wału

- rozprawienie się z denerwująco popiskującym wentylatorem dmuchawy

- w końcu remap :8)

 

Swoją drogą, jeszcze nigdzie na youtubie nie znalazłem przypadku, żeby komuś tak głośno popiskiwał, jak u mnie... :mad2:

Opublikowano

Ostatnia część zmagań z felgami letnimi - Ultimate Compound Megsa, następnie Achilles Prep, dwie warstwy Coli 476 i Poorboy's NL na rantach opon.

 

Niech przemówią zdjęcia:

 

1.JPG

 

2.JPG

 

3.JPG

 

4.jpg

 

5.JPG

 

6.jpg

 

7.jpg

 

g052t.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.