Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wygląda tak że po odpaleniu samochodu cięgno w gruszce w ogóle się nie chowa i podczas przy gazówki żadnej reakcji cięgna. Czy to może być przyczyną braku odpowiedniej mocy samochodu? Czy to objaw "padniętej" gruszki czy zapieczonych łopatek ? pod komputerem wyskoczył mi błąd : "charge air-pressure control 65" co to może oznaczać?

Proszę o pomoc, gdyż czyściłem już EGR i i dwa elektrozawory, jeden od turbiny, drugi od ERG i dalej brak mocy. Jak można sprawdzić czy elektrozawory działają poprawnie?

Opublikowano
miałem ten sam problem wymieniłem wężyk i działa. zdejmij wężyk od podciśnienia i spróbuj pociągnąć powietrze zobaczysz czy chodzi sztanga. U mnie nie chodziła. Psiknij trochę wd40 np : w wężyk i dmuchnij zobaczysz czy będzie uciekało bokami ja tak u siebie sprawdziłem :D. i na boki sikało mocno. Nowy wężyk i auto nie te.
Opublikowano
OK, spróbuje, rozumiem że przewód ściągnąć z gruszki czy może być założony i psikać do przewodu i zarazem trochę do gruszki?
Opublikowano
wystarczy ze zdejmiesz i zatkasz palcem z drugiej strony psikniesz i będziesz dmuchał. chyba ze będzie wężyk zamontowany na gruszce i wtedy psikniesz troszkę, jak będzie nieszczelność to będzie bokiem psikało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.