Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam BMW E39 530D i zauważyłem że na rozgrzanym silniku muszę dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpaliła,na zimno jest wszystko w porządku!Pozdrawiam i proszę o porady!
Opublikowano

Używaj szukajki, temat było nie dawno.

Zeby nie robić syfu już odpowiem, ze masz problem z ktorymś wtryskiem.

Rób próbę przelewową i na niej wyjdzie ktory wtrysk musisz zregenerować, lub wymienić na nowy, wedle woli.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Praswopodobnie któryś z przelewów wtryskiwacza mówi papa lub progowa pompka paliwa sie kończy.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Popieram obu kolegów,na przelewie leje paliwskiem czyli wtrysk do regeneracjii,a ja powiem w dodatku że na odległość wiem który : drugi wtrysk stojąc przed samochodem :norty: .Pompke progową mozesz posłuchać czy nie buczy(najprostszy i w miare realny sposób),najlepiej sprawdzić jej ciśnienie podawania.Tak czy inaczej stawiam na wtrysk :cool2: POzdr

BTW: zdejmij przewodzik z wtrysku ten od góry i niech ktos zakreci silnikiem,jezeli do góry wylewał będzie paliwo to na bank do naprawy.

Opublikowano
a ja dorzucę czujnik wałka rozrządu. Gdyby przelew był trafiony to kolega miałby "CZKAWKĘ" na jałowcu :cool2: [chociaż nie wiemy czy takowych objawów nie ma]
Opublikowano

Też możliwe choć w R6 nie za często,moja nie miała w ogóle.Ciezej paliła,aż nie zapaliła--lawetka i 180€ regeneracja.Na forum pisali chłopaki że mieli identyczny cyrk i co własnie ciekawe u nich też drugi cylinder,co za zbiegi okoliczności :wink: albo coś ma sie na rzeczy z garem nr.2 akurat.Fakt nie napisał autor o przerywaniu :?: ,z drugiej strony falowały by obroty chyba troche,przy czujniku wałka.

Yoshi zobaczymy co autor wyczai.POzdr :cool2:

Opublikowano
z drugiej strony falowały by obroty chyba troche,przy czujniku wałka. Yoshi zobaczymy co autor wyczai

Nie zawsze :wink: ale też jestem ciekaw co się okaże usterką. Pozdr

Opublikowano
z drugiej strony falowały by obroty chyba troche,przy czujniku wałka. Yoshi zobaczymy co autor wyczai

Nie zawsze :wink: ale też jestem ciekaw co się okaże usterką. Pozdr

Najlepsze że autor zamarł chyba z przerażenia,a to błache rzeczy :mrgreen: 3mka :cool2:

Opublikowano
Panowie dzięki za podpowiedzi co do wtrysku sprawdzę!a co do falowania obrotami silnika jak napomniał dani3011 są mało odczuwalne jak coś to gdzie ten czujnik się znajduje i jaki jest koszt tego czujnika!
Opublikowano

Czujnik impulsów wałka rozrządu znajduje się tu ::: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL01&mospid=47540&btnr=11_2316&hg=11&fg=15 ----na tym rysunku nr 18,co prawda silnik 2,5d ale tak samo są zbudowane,takze nie sugeruj sie tym co pisze przy obrazku.Koszt spory bo zakłada się tylko ORYginał 350zł http://moto.allegro.pl/nowy-oryg-czujnik-walka-rozrzadu-bmw-3-5-7-x3-x5-i1656537954.html ---aukcja allegrosz.

Warto w razie zapytać w http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.silesiaparts.pl%2F&rct=j&q=silesia%20parts&ei=jrkQTuj4HYSeOrSU_aQL&usg=AFQjCNFXNb3k919nz0tzDuS9JwnqSjqkrg&cad=rja --- ja u nich kupuje,zapytaj ich masz namiary w kontaktach.

Na pocieszenie powiem tak,stawiam że to wtrysk,naprawa/regeneracja 600zł+/-, sprawdz bo jest łatwo samemu to zrobić,zdejmiesz osłonu i wypniesz wężyk od każdego z przelewów pojedyńczo i zobaczysz który (stawiam drugi :norty: ),jeżeli okaże sie ze nie leje zaden,będzie to czujnik impulsów wałka rozrzadu z obrazka,tez wymienisz sam bez kłopotu,bo jest na wieżchu.

Opublikowano
A jeszcze jedno wtryski mają lać paliwo nadmiarami jak są złe czy nie?

Jak zdejmiesz z wtrysku wężyk o będzie ktoś krecił rozrusznikiem(i tak nie odpali) i wylatywało bedzie ON do góry po trochu,tak że zrobi się mokro to pewniak że wtrysk walnięty i ciśnienie wydobywa sie górą--a nie powinno się pojawiać(troszeńke jest akceptowalne)ale jak sie zaraz zaleje to szmelc do naprawy.Czasem nie myśl o kupnie innego lub nowego--durny zabieg,lepiej naprawić swój bez pózniejszych adaptacji i róznic z pozostałymi.

Sumując ma tam nie lać sie ON jak zdejmiesz.(sprawdzaj pojedyńczo). :cool2: POzdr

Opublikowano
Witam sprawdziłem dzisiaj po kolei wszystkie wtryskiwacze od pierwszego do szóstego i z każdego równomiernie pomału wydobywa się ropa i co dalej może być ten czujnik na wołku?Kosztów se tylko narobiłem połamałem jeden z nadmiarów ale to nic !
Opublikowano

Zależy ile jest to mało :wink: ,z drugiej strony jeżeli ze wszystkich w miare identyczne ilości to raczej są w normie,czyli zostaje ci znależc zenka co posiada taki sam motorek M57 i zrobić próbną podmianke--szybka sprawa,sam bym ci dał jak byłbym w PL,bo co mi szkodzi,to tylko próba.Jeżeli będzie palił lepiej i nie będzie falował na czujce próbnej,to masz odpowiedz--wtedy kupisz.Zdaza sie jeszcze gorsza usterka ale najczęściej podawana przez mechaniorów ASO--listwa paliwowa(która nie trzyma),ale wątpie,bo jak pada listwa to nie robi jej to róznicy ciepły/zimny.Także czujnik o ile te twoje badanie jest wiarygodne w granicach mozliwosci użytkownika normalnego. :norty:

PS> podmień z kimś na próbe czujnik impulsów. :cool2: bo kupić w ślepo za 370zł troche nie bardzo interes. :mrgreen:

Opublikowano
.Pompke progową mozesz posłuchać czy nie buczy(najprostszy i w miare realny sposób),najlepiej sprawdzić jej ciśnienie podawania.

 

Jak to czy nie buczy ? Buczenie jest ok czy złe ? U mnie na zapłonie słychać dość mocno tą pompkę (czyli chyba buczy) a ciśnienie podawania na zapłonie to 3,62 a na biegu jałowym 3,93. Czy to oznacza, że niedługo pompa powie papa ?

Co do tego buczenia... może nie to, że buczy ale słychać, że coś tam się dzieje. Słychać taki charakterystyczny dźwięk.

Opublikowano

Jak przekręcisz kluczyk przed odpaleniem silnika to z pompki progowej powinno być tylko słyszalne takie bardzo wytłumione buczenie ale na zasadzie - musisz usiąść na spokojnie, wyciszyć/wyłączyć radio i się wsłuchać - wtedy można to wyłapać uchem i wtedy jest to ok. Ale jak przed odpalaniem auta słyszysz w kabinie wyraźne, głośne buczenie to znaczy, że pompka nie jest już w pełni ok. W każdym razie natychmiast rzuca się to w uszy bo jest to bardzo wyraźnie słyszalne - ja to zarejestrowałem pierwszy raz w swojej padającej pompce i natychmiast przyszło mi do głowy, że coś nie jest ok bo wcześniej takiego buczenia nie było.

Z tych ciśnień co podałeś to tragedii nie ma - pompka powinna dawać ciśnienie pod 4 bary. Jeśli u Ciebie jest to bliżej tej wartości 3,6X, którą podałeś no to wtedy można pomyśleć o wymianie. Jeśli natomiast pompka daje pod obciążeniem to ciśnienie wyższe, które napisałeś to jest ok.

Pzdr.

Opublikowano

Hmm jej praca jest słyszalna tylko tak jak mówisz - radio wyłączone, sam na parkingu i jest mniej więcej takie bzyczenie jak stare świetlówki dawały. Martwią mnie tylko te ciśnienia... Bo przed rozruchem, na włączonym zapłonie mam właśnie te 3,6 - 3,7... Dopiero po odpaleniu samochodu ciśnienie podskakuje do 3,9x.

Z tego co rozumiem - jeszcze - nie ma tragedii i nie powinno się źle dziać, zgadza się ?

Opublikowano
Pompka jeszcze pociagnie, poki co sie nie przejmuj. Obserwuj temat i wiedz, ze jak w ktoryms momencie nie odpali, to bedziesz znał winowajcę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.