Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
śrubokręcik płaski w dłoń, otwórz maskę, zaraz na początku błotników masz takie otworki [nad kierunkami], wsuwasz śrubokręt w ten otworek, naciskasz plastikowy zaczep i już widzisz że kierunek sam do Ciebie wyłazi, wysuwasz kierunek, odpinasz wtyk od obudowy przekręcając o 90' [chyba] w lewo... i tak następna strona. Instalacja: podpinasz wtyk, blokujesz przekręcając 90' w prawo, wsuwasz kierunek w jego miejsce do momentu aż KLIKNIE.

 

 

2 min roboty , dzieki ;* jak tylko dojdą bede cudował :D

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
no i w zasadzie dobrze zrobiłeś... ja tam uważam że przyciemnienie najlepiej wygląda w turasie :cool2:

 

 

co macie na mysli mowiac o "turasach" ?

 

za te cene co mialem robic przyciemke chce kupic te lampy tylnie , te beda pasowały ? wygladaja na ori ?

 

http://allegro.pl/lampy-tylnie-bmw-e46-tylne-biale-tyl-komplet-i1661994356.html

Opublikowano

turas--> touring--> kombiak :wink:

sprzedawca sam napisał, że jedna jest jaśniejsza... ja bym odpuścił ALBO MOCNO negocjował cenę :cool2:

Opublikowano

To na razie nie szalejesz. Wszystko przed Tobą.

Przydałaby sie jakaś galeria od zakupu poprzez kolejne zmiany :cool2:

Opublikowano

wedlug mnie duzo lepiej wygladaja ciemne kierunki poniewaz nie odcinaja sie tak bezczelnie od calej lampy jak te biale, porównanie na zdjeciach

http://img810.imageshack.us/img810/3298/11062011312.th.jpg http://img402.imageshack.us/img402/3536/20012011091.th.jpg

 

nie patrzcie na szkla lamp bo polerowanie niestety nie pomaga, halogeny zrobilem na blysk a te robia sie matowe po tygodniu od polerki i czeka mnie zmiana kiedys :)

szukam
Opublikowano

Ja na forum lobbuję przeciw polerce szkieł, bo sam robiłem i wiem, jak jest.

Co do kierunków, to ja sie zgadzam, ale te czarne jak podejdziesz do auta bliżej, to właśnie tak samo się odcinają po chamsku, przez te nieszczęsne obwódki kleju dookoła. Miałem i wiem, co mówię. Na jasnym aucie mniej, na ciemnym tragedia i wygląd jakbyś kierunki w Tesco kupił. Optycznie po prostu nie pasują do lamp, lampy też musiałyby takie obwódki mieć, żeby to jakoś grało. Mogę podesłać foto, żeby zobrazować, o co mi chodzi. Ja w byłej miałem dokładnie takie, jak u Ciebie i nie mogłem na to patrzeć :mad2:

Opublikowano
Dokładnie, do tego żarówka w chromie, żeby nie rzucała się w oczy pomarańczowym i gitara. O ile wogóle ktoś odczuwa potrzebę grzebania w kierunkach.
Opublikowano

mi tam podobają sie te białe co zamówilem i juz nie gadajcie o tym bo zaraz zaczne zalowac ze je zamoiwlem hahha ;d

 

pogadajmy o czyms co przede mną bym nie zrobił kolejnego bledu :D

 

 

np co sadzicie teraz o ringach ? bo xenonów nie zamontuje.. za duzo z tym roboty , czytalem gdzies na forum ze musiał bym ze 2,5K wydac by wszystko poprzerabiac itd...

 

 

2ga sprawa , te swiatla na dole w blotniq wypadła mi nazwa wiecie ocb , tam gdzie mam teraz zaslepki , jak je wmontować ? halogeny ?

Opublikowano

No halogeny. Używki upolujesz na allegro z instalacją, a przynajmniej obsadkami żarówek. Instrukcję retrofita się znajdzie, to nie problem pewnie.

Xenony rzeczywiście droga sprawa, a jak robić, to porządnie, takie moje zdanie.

Opublikowano
w ogole wiadomo ze nie ma pociagnietej instalacji pod halogeny? gdzies wtyczki przypiete w zderzaku i wolny kabelek za modulem swiatel? czy trzeba samemu ciagnac kable wszelkie i przekaznik ladowac :) bo jednak z halogenami fajnie wyglada. Ringi montuj w lampy tylko raczej zolte niz biale :)
szukam
Opublikowano
w ogole wiadomo ze nie ma pociagnietej instalacji pod halogeny? gdzies wtyczki przypiete w zderzaku i wolny kabelek za modulem swiatel? czy trzeba samemu ciagnac kable wszelkie i przekaznik ladowac :) bo jednak z halogenami fajnie wyglada. Ringi montuj w lampy tylko raczej zolte niz biale :)

 

 

raczej wątpie zeby miał wiązki podciągniete pod halogeny bo jak od nowosci ich nie miał to Wątpliwe... troche zabawy z tym by bylo...

 

ringi moze i tak , ale nie wiem czy zółte.. nie chce robic festynu "ZA DUZEGO" =d

Opublikowano
w ogole wiadomo ze nie ma pociagnietej instalacji pod halogeny? gdzies wtyczki przypiete w zderzaku i wolny kabelek za modulem swiatel? czy trzeba samemu ciagnac kable wszelkie i przekaznik ladowac :) bo jednak z halogenami fajnie wyglada. Ringi montuj w lampy tylko raczej zolte niz biale :)

 

 

raczej wątpie zeby miał wiązki podciągniete pod halogeny bo jak od nowosci ich nie miał to Wątpliwe... troche zabawy z tym by bylo...

 

ringi moze i tak , ale nie wiem czy zółte.. nie chce robic festynu "ZA DUZEGO" =d

swoja droga ciezko sie montuje te ringi ? co ze starymi zarowkami ?
Opublikowano

kolego tempomaty od 2l silnikow tez sa gotowe, a kwestia to zmiana kierownicy, to samo komputer pokladowy tez zawsze jest wystarczy zalozyc manetke. Wiec wcale bym sie nie zdziwil ze taniej wychodzilo BMW zakladac te kable niz bawic sie w modyfikacje wiazek elektrycznych :) no ale to tylko zasugerowalem ze moze cos wiecie na ten temat, ze moze ktos cos takiego dokladał i moze mial :)

 

zarowki to wiadomo do smietnika albo do schowka co kto lubi od pozycyjnych, a ringi prosto, wystarczy lampe rozebrac, umocowac przetwornice gdzies za lampa, zalozyc ringi, zamknac lampe i podlaczyc do wtyczki postojowych.

szukam
Opublikowano
kolego tempomaty od 2l silnikow tez sa gotowe, a kwestia to zmiana kierownicy, to samo komputer pokladowy tez zawsze jest wystarczy zalozyc manetke. Wiec wcale bym sie nie zdziwil ze taniej wychodzilo BMW zakladac te kable niz bawic sie w modyfikacje wiazek elektrycznych :) no ale to tylko zasugerowalem ze moze cos wiecie na ten temat, ze moze ktos cos takiego dokladał i moze mial :)

 

zarowki to wiadomo do smietnika albo do schowka co kto lubi od pozycyjnych, a ringi prosto, wystarczy lampe rozebrac, umocowac przetwornice gdzies za lampa, zalozyc ringi, zamknac lampe i podlaczyc do wtyczki postojowych.

 

 

i nic przez te ringi sie nie kiełbasi ? co jak sie przepalą albo cos ;>

Opublikowano

hm...

 

w poprzedniej 330d miałem ringi no i fakt, wyglądały bardzo dobrze ale teraz po tylu głosach że to wieś zastanawiam się czy montować je do aktualnej... no i rozbebeszenie reflektora xenonowego to nie będzie taka prosta sprawa niestety :|

Opublikowano

Może nie wieś, choć ringi w naszych starych e46 rzeczywiście wychodzą z mody. Pamiętacie ten szał jeszcze z 3-4 lata temu.

Temat o ringach jest na dziesiątki stron i na pewno znajdziecie porady montażowe.

Co do halogenów, to wg mojej wiedzy instalacji prewired brak, fabrycznie, trzeba dokładać. Tempomat w 320d jest, bo takie rozwiązanie wymusza rezygnacja z linki gazu, jaką wymyślili inżynierowie w swoim czasie. A halogeny to tak, jakbyś oczekiwał gotowej instalacji el. foteli, nie ma tak dobrze.

Co innego np. zmieniarka, której instalację można było jak wiecie zamówić fabrycznie bez samej zmieniarki.

Opublikowano
Najzwyklejsza żarówka lepsza niż ringi w e46, ode mnie innego stwierdzenia nie usłyszysz :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.