Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie powracam do tematu jeszcze raz, mam problem z moim autem 530d 2000r. Buja się tak do 120 km/h i dalej to jak by ją ktoś przywiązał. brak mocy. Przekładałem pompkę progową, przedkładałem turbinę, wymieniłem pompkę paliwa w baku na nową siemensa, wymieniłem przewody podciśnieniowe wszystkie oryginalne, czyściłem zawór egr, nowe uszczelki pod kolektor ssący, regenerowałem wtryski i nadal nie ma mocy. cZY MA KTOŚ JESZCZE JAKIŚ POMYSŁ?? :cry2:
Opublikowano

Nawymieniałeś tego trochę ale czy w którymś momencie podpiąłeś auto pod kompa/INPĘ np? Tam sprawdź wszelkie parametry pracy silnika pod obciążeniem bo być może wtedy pokaże Ci to jakiś problem, który może być skutkiem objawów jakie opisałeś. Zapytam jeszcze - pompkę progową na jaką podmieniłeś? Oryginał, zamiennik? U mnie takie objawy były właśnie przy padniętej progówce. Do pewnego momentu auto mi się rozpędzało a potem jakby mi naczępę od TIRa dołączyli. Pompki w zamiennikach już jako nowe potrafią dawać ciśnienie sporo niższe od wymaganego, oscylującego w granicach około 4 Barów.

Pzdr.

Opublikowano
Auto stoi w warsztacie koło Kalisza, progówka była oryginalna z innego auta przełożona .

Manolito77 ma racje z pompka,skąd wiesz ze tamta daje dobre cisnienie pod obciazeniem,podepnij pod kompa i zobaczysz ile daje pod obciażeniem w czasie jazdy--miałem jak Manolito :norty: .Jedno co mozesz jeszcze sprawdzić to elektrozaworki EGR i turbiny--może łopatki nie całkiem zmieniają kąt w turbinie.Ale na kompie pokaże ci jakie ma parametry:jak cisnienie,powietrze, doładowanie, itp.Podmień zaworki na próbe są takie same,zobacz na ile wysuwa sie siłowniczek przy turbinie jak dajesz wyzsze obroty,czy grucha działa poprawnie??POzdr i działaj

Opublikowano
gruszka działa poprawnie ją tez wymieniałem na początku. może kupić jeszcze nową pompę progową?? naprawdę idzie już na głowę dostać z tym autem.
Opublikowano
gruszka działa poprawnie ją tez wymieniałem na początku. może kupić jeszcze nową pompę progową?? naprawdę idzie już na głowę dostać z tym autem.

 

Zamiast wymieniać niepotrzebnie pompkę progową, najpierw podepnij się pod kompa i sprawdź jakie ona daje ciśnienie. Bo jak będzie skopane sterowanie pompką a nie ona sama, to możesz wymieniać w nieskończoność.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie powracam do tematu jeszcze raz, mam problem z moim autem 530d 2000r. Buja się tak do 120 km/h i dalej to jak by ją ktoś przywiązał. brak mocy. Przekładałem pompkę progową, przedkładałem turbinę, wymieniłem pompkę paliwa w baku na nową siemensa, wymieniłem przewody podciśnieniowe wszystkie oryginalne, czyściłem zawór egr, nowe uszczelki pod kolektor ssący, regenerowałem wtryski i nadal nie ma mocy. cZY MA KTOŚ JESZCZE JAKIŚ POMYSŁ?? :cry2:

 

Ja mam pomysł. Udaj się do dobrego serwisu, bo jak przeczytałem co wymieniłeś bez sensu to aż mi się słabo zrobiło.

Opublikowano
jej Kolego! bez sensu te Twoje wymiany! najpierw sprawdza się rejestr błędów i wartości przy swobodnym przyspieszaniu, a dopiero podejmuje jakieś kroki z wymianami itp. Zacząłeś od złej strony... mimo wszystko powodzenia w naprawie :cool2:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Szanowni Państwo auto zrobione, długo to trwało ale się udało. Niestety nie obyło się bez wymiany silnika. :(. Koszt spory ale sie opłaciło. Auto śmiga super. W końcu jest pełna moc. :)
Opublikowano

Co !!!

Wymieniłeś silnik !!!

A błędy chociaż raz były sczytane z poprzedniego ?

Wymiana silnika to ostateczność, a co zrobiłeś ze starym. Może dasz mi go w prezencie ?

Opublikowano
nie robię takich prezentów :), sprawdzone było wszystko, co było możliwe. Nawet właściciel warsztatu miał już dosyć mojego samochodu. heh. Ale zrobił moje auto :). Podobno w moim silniku było coś kombinowane wcześniej, bo po zdjęciu głowicy były nowe tłoki.
Opublikowano

Kombinowane mówisz.

To ciekawe czy ci kompresje sprawdził.

Żeby się nie okazało ze zamienił stryje siekierkę na kijek.

Opublikowano
pamietam byl taki sam problem ze dol silnika zrobiony, a uszczelka pod glowica zle dobrana i d u p a z cisnienia sprezania w cylindrach... stad tez brak mocy...
Opublikowano
Jak czytam to co piszesz to jestem pewien że przekręcił Cię na kilka tysięcy, silnik pewnie sam Ci załatwił ? :mrgreen:

 

nie sam kupiłem silnik.

Opublikowano
nagle Ci sie tak stalo??czy juz takiego kupiles i nie mial mocy??jakie byly objawy wczesniej??co dokladnie bylo przyczyna ze nie mial mocy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.