Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam taki problem rozebrałem kluczyk bo chciałem wymienić baterię i przez przypadek leciutko uszkodziłem takie malutkie uzwojenie. połączyłem je i włożyłem nową baterię ale auto nie chce zapalić. zapłon się włącza ale nie zapali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamów w serwisie BMW z pilotem ok 600 - 700 zł a bez pilota ok. 200 zł lub oddaj do jakiegoś punktu który się tym zajmuje i może uda się naprawić.
Opublikowano

DIS-em nie da się wyłączyć immo w e46

 

Skąd jesteś ?

 

Zastanawia mnie jak wymieniałeś baterię w kluczyku bo 2002 rok powinien mieć kluczyk tzw. trumienkę z kolorowym logo bmw gdzie masz kluczyk zamknięty hermetycznie oraz nie masz baterii tylko akumlatorek który ładuję się gdy jest w stacyjce na zapłonie.

Cewkę jeżeli masz nawet jedno uzwojenie przerwane to już autko nie odpali .

Opublikowano
W najgorszym wypadku jeśli koszty zaczną rosnąć a fachowcy mądrości będą opowiadać i nic nie robić to po prostu kupisz Komputer silnika, EWS i kluczyk na allegro w komplecie i sam wymienisz - po kłopocie.. Taka operacja Ciebie kosztować będzie 800 złotych :) Inna sytuacja, o ile masz fachowca podłączyć się pod EWS i dopisać kluczyk - potem już pójdzie z górki a starego do tego potrzebować nie będziesz .. Myślę że nie kluczyć tutaj jest winny, bo pestki immo nie uszkodzisz i myślę że zasilania immo w kluczu nie potrzebuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.