Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odebralem wczoraj swoja nowa 520D. Poszukiwania wad ktore wczesniej tu wymieniono ( szyby, stuki w zawieszeniu) na szczescie daly rezultat negatywny.

Zamowilem samochod w Londynie za posrednictwem jednego z brokerow i majac szczescie do dobrych kursow funta razem z prowizjami wyszlo ok 186 tys zl!!! mam juz polska navi i polskie menu.

Wyposazenie ( glowne opcje)

 

skora oyster/black( standard u angielskiego dealera)

sportowy automat

komfortowe fotele

Navi Prof

Hi FI Prof

Xenony z asystentem drogowych i adaptive lights

oswietlenie ambientowe

PDC

Voice Control

Telefon bluetooth

Komfortowa szyba

Dzielone oparcie tylnej kanapy

Sportowa Kierownica

 

Wymieniam wyposazenie i cene bo uwazam ze oplaca sie zamowic za granica. W polsce ta konfiguracja wychodzi ok.250k

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaliczke wplacilem w polowie Lutego. Brokerow jest wielu ale jakby co to na priv. Mam teraz tez namiar do salonu w Londynie gdzie sprzedaja samochody na cala Europe w cenie netto ( bez podatkow Vat i akcyzy). Broker pomaga przy calej transakcji i koordynuje transport. funt jest teraz w takiej cenie ze stad sie biora takie roznice.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to przyszedl czas na troche wrazen z jazdy. Jako ze przesiadlem sie z E60 520D to skoncentruje sie na malym porownaniu.

E60 na pewno jest bardziej sportowe. Wg mnie prowadzi z wieksza lekkoscia i "zadziornoscia". F10 to limuzyna i w prowadzeniu przypomina serie 7. Jakosc materialow we wnetrzu, komfort jazdy i wyciszenie zdecydowanie na korzysc F10.

Silnik 520D jest calkiem mocny. W poprzedniku mialem 163KM @ 197 i musze przyznac ze jesli chodzi o osiagi to wrazenia sa zblizone z ta roznica ze w E60 chcialo sie wciskac i atakowac zakrety a tutaj bardziej sklaniam sie do spokojnego "toczenia sie".

We wnetrzu E60 ma sie wrazenie jakby wiekszej przestronnosci natomiast jesli chodzi o wymiary zewnetrzne i manewrowanie odwrpotnie - to F10 wydaje sie byc duzo wiekszym samochodem. Fajnie ze jest wreszcie polskie menu i navi mowi tez po polsku. Bagaznik sprawia wrazenie mniejszej praktycznosci niz w E60. Na teraz to chyba tyle jesli chodzi o pierwsze spostrzezenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gratuluje, masz automat? jak spalanie z ciekawości w porownaniu do E60?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Narazie trudno jeszcze cos o spalaniu powiedziec gdyz przejechane mam jakies 300km. Jest to automat. Narazie w miescie pokazuje ok 9 - 10l. E60 byla w manualu i palila ok.10l w miescie ale to wiadomo zalezy od tego jak kto jezdzi i w jakich korkach. Na pierwszy rzut oka nowy silnik w automacie pali tyle ile poprzednia wersja w manualu.
Opublikowano

Ciekawe ile by kosztowało zamowenie w USA? Dolar bardzie zmasakrowany..

 

Oczywiście opcja bez transportu do USA i z powrotem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tylko, ze w usa nie ma 520d :)

 

poza tym dostawa ED (European Delivery) wymaga wywozu samochodu z Europy w okreslonym czasie (kilka miesiecy w zaleznosci od tego m.in. jak samochod jest finansowany)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Gratuluje nabytku ;) Moze Kolega wrzuci kilka fotek na galerie ?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam chyba najbardziej klasyczna kompletacje wiec nie wiem czy kogos zainteresuje. Lakier Jet Black + skora oyster/black + standardowe felgi. Moze w weekend zrobie jednak jakies zdjecia...
  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

gratuluję. cena niezła, ale nie rzuca o glębę w porównaniu z zakupem gotowej kompletacji z polskiego salonu z poprzedniego rocznika. mnie też oferta brokerów intryguje, ale na razie się boję.

cieszę się, że nie ma problemów technicznych i życzę, aby tak było nadal.

ja w ciągu 3 miesięcy od nowości miałem:

- stuki z zawieszeniu (naprawione w 95%, ale serwis nie wie jak "doszło do naprawy" bo go parę razy rozkręcali:-))

- szyby zniekształcają obraz (stwierdzone, ale nei robię na razie bo się boję, że mi będzie skrzypiało i lało do środka wodę)

- wymiana radia (razem z CD i dyskiem twardym)

- wymiana wzmacniacza antenowego

- po aktualizacji oprogramowania przy naprawie radia zniknęły pewne opcje nawigacji i nikt nie wie jak je przywrócić

- przestał działać przycisk odbioru telefonu na kierownicy (nie wiedzą jak to naprawić)

 

UWAGA DLA WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW F10: NIE ZGADZAĆ SIĘ NA AKTUALIZACJĘ OPROGRAMOWANIA PRZY NAPRAWIE AUTA - ROBIĆ TO TYLKO W OSTATECZNOŚCI. Kłócić się, żeby aktualizację zawęzić TYLKO do naprawianego elementu.

Ja bujam się już 2 miesiąc z tym problemem, że stale w Monachium przygotowują złą wersję. Zaszła zmiana organizacyjna w BMW i serwisy NIE MAJĄ już oprogramowania na płycie. POWRÓT DO STAREJ WERSJI JEST BARDZO TRUDNY, a jak nowa jest do bani to jest Meksyk - JA TAK MAM!!!

 

Ogólnie auto fajne, gdyby nie te problemy.

George Wind
Opublikowano
To jest serwis Mcars w Krakowie. Może to dziwne, ale uważam, że to dobry serwis, a problemy z wymianą oprogramowania nie są ich winą. Niestety jak się kupuje nowy model auta to jest się leszczem na którym serwis musi się nauczyć napraw. Ja widzę, że to cecha BMW, że firma lubi nawydziwiać przy każdnym nowym modelu, żeby się popisać jacy z nich wielcy inżynierowie, a potem nikt sobie nie radzi z naprawą. Jak byłem parę razy w serwisie Mercedesa to nie widziałem takich stad nowych zepsutych aut pod serwisem... Mercedes chyba się jednak znacznie mniej psuje, a te starsze to byle kto potrafi naprawić. :?
George Wind
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gratuluję. cena niezła, ale nie rzuca o glębę w porównaniu z zakupem gotowej kompletacji z polskiego salonu z poprzedniego rocznika. mnie też oferta brokerów intryguje, ale na razie się boję.

cieszę się, że nie ma problemów technicznych i życzę, aby tak było nadal.

ja w ciągu 3 miesięcy od nowości miałem:

- stuki z zawieszeniu (naprawione w 95%, ale serwis nie wie jak "doszło do naprawy" bo go parę razy rozkręcali:-))

- szyby zniekształcają obraz (stwierdzone, ale nei robię na razie bo się boję, że mi będzie skrzypiało i lało do środka wodę)

- wymiana radia (razem z CD i dyskiem twardym)

- wymiana wzmacniacza antenowego

- po aktualizacji oprogramowania przy naprawie radia zniknęły pewne opcje nawigacji i nikt nie wie jak je przywrócić

- przestał działać przycisk odbioru telefonu na kierownicy (nie wiedzą jak to naprawić)

 

UWAGA DLA WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW F10: NIE ZGADZAĆ SIĘ NA AKTUALIZACJĘ OPROGRAMOWANIA PRZY NAPRAWIE AUTA - ROBIĆ TO TYLKO W OSTATECZNOŚCI. Kłócić się, żeby aktualizację zawęzić TYLKO do naprawianego elementu.

Ja bujam się już 2 miesiąc z tym problemem, że stale w Monachium przygotowują złą wersję. Zaszła zmiana organizacyjna w BMW i serwisy NIE MAJĄ już oprogramowania na płycie. POWRÓT DO STAREJ WERSJI JEST BARDZO TRUDNY, a jak nowa jest do bani to jest Meksyk - JA TAK MAM!!!

 

Ogólnie auto fajne, gdyby nie te problemy.

niewierze to nie moze byc prawda :shock:

Opublikowano

To uwierz, nowe bmw są naprawdę skomputeryzowane, ale to wszystko działa jak windows 95, coś czuje, że będzie trzeba lat by to wszystko ładnie chodziło.

U mnie przy aktualizacji sterownika układu kierowniczego akurat dodali nowe, fajne funkcje w navi :) Działa też dużo szybciej niż pierwsza wersja.

Dodatkowo cały czas, właściwie co miesiąc, dodają jakieś nowe opcje, gadżety, teraz silniki, co sprawia, że nie znajdziesz dwóch takich samych piątek pod względem softu.

Oj współczuje przyszłym trzecim, czwartym właścicielom za 5-10 lat.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oyster rządzi :) Co do softu na płytach to z tego co pamiętam to już w E60 przy każdym nowym sofcie auto dzień stało w serwisie i zasysało terabajty z Monachium.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oyster tak, tylko najlepiej w samochodzie leasingowanym i raczej bez dzieci :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Oyster tak, tylko najlepiej w samochodzie leasingowanym

:?:

 

 

Ja mam jasną skórę i NIE MA Z NIĄ ŻADNEGO PROBLEMU, także z jeansami. Jak to możliwe? Jest ZNAKOMITY preparat w BMW do czyszczenia i pielęgnacji skóry (cena ok 100 zł), który jest w stanie wyczyścić KAŻDE zabrudzenie skóry. Ja sam to sprawdziłem! Dodatkowo po 2-3 czyszczeniach skóra jest nasączona jego składnikami i bardzo słabo łapie brud. To jest absolutna rewelacja i rozwiązanie problemu białej skóry. POLECAM! Żegnaj czarna skóro, która w lecie ma 200 stopni celsjusza... :P :P :P :cool2:

George Wind
Opublikowano

Auto ładne.

Co do koloru skóry, miałem 2 razy beż, teraz dla odmiany wziąłem czarną. Czarna jest dużo trudniejsza w utrzymaniu, widać na niej każdy kurz. Muszę odkurzać co tydzień, beże odkurzałem raz na miesiąc (dywaniki częściej). Stereotyp o trudnym utrzymaniu jasnych powielają ludzie którzy nie mieli różnych kolorów lub straszne flejtuchy.

Co do preparatów, bawię się trochę detalingiem, pianka bmw nie jest zła ale jest za tłusta, polecam każdemu zestaw COLOURLOCK z Lederzentrum, jest jeszcze droższy ale jest rewelacyjny, każdy kto raz spróbuje nie może bez tego żyć :)

Opublikowano

Listwy to czarne, standardowe?

Może ktoś mi podpowiedzieć, czy duża jest różnica między nimi a lakierem fortepianowym z indywiduala?

Taki zestaw wnętrza jak Twój, też mi najbardziej pasuje.

Tylko nie chce mi się wydawać 5 kafli na tych kilka kawałków sklejki polakierowanych resztką farby ze Steinway'a...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.