Skocz do zawartości

bmw 525d 2001 spada moc przy nagrzaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam następujący problem w bmw e39 525d automat. Podczas jazdy w upalne dni przy trochę ostrzejszej jeździe autko zaczyna inaczej pracować tzn ma gorsze osiągi jest słabsze nie ma przyspieszenia tak jakby go komputer blokował. Żeby tego uniknąć muszę jechać spokojnie na bardzo niskich obrotach. Wydaje mi się że to może skrzynia lub silnik sie nagrzewać zbyt mocno i wtedy komputer to wszystko blokuje. Jeszcze jak się to stanie to jest całkiem inny odgłos auta tak jakby włączał się dodatkowy wiatrak, ale to nie jest przy chłodnicy wiatrak. Autko zaczyna jakby gwizdać. Olej w skrzyni zmieniono. Proszę o pomoc bo naprawdę nie wiem co mam z tym zrobić a to jest uciążliwe szczególnie w trasie.
Opublikowano
Kolego wróżenie z fusa jak nic.Mam taką propozycje żebyś podpiął ją pod kompa kiedy jest nagrzana i podejrzał parametry i błędy ewentualne.Skrzynia gdyby coś to dałaby znać kontrolką o trybie awaryjnym.Ciężko jest cokolwiek wydukać bez diagnostyki kompem.Zacznij od tego :cool2:
Opublikowano
Witam wszystkich. Mam następujący problem w bmw e39 525d automat. Podczas jazdy w upalne dni przy trochę ostrzejszej jeździe autko zaczyna inaczej pracować tzn ma gorsze osiągi jest słabsze nie ma przyspieszenia tak jakby go komputer blokował. Żeby tego uniknąć muszę jechać spokojnie na bardzo niskich obrotach. Wydaje mi się że to może skrzynia lub silnik sie nagrzewać zbyt mocno i wtedy komputer to wszystko blokuje. Jeszcze jak się to stanie to jest całkiem inny odgłos auta tak jakby włączał się dodatkowy wiatrak, ale to nie jest przy chłodnicy wiatrak. Autko zaczyna jakby gwizdać. Olej w skrzyni zmieniono. Proszę o pomoc bo naprawdę nie wiem co mam z tym zrobić a to jest uciążliwe szczególnie w trasie.

Kolego radzę sprawdzić temperaturę silnika gdy tak się dzieje. Miałem takie sytuacje 2 lata temu, kiedy silnik się przegrzewał (wskazówka temperatury wychylała się poza pion), przy włączonej klimie i zepsutym wiatraku klimy/pomocniczym. Wisko już nie wyrabiało, drugi wiatrak się nie włączał, silnik dostawał zbyt wysokiej temperatury i po prostu nie przekraczał jakiejś wartości obrotów (1700???) - wystarczyło przejechać kawałek, żeby silnik ostygł i było już dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.