Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak odpinam przeplywke wraca do normy wiec jeszcze wymiana przeplywki mnie czeka

tak jak napisał szatynwroc sprawdź jej wartości i może spróbuje jeszcze ją zreanimować wymuszając większy przepływ strugi powietrza. RogerNysa ładnie przedstawił temat na zaprzyjaźnionym 4um bmwsport.pl

Opublikowano
jak odpinam przeplywke wraca do normy wiec jeszcze wymiana przeplywki mnie czeka

tak jak napisał szatynwroc sprawdź jej wartości i może spróbuje jeszcze ją zreanimować wymuszając większy przepływ strugi powietrza. RogerNysa ładnie przedstawił temat na zaprzyjaźnionym 4um bmwsport.pl

 

Masz na myśli robienie dziurki ? Ale to może w ogóle pozmieniać parametry pracy?

Jedyny plus to taki ze więcej mocy będzie, ale jak masz boxa to po co ci więcej mocy :P

Opublikowano

witam pytanko bo mam przeplywke z numerem 314 końcówka to te wadliwe jaka mam zakupić zęby to śmigało mam juz zmienik i wróciła moc szatana ale obawiam się ze tnie parametry bo ekonomizer nie napycha do końca od razu tylko go przymula

 

i co teraz zrobić zakupić tez z 314 numerem czy robić reprogram softu do nowszej wersi 320d tez tak miałem i disę zrobiłem zmianę softu

Opublikowano
Te przepływki 314 to wadliwe są, potrafią się spalić. Nie kupuj ani nie szukaj już tego. Kup sobie przepływkę o numerze 527. Następnie wykonaj przeprogramowanie w DIS i będzie dobrze :)
Opublikowano
jak odpinam przeplywke wraca do normy wiec jeszcze wymiana przeplywki mnie czeka

tak jak napisał szatynwroc sprawdź jej wartości i może spróbuje jeszcze ją zreanimować wymuszając większy przepływ strugi powietrza. RogerNysa ładnie przedstawił temat na zaprzyjaźnionym 4um bmwsport.pl

 

Masz na myśli robienie dziurki ? Ale to może w ogóle pozmieniać parametry pracy?

Jedyny plus to taki ze więcej mocy będzie, ale jak masz boxa to po co ci więcej mocy :P

box działa troszkę na innej zasadzie .... nie wiem jak ten konkretny ale głównym zadaniem boxa jest podniesienie ciśnienia na szynie CR ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
chudy11511 jak tam temat przepływki?? auto już lata?? zostało Ci coś tam jeszcze do roboty?? Powiedz mi proszę jak wygląda sprawa baku i przewodów paliwowych?? pozdr
Opublikowano

witam tak już zrobione śmigam już 2 dni i o dziwo nic się jeszcze nie popsuło jak w 20d heh ehe

 

paliwo hmm a wiec bak zostaje pompka tez zostaje szukamy prądu do zapięcia pompy progowej dokładamy jeden pin na przekaźnik naszej pompy jest przystosowany już na dwie nogi rozdziela plus po zapłonie'

 

masę jak tam ci pasuje naj bliżej montażu pompy cięcie rurki czarnej zasilająca pod progiem kierowcy i wpięcie pompy progowej poprowadzenie kabli i założenie osłony na pompę ja wykorzystałem osłonę tłumika żarowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.