Skocz do zawartości

[E60] zakup auto w Premium Selection w Niemczech


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

to mój pierwszy post na forum, więc króciutko po co tu przyszedłem.

W styczniu 2012 planuję zakup auta z serii 5.

Na zakup mogę przeznaczyć 85tys PLN więc będzie to auto używane.

Od kilku tygodni czytam forum i włosy mi się jeżą na plecach. Wygląda na to, że taki laik jak ja w dziedzinie mechaniki samochodowej nie ma szans kupić dobrego używanego auta w polsce, bo 9 na 10 samochodów jest po mniejszych lub większych przygodach, dlatego postanowiłem nie ryzykować i kupić auto w premium selection od dilera. Ponieważ wybór w polsce jest niewielki prawdopodobnie będzie trzeba wybrać się po auto do niemiec. Ze względu na złodziejską akcyzę w grę wchodzi w zasadzie tylko zakup 520d. Autem będę jeżdził ok 40tys km rocznie, chciałbym je użytkować 3-4 lata. Jestem przygotowany na wydatki eksploatacyjne ok 1tys PLN miesięcznie (poza paliwem oczywiście).

Z tego co widzę w tych pieniądzach jest szansa kupić 4letnie auto z przebiegiem poniżej 100tys km.

 

http://ecom.bmw.de/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMBMW/de/pages/uvse/index.jsp?process=uvse

 

A teraz kilka pytań:

1) Czy z dilerem niemieckim można negocjować cenę?

2) Czy procedura wprowadzenia auta do obrotu krajowego jest taka sama jak w przypadku kupna auta z prywatnych rąk i potrzeba te same papiery?

3) Czy jest potrzeba sprawdzać historię samochodu czy można przyjąć w ciemno, że auto jest pewne?

4) wiem z innych postów, że PS niemieckie nie jest uznawane w polsce. Czy w związku z tym mam się napinać i szukać auta tylko i wyłącznie z gwarancją czy mogę przyjąć, że każde auto u dilera jest pewne i bez wałków?

5) na co zwrócić uwagę przy zakupie auta u dilera w niemczech?

 

z góry dzięki za pomoc

-------

mart

Opublikowano

Ja odpowiem ci tak jak bym miał każdemu doradzać.

 

Po pierwsze nigdy nie kupuje się samochodu za cenę zaproponowaną przez sprzedawcę. Negocjować trzeba zawsze.

 

Po drugie czy bezgranicznie wierzysz salonom sprzedaży!!!

Ja czasem sam sobie nie wierze więc tym bardziej komuś (tam pracują zwykli ludzie i mimo iż naród niemiecki jest bardziej prawdomówny niż polski) to ja każde auto które chce kupić dobrze bym posprawdzał i nie wierzył komuś na słowo.

 

Po trzecie przy kupnie auta to 3/4 rozsądki i 1/4 chęci, pamiętaj jak kupisz złom bo błyszczał to ty tym będziesz później jeździł i to naprawiał i się wkurzał że tyle kasy idzie na auto.

 

Naprawdę warto poszukać dłużej, pooglądać kilka aut na własne oczy tylko po to by je zobaczyć nawet jak nimi nie jesteś za bardzo zainteresowany.

Opublikowano

dzięki.

no i właśnie ten rozsądek podpowiada mi, że lepiej kupić pewne auto rok starsze od dilera w niemczech niż kupę złomu od handlarza w polsce.

nie znam się na samochodach, od 5 lat jeżdzę vectrą i przyszedł czas na zmianę, a że kasy trochę więcej niż kiedyś to by się chciało bmw...

 

reasumując szukam pewnego auta do 85tys PLN. pewnego w znaczeniu nie bitego, nie kręconego, nie składanego z 3 innych itp. zdaje sobie sprawę że koszty i tak będą, ale mniejsze i radość z jazdy większa stąd pomysł z PS i dilerem niemieckim.

-------

mart

Opublikowano

Oczywiście, masz słuszne podejście, ale pooglądaj auta w swojej okolicy, poumawiaj się na oględziny aut pojedź pogadaj pooglądaj.

Pooglądać możesz zawsze coś się dowiesz przy tym zobaczysz jak auta w tego typu w podobnym roczniku wyglądają, jak z zużyciem kierownicy pedałów gałki od zmiany biegów przy danym przebiegu.

Trzeba jeździć i oglądać.

 

AAA Przy zakupie ważne żeby zrobić dokładny przegląd auta od strony elektroniki. Te auta są naszpikowane czujnikami wiele z tego można odczytać.

Opublikowano
1) Czy z dilerem niemieckim można negocjować cenę?

2) Czy procedura wprowadzenia auta do obrotu krajowego jest taka sama jak w przypadku kupna auta z prywatnych rąk i potrzeba te same papiery?

3) Czy jest potrzeba sprawdzać historię samochodu czy można przyjąć w ciemno, że auto jest pewne?

4) wiem z innych postów, że PS niemieckie nie jest uznawane w polsce. Czy w związku z tym mam się napinać i szukać auta tylko i wyłącznie z gwarancją czy mogę przyjąć, że każde auto u dilera jest pewne i bez wałków?

5) na co zwrócić uwagę przy zakupie auta u dilera w niemczech?

 

1 mozna ale nie uciulasz tyle co u polskiego bo niemieccy dilerzy nie sa tak pazerni i ceny maja z reguly nizsze biorac pod uwage cena/jakosc.

2 ja kupilem w Monachium bo tu mieszkam wiec nie wiem

3 w moim wypadku kupilem samochod od handlarza ktory sprowadzal wylacznie poleasingowe samochody bezposrednio od jednego z oddzialow BMW, historii wiec nie musialem sprawdzac

4 PS jest uzanawane w PL musisz tylko o zwrot kosztow w niemczech sie upomniec...

5 Na narodowosc :P nie ufaj turkom, ruskom i polakom

 

Tak na marginesie dodam ze za moja E60 w prawie full opcji (bez systemu HI-fi i Navi Prof) z 12/2006 zaplacilem pol roku temu z dodatkowa roczna gwarancja ok 17 k euro - przebieg 103 tys. km. Przy kupnie mialem pozaznaczane przez handlarza kreda na czerwono punkty na aucie - rysy / wady

Opublikowano

@szatynwroc

słusznie prawisz, pooglądać nie zaszkodzi

 

@kpmkat

możesz dać namiary na tego handlarza (tel albo www)? może być na priva jeśli tak wolisz. dzięki

-------

mart

Opublikowano

Szukając samochodu dla siebie, wyszedlem z tych samych zalożeń co Ty. Wydawało mi się (i nadal wydaje) że lepiej zapłacić nieco więcej i mieć odrobinę pewności co do stanu technicznego i historii pojazdu.

1. Z dilerem niemieckim można negocjowac ceny ale obniżki są symboliczne (ja utargowalem bodaj 300 Euro przy cenie auta ok. 21 tys.).

2. Procedura jest dokładnie taka sama, przy czym nie stosują jej raczej rodacy "inaczej" rozliczający akcyzę, bo trudniej jest oszukać na papierach (w przypadku dilera powiedziałbym że się nie da - choć przyznam że nawet nie próbowałem). Natomiast formalności związane z wywiezieniem auta są proste - w urzędzie komunikacji wyrobisz "dowód", na ogół po sąsiedzku na poczekaniu wyrobią Ci tablice i tam też zapłacisz ubezpieczenie na podróż.

3. Jeśli będziesz kupował od dilera, to zapewne bez problemu przedstawi historię auta. W BRD są bardzo wysokie kary za kręcenie liczników, więc nie wydaje mi się aby poważny diler dopuszczał się takich rzeczy.

4. Rzeczywiście gwarancja którą niemieccy dilerzy nazywają PS nie jest nią w istocie. Natomiast jest to gwarancja honorowana co najmniej na terenie Niemiec. Wyszedłem więc z założenia że przy niewielkiej awarii można machnąć ręką ale gdyby przytrafilo się coś poważnego przez ten rok, to i tak taniej wyniesie Cię laweta do Niemiec niż naprawa za własne środki. Z niemieckiej gwarancji PS można u dilera zrezygnować ale czy warto dla tych ok. 300 Euro (bo tyle mniej więcej kosztuje???

5. Na nic więcej poza tym co sprawdzasz kupując jakikolwiek samochód. Z jednym może zastrzeżeniem. Częstą praktyką niemieckich dilerów (przynajmniej tych autoryzowanych) jest wydawanie zakupionego auta po kilku dniach (jak mi wyjaśniono auto musi być przeglądnięte i przygotowane do sprzedaży) W moim przypadku wyglądało to tak, że mój samochód czekał na mnie na placu (byłem umówiony na przyjazd) raczej zakurzony. Otrzymałem ubezpieczenie, kluczyki po czym uprzejmy Pan sprzedawca zaprosił mnie na jazdę próbną. Po sfinalizowaniu transakcji wrócilem do Polski a po tygodniu wróciłem po auto, które przygotowane do sprzedaży wyglądało ... jak nowe.

Opublikowano

W zasadzie wszystko zostało powiedziane. Prawdą bezdyskusyjną jest zapłacenie nieco wyższej kwoty za pojazd i spokojniejsza głowa aniżeli w przypadku Polskich cudotwórców którzy jakbym nie patrzył na allegro mają niższe ceny niż firmy/komisy w DE - "cuda Panie, CUDAAA" . Nie skupiaj się TYLKO na przebiegu i bez wypadkowości ale również na elektronice - która może ci umilić żywot.

 

Moja rada: mimo iż to PS nie należy ufać w 100% serwisom. Zasada ograniczonego zaufania. Dlatego dobrze jest wziąść kogoś ze sobą - znajomego czy kogoś z rodziny - bo niech mi mówi kto co chce ale niemal zawsze - piękno auta i podekscytowanie zakupem przesłania zdrowy rozsądek. A później jest płacz i zgrzytanie zębów. Taki ktoś zawsze chłodniejszym okiem popatrzy na to i tamto i wskaże mankamenty (mogą a nie muszą być).

 

U Niemca nie zaszalejesz z obniżkami. 300-500EUR przy kwocie ~ 20kEUR to jest optymalnie.

 

Powodzenia w zakupach i poszukiwaniu.

 

PS nie jest uznawany w Polsce ????? Wiem że MB w Junge Sterne bez problemu daje gwarancje również w PL.

Często pisze "Europaweit Garantie" - właśnie w autach z PS - a my to co Bantustan czy Timor Wschodni ;) ?

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano (edytowane)

dzięki Panowie

potwierdziliście mój tok myślenia.

 

jeśli ktoś ma jeszcze coś do dodania albo ma inne zdanie to chętnie posłucham, aczkolwiek decyzję co do tego jak i gdzie kupić auto w zasadzie już podjąłem

 

a jeszcze jedno pytanko jak załatwić sprawę płatności operacyjnie?

Tzn jadę, oglądam i załóżmy decyduję się na zakup i co dalej?

przecież to nie ukraina, nie wyciągnę walizki z kasą... ;)

wchodzimy do neta i robię na oczach niemca przelew? czy jakoś inaczej?

Edytowane przez mart15

-------

mart

Opublikowano

PS nie jest uznawany w Polsce ????? Wiem że MB w Junge Sterne bez problemu daje gwarancje również w PL.

Często pisze "Europaweit Garantie" - właśnie w autach z PS - a my to co Bantustan czy Timor Wschodni ;) ?

 

Gwarancja BMW Premium Selection jest uznawana w Polsce. Już kiedyś pisałem na ten temat. Premium selection jest udzielana na samochody używane, które są jeszcze w trakcie fabrycznej gwarancji udzielonej przez sprzedawcę nowego auta. jako taka widnieje w systemie komputerowym BMW i każdy diler po wczytaniu danych z kluczyka zobaczy jej warunki na ekranie monitora.

Dilerzy niemieccy udzielają rocznej gwarancji na sprzedawane przez siebie samochody używane ale formalnie nie jest to gwarancja BMW Premium Selection (mimo iż tak ją nazywają) i dlatego nie obowiązuje w Polsce (chociaż podobno obowiązuje w całej UE ale czort wie czy to prawda). Gwarancja ta jest jak najbardziej respektowana w Niemczech natomiast w Polsce trzeba zapłacić samemu a potem udzielający gwarancji zwraca nam pieniądze.

Opublikowano

a jeszcze jedno pytanko jak załatwić sprawę płatności operacyjnie?

Tzn jadę, oglądam i załóżmy decyduję się na zakup i co dalej?

przecież to nie ukraina, nie wyciągnę walizki z kasą... ;)

wchodzimy do neta i robię na oczach niemca przelew? czy jakoś inaczej?

 

Zależy od podejścia dealera. Generalnie z tego co wiem czekają na zaksięgowanie wpłaty u siebie w systemie, a na to trzeba poczekać 1-2 dni i tu masz wyjścia:

- albo wrócisz do Polszy i odbierasz auto - powiedzmy za tydzień (zależy skąd jesteś)

- albo stacjonujesz dzień-dwa w hotelu i odbierasz auto na miejscu

- część kasy bierzesz ze sobą - resztę wybierasz w banku w DE

- bierzesz 100% gotówki i jedziecie w 2-3 rosłych facetów i zachowujecie się jak Ukraina :)

- dogadasz się "jakoś" z dealerem.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze możesz pojechać, obejrzeć, kupić czyli zostawić zaliczkę, potem zrobić przelew i wysłać transport i tyle. Mówię o porządnej firmie transportowej co wystawia fakturę i ma ubezpieczone wszystko, a nie o jakimś laweciarzu z przypadku. W sumie nie wyjdzie Cię to dużo drożej niż jak byś sam pojechał na dwa auta, jak nie taniej nawet.

 

Po za tym kwota 15-20 tys E to nie jakiś mega majątek żeby się bać z tym jechać autem.

 

Jak byś miał jakieś pytania to wal na priv, bo się tym zajmuję zawodowo, więc zawsze Ci podpowiem albo doradzę co i jak.

Opublikowano
Jak mmw - takie kwoty tu nie robia wrazenia, jesli nie bedziesz sie chwalil na lewo czy prawo to nie masz sie czego bac, jesli zawitasz za kupnem do bawarskiej stolicy to w razie problemow pisz ;)
Opublikowano

@ mmw

nie pomyślałem o transporcie, ale i tak raczej nie skorzystam. To tak jak pierwsza noc z żoną -> swoje trzeba odebrać osobiście ;)

 

odezwę się do Ciebie na pewno na priva jak już będę bliżej kupna, czyli początek następnego roku

 

@kpmkt

dzięki, jak będzie potrzeba to chętnie skorzystam z pomocy :)

-------

mart

Opublikowano (edytowane)

tydzień temu kupiłem swoją E60 w Niemczech w salonie BMW z Premium Selection na strasznej wsi blisko granicy z Luxemburgiem.

Auto z 2008 roku, przebieg 80 tys, cena 24430 euro. Nic nie chceli opuscic i rzeczywiście cena była niższa niż w Berlinie niż Monachium.

Samochód w bardzo dobrym stanie, choć dziś jeszcze zrobiłem mu profesjonalne spa i wygląda jeszcze lepiej.

Same procedury sprowadzenia są proste i do ogarnięcia. Tablice przewozowe zółte kupujesz razem z OC na pięc dni przez net za sto kilkadziesiąt Euro. Tablice są dostarczane w Niemczech na wskazany przez Ciebie adres. Wpisz w wyszukiwarce "zółte tablice przewozowe" i znajdzeisz tą stronę.

potem urząd celny, skarbowy, badanie techniczne, przetłumaczenie dokumentów i rejestracja. Mniej więcej tydzień to trwa, ale kolejek nie ma (przynajmniej w Warszawie)

A wracając do Twojego wątku, jak najbardziej wolę zapłacić nawet 10 tys zł wiecej za coś co jeździ naprawdę super i ma gwarancję.

Póki co jestem ze swojej mega zadowolony, choć to auto prawdopodobnie po wypożyczalni to jest jak nowe w środku i na zewnątrz również.

Co najciekawsze 520d - trasa Kolonia - Warszawa ponad 1200 km - spalanie 5,8 litra. To cieszy :)

Dynamika auta wystarczająca.

 

pozdrawiam,

Adam

Edytowane przez fulnek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a jeszcze jedno pytanko jak załatwić sprawę płatności operacyjnie?

Tzn jadę, oglądam i załóżmy decyduję się na zakup i co dalej?

przecież to nie ukraina, nie wyciągnę walizki z kasą... ;)

wchodzimy do neta i robię na oczach niemca przelew? czy jakoś inaczej?

 

Zależy od podejścia dealera. Generalnie z tego co wiem czekają na zaksięgowanie wpłaty u siebie w systemie, a na to trzeba poczekać 1-2 dni i tu masz wyjścia:

- albo wrócisz do Polszy i odbierasz auto - powiedzmy za tydzień (zależy skąd jesteś)

- albo stacjonujesz dzień-dwa w hotelu i odbierasz auto na miejscu

- część kasy bierzesz ze sobą - resztę wybierasz w banku w DE

- bierzesz 100% gotówki i jedziecie w 2-3 rosłych facetów i zachowujecie się jak Ukraina :)

- dogadasz się "jakoś" z dealerem.

punkt4 :cool2: :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A wracając do Twojego wątku, jak najbardziej wolę zapłacić nawet 10 tys zł wiecej za coś co jeździ naprawdę super i ma gwarancję.

 

Szkoda, że w ten sposób nie myśli większość Polaków. Niestety nasi rodacy działają odwrotnie. Chcą zapłacić 10 tys zł mniej niż auto jest warte i potem jest płacz, bo na własnej skórze sprawdzili, że okazji przy kupnie samochodó nie ma.

Opublikowano

Kupowałem poprzednią e90 własnie w ramach BMW Premium Selection w Niemczech. Auto droższe, ale rzeczywiście nie miałem żadnych problemów z samochodem w późniejszym użytkowaniu. Do tego otrzymałem roczną gwarancje, zawsze to jakis komfort psychiczny :wink:.

Co do zbijania ceny, to oczywiscie wskazane, mnie udało utargować prawie 800 euro.

Mimo, ze kupujemy auto z gwarancją i raczej z pewnego źródła, trzeba być czujnym, w moim przypadku niemiaszki zataili jeden szczegół, może mało istotny, ale zawsze.

 

Oczywiście dostajesz na pismie gwarancje przebiegu i bezwypadkowości.

 

Za auto rzeczywiscie płacimy więcej, ale przy odsprzedaży potencjalni kupujący też inaczej patrzą jeśli sprzedajesz auto kupione w ramach BMW PS :)

Opublikowano
1) Czy z dilerem niemieckim można negocjować cenę?

2) Czy procedura wprowadzenia auta do obrotu krajowego jest taka sama jak w przypadku kupna auta z prywatnych rąk i potrzeba te same papiery?

3) Czy jest potrzeba sprawdzać historię samochodu czy można przyjąć w ciemno, że auto jest pewne?

4) wiem z innych postów, że PS niemieckie nie jest uznawane w polsce. Czy w związku z tym mam się napinać i szukać auta tylko i wyłącznie z gwarancją czy mogę przyjąć, że każde auto u dilera jest pewne i bez wałków?

5) na co zwrócić uwagę przy zakupie auta u dilera w niemczech?

 

1 mozna ale nie uciulasz tyle co u polskiego bo niemieccy dilerzy nie sa tak pazerni i ceny maja z reguly nizsze biorac pod uwage cena/jakosc.

2 ja kupilem w Monachium bo tu mieszkam wiec nie wiem

3 w moim wypadku kupilem samochod od handlarza ktory sprowadzal wylacznie poleasingowe samochody bezposrednio od jednego z oddzialow BMW, historii wiec nie musialem sprawdzac

4 PS jest uzanawane w PL musisz tylko o zwrot kosztow w niemczech sie upomniec...

5 Na narodowosc :P nie ufaj turkom, ruskom i polakom

 

Tak na marginesie dodam ze za moja E60 w prawie full opcji (bez systemu HI-fi i Navi Prof) z 12/2006 zaplacilem pol roku temu z dodatkowa roczna gwarancja ok 17 k euro - przebieg 103 tys. km. Przy kupnie mialem pozaznaczane przez handlarza kreda na czerwono punkty na aucie - rysy / wady

 

 

To Zes kupe szmalu wydal??!!

A jesli na Bodenseestr. zes kupil to juz ogromnie duzo.

Ja kupowalem swoja Bmw w Salonie Sorsch und Meier w Germeringu pod Monachium i w silniku 3.0 D z Chipem Hammanna na 285 PS i z przebiegiem 129.000 km zaplacilem 16.000 € + roczna gwarancja.

Co do Full opcji to mozna dyskutowac??? Moja Bmw jest Full, ale jak sie porozgladam to brakuje- podgrzewane siedzenia z tylu, elektryczna klapa bagaznika, odleglosciowy tempomat, Neight wizion,masaze w siedzeniach, wentylowana klima w siedzeniach z masazami mimo komfortr sitze, M-Paket, Sport Automata, Lopatek przy kierownicy, no i pare innych drobnostek...

Full Paket jest zawsze opcionalny...

Moja wedlug cennika wyszla z Salonu za 78.000€ , a do full pakietu jest jeszcze duzo :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1) Czy z dilerem niemieckim można negocjować cenę?

2) Czy procedura wprowadzenia auta do obrotu krajowego jest taka sama jak w przypadku kupna auta z prywatnych rąk i potrzeba te same papiery?

3) Czy jest potrzeba sprawdzać historię samochodu czy można przyjąć w ciemno, że auto jest pewne?

4) wiem z innych postów, że PS niemieckie nie jest uznawane w polsce. Czy w związku z tym mam się napinać i szukać auta tylko i wyłącznie z gwarancją czy mogę przyjąć, że każde auto u dilera jest pewne i bez wałków?

5) na co zwrócić uwagę przy zakupie auta u dilera w niemczech?

 

1 mozna ale nie uciulasz tyle co u polskiego bo niemieccy dilerzy nie sa tak pazerni i ceny maja z reguly nizsze biorac pod uwage cena/jakosc.

2 ja kupilem w Monachium bo tu mieszkam wiec nie wiem

3 w moim wypadku kupilem samochod od handlarza ktory sprowadzal wylacznie poleasingowe samochody bezposrednio od jednego z oddzialow BMW, historii wiec nie musialem sprawdzac

4 PS jest uzanawane w PL musisz tylko o zwrot kosztow w niemczech sie upomniec...

5 Na narodowosc :P nie ufaj turkom, ruskom i polakom

 

Tak na marginesie dodam ze za moja E60 w prawie full opcji (bez systemu HI-fi i Navi Prof) z 12/2006 zaplacilem pol roku temu z dodatkowa roczna gwarancja ok 17 k euro - przebieg 103 tys. km. Przy kupnie mialem pozaznaczane przez handlarza kreda na czerwono punkty na aucie - rysy / wady

 

 

To Zes kupe szmalu wydal??!!

A jesli na Bodenseestr. zes kupil to juz ogromnie duzo.

Ja kupowalem swoja Bmw w Salonie Sorsch und Meier w Germeringu pod Monachium i w silniku 3.0 D z Chipem Hammanna na 285 PS i z przebiegiem 129.000 km zaplacilem 16.000 € + roczna gwarancja.

Co do Full opcji to mozna dyskutowac??? Moja Bmw jest Full, ale jak sie porozgladam to brakuje- podgrzewane siedzenia z tylu, elektryczna klapa bagaznika, odleglosciowy tempomat, Neight wizion,masaze w siedzeniach, wentylowana klima w siedzeniach z masazami mimo komfortr sitze, M-Paket, Sport Automata, Lopatek przy kierownicy, no i pare innych drobnostek...

Full Paket jest zawsze opcionalny...

Moja wedlug cennika wyszla z Salonu za 78.000€ , a do full pakietu jest jeszcze duzo :roll:

czyli o co ci chodzi ze kupiłes 2007r 1tys euro taniej? w bmw nie ma pojecia full opcja poniewaz nie mozna jej miec

Opublikowano

Tyle ze ja kupilem ja z gwarancja BMW PS sprawdzone przez BMW wraz z gwarancja roczna na verschleissteile w tym hamulce i tarcze ktore serwisie BMW wymienialem za free, w dodatku u mnie przebieg to jakies 25 tys km mniej wiec nie wiem kto tu lepszy deal zrobil...

 

Nie kupowalem od Turka ktory zchipowal bryke niezle ja dojechal i potem sprzedal, kupilem samochod uzywany przez osobe starsza i szanujaca - sprawdzilem kim byl poprzedni wlasciciel, chyba nikt szanujacy auto nie wrzuci chipa a tym bardziej nie dostaniesz na to gwarancji BMW chyba ze chipa u nich za 1800 euro zalozysz ...

 

Masz linka do tego twojego salonu bo cos na google wcielo, moj mozesz tu obejrzec http://www.wg-auto.de/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie. Nie ma sensu się licytować kto jak kupił bo każde auto jest inne. Ważne, że obaj nie szliście polską linią okazji tylko nabyliście dobre samochody, z którymi teraz nie macie problemu.
Opublikowano
tydzień temu kupiłem swoją E60 w Niemczech w salonie BMW z Premium Selection [...]

Adam

 

zazdroszczę Ci, ale nie tak "po polsku" zawistnie, tylko z całego serca pozytywnie...;)

 

a powiedz mi, też podobnie jak Koledzy czekałeś X dni na odbiór auta czy odebrałeś tego samego dnia?

i jak szukałeś PS? przez bmw.de? mobile.de?

-------

mart

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.